Floater Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg har mistet bankkort og har bare kontanter igjen. Vet noen om det er mulig å kjøpe tog- og bussbilletter med kontanter?
Hedda-78 Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Floater skrev (1 time siden): Jeg har mistet bankkort og har bare kontanter igjen. Vet noen om det er mulig å kjøpe tog- og bussbilletter med kontanter? Regner med at det står noe på nettsiden til busselskapet ditt. Kan vel variere fra sted til sted, kanskje.
Kjetil E Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Floater skrev (8 timer siden): Jeg har mistet bankkort og har bare kontanter igjen. Vet noen om det er mulig å kjøpe tog- og bussbilletter med kontanter? På toget kan du kjøpe det av konduktøren, bare husk å gå i betjent vogn. Dog kommer det et ekstra gebyr hvis du kjøper hos konduktør. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 I Oslo kan du nok det på Trafikanten eller billettsalget på Oslo S. Bor du i Bergen eller Sandnes er vel ikke det så mye hjelp… Anonymkode: 274b0...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå