AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #21 Del Skrevet 15. oktober 2023 Råning ER sykt harry Anonymkode: 52e9d...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #22 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 12.10.2023 den 13.38): Jeg vil si at det er mye teitere med knivstikking, skyting og kriminelle innvandrergjenger. Anonymkode: 3abf6...67d Ja teit, men nå var det ikke det tråden handlet om elr? Anonymkode: 98379...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 15. oktober 2023 #23 Del Skrevet 15. oktober 2023 Råning og rånekultur er jo skikkelig harry. Ikke at det er noe galt med råning av den grunn. Det er jo en grunn til at rånemiljø oppstår på bygda, det er ikke så sinnsykt mye annet å finne på. Har ikke noe personlig imot råning, men jeg må ærlig innrømme at de råneguttene jeg møtte på i ungdommen sjeldent var spesielt imponerende. Russetid er blodharry og rølpete, tenker det er en del av opplegget. Russetid på sitt verste er mye verre enn rånekultur. Jeg er ikke motstander av russetid, men det er mye av opplegget vi med fordel kunne ha kvittet oss med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 15. oktober 2023 #24 Del Skrevet 15. oktober 2023 Ungdommer kritiserer ungdommer fordi de er umodne og forstår ikke at alle ungdommer er like barnslige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #25 Del Skrevet 15. oktober 2023 I motsetning til mange i Oslo, så er jeg født og oppvokst der. Da jeg fikk egne barn, solgte vi huset i Oslo og flyttet på landet. Millionene vi satt igjen med etter salg av huset i Oslo og kjøp av huset vi bor i nå, er pent plassert og kaster av seg i enda lang tid fremover. De skal ikke brukes på noe russebusser i hvert fall. De få rånerne her i bygda er utrolig trivelig ungdom. De er flinke til å ta hensyn. Langt mer en hva man kan si om Oslo/Asker/Bærum russen. Anonymkode: 64406...ea7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #26 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I motsetning til mange i Oslo, så er jeg født og oppvokst der. Da jeg fikk egne barn, solgte vi huset i Oslo og flyttet på landet. Millionene vi satt igjen med etter salg av huset i Oslo og kjøp av huset vi bor i nå, er pent plassert og kaster av seg i enda lang tid fremover. De skal ikke brukes på noe russebusser i hvert fall. De få rånerne her i bygda er utrolig trivelig ungdom. De er flinke til å ta hensyn. Langt mer en hva man kan si om Oslo/Asker/Bærum russen. Anonymkode: 64406...ea7 Haha ja, jeg er ts og bor i ei bygd med mange rånere. Har inntrykk av at det er et inkluderende og ganske trygt miljø, narkotika blir for eksempel sett veldig ned på, og det samler ungdommen rundt en felles interesse, både gutter og jenter. Det samme kan man ikke si om russemiljøet som jo er kjent for å være ekstremt utestengende og veldig opptatt av status. I tillegg blir det jo mer og mer vanlig med narkotika i russetiden. Anonymkode: a7d1b...779 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #27 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 12.10.2023 den 6.20): Også ungdom i Oslo: Råner drita rundt i en gammel buss en måned i strekk som de har brukt en million kroner på. Anonymkode: a7d1b...779 Ehh, de er ikke kule da, skjønner du vel. Råning er kult, men bare fordi det irriterer de selvutnevnte ‘kule’ 🤭 Anonymkode: c2e1f...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #28 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ungdom utenfor Oslo: Æsj, i Oslo er det bare knivstikking, kriminalitet, svenske tilstander og folk som ikke liker Norge. Anonymkode: 09cf1...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #29 Del Skrevet 19. oktober 2023 On 10/12/2023 at 1:38 PM, AnonymBruker said: Jeg vil si at det er mye teitere med knivstikking, skyting og kriminelle innvandrergjenger. Anonymkode: 3abf6...67d Du så noen skrev ordet Oslo og måtte kommentere dette? Slike kommentarer er noe av det mest harry som finnes, ironisk nok. Anonymkode: 39b97...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå