Gå til innhold

Er han interessert om han vil treffes videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har truffet hverandre 2,3 ganger og som regel jeg som gir et lite dytt å spør (kjenner han litt fra før så ingrn tinderdate). Men han sier jo ja, så positivt er jo det. Vi har ikke ligget sammen så aner ikke hva hans plan er.. Han skrev han gledet seg til Vi skulle treffes, det overrasket meg. Han pleier aldri å skrive det. Tyder det på at han er blitt små forelsket? 

Anonymkode: 8f7de...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil mest sannsynlig bare ligge.

Anonymkode: c11ca...735

• Liker 1
Skrevet

Han synes i hvert fall det er hyggelig å være sammen med deg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har truffet hverandre 2,3 ganger og som regel jeg som gir et lite dytt å spør (kjenner han litt fra før så ingrn tinderdate). Men han sier jo ja, så positivt er jo det. Vi har ikke ligget sammen så aner ikke hva hans plan er.. Han skrev han gledet seg til Vi skulle treffes, det overrasket meg. Han pleier aldri å skrive det. Tyder det på at han er blitt små forelsket? 

Ikke se etter tegn og analyser, men bare fortsett å bli kjent og se hvordan det utvikler seg.  Du blir bare lei deg hvis du får forhåpninger og tenker og tror. Det som er sikkert pr i dag er at han liker å være sammen med deg. Ett steg om gangen. 

Anonymkode: cf4b7...238

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Han er i hvertfall nysgjerrig og småinteressert. Forelsket tror jeg er å ta i. En normal mann som er forelsket vil legge litt mer innsats i det. Som mann kan jeg si at min erfaring er at når jeg er forelsket så kan absolutt alle jeg kjenner se det på meg på lang avstand. Jeg må holde igjen en del så jeg ikke skremmer vekk daten. 🤣

Ikke løp etter ham. Flørt litt når dere er sammen og se hvordan han responderer. Men hold deg litt kald og se om han kommer løpende etter deg. Trenger ikke ghoste ham, men la ham få ta litt initiativ her. Hvis ikke han gjør det er han enten ikke interessert nok eller så er han patologisk tafatt. 

Ikke kast sex etter ham!  De aller fleste takker ja til det men trenger ikke bety at de er interessert i deg som person. 

Skrevet

Det er mange jeg liker å være sammen med, og gleder meg til å se igjen - kolleger, venner, naboer, slektninger. "Vi hadde det fint, gleder meg til vi ses igjen," betyr altså akkurat det. Du skal ikke spinne videre, og analysere det, eller lage falske håp.
Møt hverandre, bli kjent, snakk med hverandre, og om du lurer på hva han mener med et utsagn: Spør ham!
Fortell hva du synes om ham, hva du ønsker deg når dere har tid sammen og hva intensjonen din er.
Lag deg ingen forestillinger om hva ting betyr for ham, det vil du aldri vite uten å spørre helt konkret.

En mann kan gå hele veien via stevnemøter, kjæresterier, sex, samboerskap og giftemål uten å hverken kjenne deg eller være forelsket, dersom du er nyttig for ham. Ikke ta noe for gitt noen gang. Snakk om alt. Hva du føler forteller ingenting om hva du betyr for andre.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
BobTheNoob skrev (3 timer siden):

Han er i hvertfall nysgjerrig og småinteressert. Forelsket tror jeg er å ta i. En normal mann som er forelsket vil legge litt mer innsats i det. Som mann kan jeg si at min erfaring er at når jeg er forelsket så kan absolutt alle jeg kjenner se det på meg på lang avstand. Jeg må holde igjen en del så jeg ikke skremmer vekk daten. 🤣

Ikke løp etter ham. Flørt litt når dere er sammen og se hvordan han responderer. Men hold deg litt kald og se om han kommer løpende etter deg. Trenger ikke ghoste ham, men la ham få ta litt initiativ her. Hvis ikke han gjør det er han enten ikke interessert nok eller så er han patologisk tafatt. 

Ikke kast sex etter ham!  De aller fleste takker ja til det men trenger ikke bety at de er interessert i deg som person. 

Takk, godt med litt info fra menn her. Han er vel som menn flest. Men det han viser i motsetning til de andre jeg har datet er at han holder veldig igjen. I begynnelsen spesiellt.. Men jo mer jeg har åpnet meg, mer åpner han seg også. 

Reiner kanskje med det blir litt klining i helga, men for alt jeg vet, kan det være helt feil. Men noe interesse må det være, hvis ikke hadde han ikke skrevet " Gleder meg". 

Skrevet
exictence skrev (13 timer siden):

Han synes i hvert fall det er hyggelig å være sammen med deg. 

Ja men det er det om han liker meg.... 🙈 kanskje jeg vet mer etter lørdagen. Ser begge søstrene hans har kommet opp som venneforespørsel på facebook nå etter svtalen vår, tilfeldig eller?😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja men det er det om han liker meg.... 🙈 kanskje jeg vet mer etter lørdagen. Ser begge søstrene hans har kommet opp som venneforespørsel på facebook nå etter svtalen vår, tilfeldig eller?😊

Det er jo fordi dere har vært sammen, det går på bla gps, så det er ikke noe hokus pokus. 

Anonymkode: 03de9...306

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo fordi dere har vært sammen, det går på bla gps, så det er ikke noe hokus pokus. 

Anonymkode: 03de9...306

Ikke sett hverandre på 2 uker. Men okei... Jeg håper han er interessert😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...