Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 saken er den at jeg bare fulgte med ca et halvt år av begynnelsen av Cæsar, men nå driver jeg å ser de gamle episodene som går i reprise det jeg lurer på er han nye bartenderen som har kommet inn. Han som er så oppsatt på å bli brannmann (truls). Jeg synes han virker litt merkelig - og noe av det første som slo meg er at han er en som båder liker å starte branner like my som like å slukke dem (han var noe overinteresert i brannen som hadde vært på Cæsar en gang i tiden) Kjenner jeg Cæsar-logikken rett så kan dette være tilfelle er det tilfelle ?
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Jeg så også noen av de gamle episodene - og klarte ikke å huske hvordan han Truls kom med i bildet - ei heller hva som skjedde med han - men nå begynner det å demre litt for meg ja. Huska at det var noe med han.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Er det bare meg, eller er han som spiller Truls den samme som spilte David Mandelstam? Synes de ligner så veldig. Noen andre som har tenkt på det?
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Nei, de er ikke samme person, men skuespillertalentene er nogenlunde de samme...
Nasseline Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 Truls setter fyr på hotellet mener jeg å huske, og "digger" det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå