AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Vi gikk ny gutt på vgs og han spurte om noen kunne vise han rundt skolen også sa han "du kan vise meg rundt" og pekte på meg. Jeg mener han pekte på meg bare tilfeldig men kjæresten min mener karen prøver å flørte med meg osv, etter jeg visste han rundt skolegården virker han fortsatt vennlig, men vet ikke om jeg him si han er interessert, hva mener dere? På hvem side er dere meg eller kjæresten? Anonymkode: caf07...f61
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Virker som om kjæresten din er veldig kontrollerende. Hvilket land er han fra? Anonymkode: 44af3...db2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Virker som om kjæresten din er veldig kontrollerende. Hvilket land er han fra? Anonymkode: 44af3...db2 Tror du ikke at norske gutter/menn kan være kontrollerende? Anonymkode: 45d6f...df2 7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror du ikke at norske gutter/menn kan være kontrollerende? Anonymkode: 45d6f...df2 Norge er et land det også. Anonymkode: 0cf77...caf
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Virker som om kjæresten din er veldig kontrollerende. Hvilket land er han fra? Anonymkode: 44af3...db2 Virker ganske kontrollerende han nye også, som peker og bestemmer.😆 Anonymkode: 6123c...33d 7
Liveterspennende Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 Du får si til kjæresten din at om han ikke knebler igjen sjalusien og skjerper seg så blir du å vise han nye helt andre ting. Sjalusi er kjedelig, men ikke la det stoppe deg i å være grei med andre 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): På hvem side er dere meg eller kjæresten? Anonymkode: caf07...f61 Spør oss etter noen dager, det er jo klin umulig å svare ut fra en sånn ubetydelig hendelse. Anonymkode: 09180...7be
blui89 Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 Dette er grunnen til at barn ikke skal leke at de er i voksne forhold. Var jeg deg, ville jeg heller ha kost meg med min barndom/ungdomstid. Det er nok av tid for sjalu og kontrollerende mannfolk når du blir ordentlig voksen. 1
exictence Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 Forferdelig av kjæresten din å reagere og bølg sur for det. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Skrevet 12. oktober 2023 Skulle ønske jeg var ungdom igjen jeg 🙂 Så få/enkle bekymringer 🙂 Anonymkode: 5ead9...406 4
Virrevirrevapp Skrevet 12. oktober 2023 #12 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi gikk ny gutt på vgs og han spurte om noen kunne vise han rundt skolen også sa han "du kan vise meg rundt" og pekte på meg. Jeg mener han pekte på meg bare tilfeldig men kjæresten min mener karen prøver å flørte med meg osv, etter jeg visste han rundt skolegården virker han fortsatt vennlig, men vet ikke om jeg him si han er interessert, hva mener dere? På hvem side er dere meg eller kjæresten? Anonymkode: caf07...f61 Hvis han er ny har han vel ikke rukket å bli interessert i noen
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #13 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle ønske jeg var ungdom igjen jeg 🙂 Så få/enkle bekymringer 🙂 Anonymkode: 5ead9...406 Hvorfor er dette enkle bekymringer? Dette kan godt være et ungt menneskes første møte med en narsissist. Det er ikke sånn at det er mindre skadelig for barn å bli utsatt for narsissister. Når unge mennesker uttrykker seg, må man tolke det de sier i rett kontekst. Fordi de er unge og ikke ferdig utviklede verken fysisk eller mentalt. Man kan derfor ikke forvente at de ordlegger seg som voksne. Budskapet deres kan likevel være meget alvorlig. Anonymkode: 0cf77...caf 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #14 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er dette enkle bekymringer? Dette kan godt være et ungt menneskes første møte med en narsissist. Det er ikke sånn at det er mindre skadelig for barn å bli utsatt for narsissister. Når unge mennesker uttrykker seg, må man tolke det de sier i rett kontekst. Fordi de er unge og ikke ferdig utviklede verken fysisk eller mentalt. Man kan derfor ikke forvente at de ordlegger seg som voksne. Budskapet deres kan likevel være meget alvorlig. Anonymkode: 0cf77...caf Ser poenget - men dersom DETTE er en stor bekymring allerede nå - hvordan skal vedkommende takle "hverdagen" når den først kommer? Anonymkode: 5ead9...406 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #15 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser poenget - men dersom DETTE er en stor bekymring allerede nå - hvordan skal vedkommende takle "hverdagen" når den først kommer? Anonymkode: 5ead9...406 Man kan ikke ta det barn sier bokstavelig. Fordi de ikke ordlegger seg som voksne. Man må tolke. Prøve å se bak ordene. Prøve å forestille seg konteksten og virkeligheten barnet lever i. Prøve å bruke egne erfaringer og kunnskap om kontrollerende adferd til å tolke det barnet sier. Først da kan man se hvilken virkelighet barnet er i. Og først da kan gi råd. I TS sitt tilfellet er det mer som tyder på at rådene her burde være at hun kommer seg vekk så fort som mulig. For hverdagen med en slik person er det ingen som skal måtte tåle. Verken barn eller voksne. Anonymkode: 0cf77...caf
Majer Skrevet 12. oktober 2023 #16 Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Jeg er vel en av de minst sjalue menneskene på kg, men jeg hadde antatt at han nye prøvde seg ja. Spørsmålet er om det er farlig om noen flørter og prøver seg på kjæresten eller ikke. For meg er ikke det et problem, men jeg vet det er det for mange andre. Jeg har for gøy prøvd å sjekke opp noen som holdt hender og da ble typen sur. Tydeligvis ganske vanlig. Endret 12. oktober 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #17 Skrevet 12. oktober 2023 Det er jo fort gjort å bli litt sjalu, spesielt når det kommer noen nye inn i livene deres. Han kan ikke bestemme over deg, men du kan være litt obs på at han blir sjalu og ikke gjøre noe for å såre med vilje. Det er jo virkelig en kjærlighetserklæring så lenge det ikke blir psykt. Det kan godt hende den nye gutten synes du er søt eller lignende, men om han vet at du har kjæreste så bør han holde seg unna deg en-til-en. Det var jo ganske "friskt" av han å snakke høyt og "velge" seg en jente for å vise han rundt, selvtilliten er på plass. Ville fulgt litt med, om han begynner å ville ha mye kontakt med bare deg så er han ikke en bra fyr så lenge han vet du er opptatt (han vet da at han er med på.å skape drama). Om han derimot blir venner med flere, er avslappet og ikke viser tegn til flørting til deg osv. Ja, da går det seg sikkert til. Ville gitt kjæresten noen skikkelig gode kyss og klemmer og forsikret han om at det er han du vil være med -ja, sånn om han ikke blir crazy sjalu hele tiden da. 😉 Anonymkode: 4b68e...03d
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #18 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Virker som om kjæresten din er veldig kontrollerende. Hvilket land er han fra? Anonymkode: 44af3...db2 Han er norsk Anonymkode: caf07...f61
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #19 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo fort gjort å bli litt sjalu, spesielt når det kommer noen nye inn i livene deres. Han kan ikke bestemme over deg, men du kan være litt obs på at han blir sjalu og ikke gjøre noe for å såre med vilje. Det er jo virkelig en kjærlighetserklæring så lenge det ikke blir psykt. Det kan godt hende den nye gutten synes du er søt eller lignende, men om han vet at du har kjæreste så bør han holde seg unna deg en-til-en. Det var jo ganske "friskt" av han å snakke høyt og "velge" seg en jente for å vise han rundt, selvtilliten er på plass. Ville fulgt litt med, om han begynner å ville ha mye kontakt med bare deg så er han ikke en bra fyr så lenge han vet du er opptatt (han vet da at han er med på.å skape drama). Om han derimot blir venner med flere, er avslappet og ikke viser tegn til flørting til deg osv. Ja, da går det seg sikkert til. Ville gitt kjæresten noen skikkelig gode kyss og klemmer og forsikret han om at det er han du vil være med -ja, sånn om han ikke blir crazy sjalu hele tiden da. 😉 Anonymkode: 4b68e...03d Han nye gutten har gitt meg et par komplimenter allerede, har sagt til han jeg har kjæreste foran kjæresten min, men han er fortsatt vennlig mot meg, men er ikke sånn at jeg flørter tilbake og har sagt nei til å gi han snappen min. Anonymkode: caf07...f61
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #20 Skrevet 12. oktober 2023 Du ville blitt sett på som rar om du nektet vise han rundt, men så lenge han blir avvist ellers burde det være ok Anonymkode: 03204...63c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå