AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg føler jeg ikke er bra nok som kjæreste fordi, vet ikke om folk går inn i forholdet med håp om sex også, men det kommer han ihvertfall aldri til å få av meg, jeg har aldri prøvd sex men det virker så flaut og ingen kan endre tanken min, jeg ser aldri for meg å ha sex noen sinne, tror dere de fleste menn er ok med dette når de blir sammen med noen eller er det noe de forventer at partneren skal gjøre med dem? Anonymkode: d62ee...40a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Du finner sikkert noen som syns det er ok og aldri ha sex, men for de fleste er det nok deal breaker. Anonymkode: 96167...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Hvor gammel er du? Hvis du er ung, så er livet langt. Ting kan endre seg selv om du føler du har bestemt deg for hvordan du er og hva du liker/ikke liker. Unnsett alder, det høres ut som du må trene på å kommunisere bedre med potensiell partner. Du må tørre å ta praten om forventninger. Nå høres det ut som du håper på at dette bare skal ordne seg av seg selv uten at du gjør noe aktivt. Du lurer på om potensiell partner vil leve i forhold med deg uten sex, ja da må du tørre å ta den praten. Anonymkode: 0bbbd...9a1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Som kjæreste er sex viktig. Du ser jo egentlig etter en god venn, du må være veldig klar på dette, så du ikke setter forventninger som du ikke kan innfri. Anonymkode: fd233...a4a 1
Lunabelle Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 Å spørre om å bli sammen... Det trodde jeg var forbeholdt 14-åringer. Og de fleste menn vil absolutt ikke godta å leve i et kjæresteforhold uten sex. Det er en naturlig og nødvendig del av et forhold. Hvis man har vært sammen i mange år og det kommer sykdom inn i bildet som gjør at sex ikke lenger er aktuelt, så vil det nok stille seg annerledes. Men å gå inn i et forhold og få beskjed om om at sex er utelukket, det er det ingen normal mann som vil akseptere. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 Du får finne deg en partner som er aseksuell. Sex er et så grunnleggende og nødvendig behov i et forhold. Anonymkode: d3187...8b4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Som kjæreste er sex viktig. Du ser jo egentlig etter en god venn, du må være veldig klar på dette, så du ikke setter forventninger som du ikke kan innfri. Anonymkode: fd233...a4a Ja både og, vil være venner men også holde hender og gjøre søte ting sammen, + flørte for gøy. Anonymkode: d62ee...40a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 Lunabelle skrev (6 minutter siden): Å spørre om å bli sammen... Det trodde jeg var forbeholdt 14-åringer. Og de fleste menn vil absolutt ikke godta å leve i et kjæresteforhold uten sex. Det er en naturlig og nødvendig del av et forhold. Hvis man har vært sammen i mange år og det kommer sykdom inn i bildet som gjør at sex ikke lenger er aktuelt, så vil det nok stille seg annerledes. Men å gå inn i et forhold og få beskjed om om at sex er utelukket, det er det ingen normal mann som vil akseptere. Det finnes normale menn som er aseksuelle... Men ja, de fleste er jo ikke det, og ønsker intimitet/sex. Anonymkode: 96167...3aa
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor gammel er du? Hvis du er ung, så er livet langt. Ting kan endre seg selv om du føler du har bestemt deg for hvordan du er og hva du liker/ikke liker. Unnsett alder, det høres ut som du må trene på å kommunisere bedre med potensiell partner. Du må tørre å ta praten om forventninger. Nå høres det ut som du håper på at dette bare skal ordne seg av seg selv uten at du gjør noe aktivt. Du lurer på om potensiell partner vil leve i forhold med deg uten sex, ja da må du tørre å ta den praten. Anonymkode: 0bbbd...9a1 Ja du har rett, men er redd for å miste han, og jeg er ikke god på kommunikasjon og vet ikke hvor jeg skal starte Anonymkode: d62ee...40a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes normale menn som er aseksuelle... Men ja, de fleste er jo ikke det, og ønsker intimitet/sex. Anonymkode: 96167...3aa Betyr dette at jeg er aseksuell? Vil jo sikkert prøve sex men er redd for hva som kommer med det og har mye angst rundt det, og redd for å bli veldig tilknyttet til personen jeg har det med i tilfelle vi ikke passer sammen og han forlater. Anonymkode: d62ee...40a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg og mannen min har hatt sex kanskje 2 ganger i løpet av 8 år. Går helt fint det. Anonymkode: c6bea...fb4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #12 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Betyr dette at jeg er aseksuell? Vil jo sikkert prøve sex men er redd for hva som kommer med det og har mye angst rundt det, og redd for å bli veldig tilknyttet til personen jeg har det med i tilfelle vi ikke passer sammen og han forlater. Anonymkode: d62ee...40a Ut i fra det ville jeg ikke trodd du er aseksuell. Aseksuelle har bare ingen interesse av sex i det hele tatt, ikke fordi at de er redde, men fordi de ikke har lyst. Du får lese deg opp litt om du er usikker Anonymkode: 96167...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #13 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja du har rett, men er redd for å miste han, og jeg er ikke god på kommunikasjon og vet ikke hvor jeg skal starte Anonymkode: d62ee...40a Jeg synes det er for dårlig å si «jeg er ikke god på det», som at det er en god grunn til å ikke gjøre det. Du må snakke med han. Du har laget denne tråden, det vil si du har tenkt og forstår jo selv at det er vanlig å forvente sex i et forhold. Og så utsetter du denne praten. Dette er ikke greit, du lurer han når du er så unnvikende. Jeg får faktisk litt vondt av denne personen som tror han skal innni et forhold med deg, og så aner han ingenting om hvilke premisser du har bestemt at forholde skal bygge på. Og du vet jo at dette er feil, det er jo derfor du har startet tråden. Det høres ut som du trenger å jobbe med å bli mer selvstendig og finne ut av hvordan løse problemer. Sitter du å venter på at han skal ta praten? Anonymkode: 0bbbd...9a1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #14 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg trodde aldri jeg ville får kjæreste eller ha sex med noen da jeg var 16- 17 år gammel. Alle andre hadde hatt kjæreste, og jeg var den eneste i vennegjengen som var jomfru og ikke har hatt kjæreste... Og da tenkte jeg alle syke tanker om hvor skummelt det må være å være intim med en fyr, samtidig kanskje si at jeg aldri hadde hatt sex... tenkte faktisk at jeg ville være kjæresteløs og aldri oppleve sex, var døds usikker på meg selv! Jeg var heller ikke interessert i guttene som var på skolen og der jeg var! Men så møtte jeg en, og kroppen og følelsene sammen med han fikk instiktene i meg til å oppleve sex som noe så magisk og naturlig. Men tør du ikke å en gang være litt intim med en partner, så kan det være vanskelig å få seg kjæreste! Det finnes mange leketøy for oss jenter for å tilfredsstille seg selv. Trenger ikke en kjæreste for å få orgaske Anonymkode: e2c55...540 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #15 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg trodde aldri jeg ville får kjæreste eller ha sex med noen da jeg var 16- 17 år gammel. Alle andre hadde hatt kjæreste, og jeg var den eneste i vennegjengen som var jomfru og ikke har hatt kjæreste... Og da tenkte jeg alle syke tanker om hvor skummelt det må være å være intim med en fyr, samtidig kanskje si at jeg aldri hadde hatt sex... tenkte faktisk at jeg ville være kjæresteløs og aldri oppleve sex, var døds usikker på meg selv! Jeg var heller ikke interessert i guttene som var på skolen og der jeg var! Men så møtte jeg en, og kroppen og følelsene sammen med han fikk instiktene i meg til å oppleve sex som noe så magisk og naturlig. Men tør du ikke å en gang være litt intim med en partner, så kan det være vanskelig å få seg kjæreste! Det finnes mange leketøy for oss jenter for å tilfredsstille seg selv. Trenger ikke en kjæreste for å få orgaske Anonymkode: e2c55...540 Hvorfor tar du opp med at man ikke trenger kjæreste og at man bare kan bruke sexleketøy, jeg sier jo at jeg ikke bryr meg om sex i det hele tatt, det er jo kjæreste som jeg vil ha ikke sex , synes det er koselig å henge med han og ha selskap. Anonymkode: d62ee...40a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #16 Skrevet 12. oktober 2023 Hvor gammel er du, ts? Anonymkode: 90e64...76e
Majer Skrevet 12. oktober 2023 #17 Skrevet 12. oktober 2023 Går fint så lenge jeg kan ha sex med andre. Men det er jo menn som ikke trenger sex. Viktigste er å spørre dem tidlig.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #18 Skrevet 12. oktober 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor tar du opp med at man ikke trenger kjæreste og at man bare kan bruke sexleketøy, jeg sier jo at jeg ikke bryr meg om sex i det hele tatt, det er jo kjæreste som jeg vil ha ikke sex , synes det er koselig å henge med han og ha selskap. Anonymkode: d62ee...40a Hei, tenkte bare at det var sex med en gutt som for deg var helt uaktuelt og noe du ikke ville gjøre sammen med en kjæreste. Men har du noen gang prøvd å tilfredsstille deg selv? Eller kjenner du det krible i kroppen noen ganger? Nå spør jeg kanskje litt utenfor komforsonen.... Sjønner at du vil ha en kjæreste, men å henge sammen og selskap er jo mer som et godt vennskap. Kjenner du ikke noe seksuell tiltrekning til andre i det heletatt, null følelser? Anonymkode: e2c55...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå