Gjest den nye jenta 25 Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Hei alle!!! Saklen er som så. Min beste venninne tok for mange år siden i fra meg en gutt på ungdomskolen. Jeg er hevngjerrig og dårlig på å tape, så nå i voksen alder hvor hun da har funnet seg en annen som hun er forlovet med så får jeg lyst til å ta igjen. Han liker meg, dette vet jeg godt, for han sender meg sms hvor det står svart på hvitt. roser har han også sendt meg på jobben, men en ting vet jeg. han hadde aldri dratt dette så langt hvis ikke jeg hadde godtatt dette. Og det gjør jeg...bevisst! jeg vet det er mange år siden ungdomskolen, men det svei for meg da, og jeg har lyst til å stjele forloveden hennes og lage krøll, slik hun gjorde for meg. Hun har gjort det, hvorfor kan ikke jeg da? dessuten så gjør jeg jo henne en tjeneste også!!!!!
Gjest Hel Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Two wrongs don't make a right. Hvis han legger ann på deg, så si heller ifra til henne. DET er å gjøre henne en tjeneste. Ikke å 'stjele' han fra henne.
Gjest den nye jenta 25 Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Two wrongs don't make a right. Hvis han legger ann på deg, så si heller ifra til henne. DET er å gjøre henne en tjeneste. Ikke å 'stjele' han fra henne. ← men han er deilig. jeg kunne godt tenke meg han. for en stund i såfall.
Gjest Hel Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Da må du bestemme deg om det er verdt å miste vennskapet med henne over en du vil ha en liten stund.
Gjest den nye jenta 25 Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Da må du bestemme deg om det er verdt å miste vennskapet med henne over en du vil ha en liten stund. ← hva så? hvis hun ikke forstår hva hun gjorde mot meg i gamle dager, da kan det være det samme. hun får da bare smake sin egen medisin.
Gjest Sexy Sadie Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 Og så stjeler hun din forlovede når du står der stormagete og på vei til fødestuen.. Bare for å hevne seg... Er dere voksne mennesker eller ei?
Gjest den nye jenta 25 Skrevet 25. januar 2006 #7 Skrevet 25. januar 2006 Og så stjeler hun din forlovede når du står der stormagete og på vei til fødestuen.. Bare for å hevne seg... Er dere voksne mennesker eller ei? ← blir aldri voksen jeg. liker å ha barnet i meg. orker ikke slikt tørt voksentpjatt!
Gjest Hel Skrevet 25. januar 2006 #8 Skrevet 25. januar 2006 hva så? hvis hun ikke forstår hva hun gjorde mot meg i gamle dager, da kan det være det samme. hun får da bare smake sin egen medisin. ← Hva med å snakke med henne om det isteden for å late som du er ei god venninne, så for å stikke bak ryggen hennes sånn?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #9 Skrevet 25. januar 2006 Du høres bare ut som en hevnlysten drittkjerring. Litt forskjell ungdomsskolen og nå da. Hun er jo tross alt forlovet. Men han høres jo ut som en skikkelig tulling han og da,så kanskje dere fortjener hverandre?
Shea Skrevet 25. januar 2006 #10 Skrevet 25. januar 2006 Om han bedrar forloveden sin med deg- Tror du det skal mye til før han gjør det samme mot deg med en annen jente. Dessuten så synes jeg det sier mye negativt om din tankegang og holdning å i det hele tatt tenke på å gjøre det.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #12 Skrevet 25. januar 2006 Følg hjertet ditt du det er det beste.Enig i at det av og til kan føles godt og ta hevn og hevnen er søt. Forstår deg godt.
Gjest gotthard Skrevet 25. januar 2006 #13 Skrevet 25. januar 2006 morten var en stor sterk kar på akolen, husker han banka meg et parr ganger, nå har han en muskelsykdom og jeg har trent kickboksing i noen år, lurer på om jeg skal dra og banke han nå jeg?hmmmmm
Brunhilde Skrevet 25. januar 2006 #14 Skrevet 25. januar 2006 morten var en stor sterk kar på akolen, husker han banka meg et parr ganger, nå har han en muskelsykdom og jeg har trent kickboksing i noen år, lurer på om jeg skal dra og banke han nå jeg?hmmmmm ← Hør hør! Til trådstarter: Du er kanskje 25, men voksen er du ikke og det er verst for deg.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #15 Skrevet 25. januar 2006 Du høres ikke helt god ut ,Hvis jeg skulle gjort noe tilbake for noe noen gjorde mot meg i ungdomsskolen , ja da tror jeg nok jeg hadde dratt til en psykolog, for kunnet nok ikke vært helt frisk da nei.
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2006 #16 Skrevet 25. januar 2006 Snakk om å synke lavt hvis du gjør det.....
Gjest Piper Skrevet 25. januar 2006 #17 Skrevet 25. januar 2006 Kanskje på tide å komme deg forbi fjortisstadiet
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2006 #18 Skrevet 25. januar 2006 Trodde ikke man "stjal" andres kjærester etter at man hadde fylt 16 jeg? Ikke fordi man har blitt voksen, men fordi man i hvert fall har innsett at slikt er bare teit...
Gjest Betty Boop Skrevet 25. januar 2006 #20 Skrevet 25. januar 2006 Suveren innstilling, tror nesten ikke jeg har hørt noen bedre. Har det slått deg at kanskje det er du som blir lurt? At han er ute for å bevise hvilken "god" venninne du er? Det ville vært en artig vri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå