AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg er sammen med en dame som elsker å bli slikket. Så det er topp. Jeg tenker litt på å være litt mer kinky og har lyst å prøve å slikke henne mens hun tisser en gang jeg er veldig kåt. Evt også prøve å tisse inne i henne. Noen med erfaring? Tror dere hun sier ja? Dette er seriøst ment så ikke noen fordømmelse please, selv om jeg skammer meg litt.. Anonymkode: 1950f...b6f 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Mannen min liker å se på når jeg tisser, og det har jeg ikke noe problem med. Hadde han spurt om han kunne slikke meg mens jeg tisser, hadde jeg sett rart på ham, ettersom det overhodet ikke tenner meg. Det vill også vært litt praktiske utfordringer ettersom jeg trenger en del slikking for å bli skikkelig kåt, og det ikke er mulig å tisse så lenge. I tillegg blir det veldig grisete hvis vi f. eks. skulle gjøre dette på badegulvet. Vi kvinner er forskjellige, og det finnes sikkert noen som tenner på å bli slikket mens hun tisser, men jeg tror ikke det er så veldig mange. Uansett har du ingen ting å tape på å spørre henne. I verste fall ser hun rart på deg og nekter, slik jeg ville gjort. Anonymkode: e495f...e97
kjekkfyr Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Det er mange som i forskjellig grad tenner på tissing, enten det bare er å se på, bli tisset på/i, tisse på seg enten i klær eller bleie osv. Så du er nok på ingen måte alene. Men kanskje overgangen fra slikking direkte til å bli slikket mens hun tisser vil kanskje føles ganske brå om dere ikke har vært innom å diskutert temaet wetsex tidligere? Jeg ville i hvert fall tenkt det 😊 Kanskje begynne med å se på når hun tisser, og så ta det stegvis hvis hun tenner på tanken med å utforske videre ?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg hadde en kjæreste som ville at jeg skulle tisse på han i treningsdress. Han hadde en del fetisher. En del levde jeg kjempefint med, de var bare behagelige, som fotfetishen hans, og sokkefetishen. Og at han ville ha på, eller jeg, eller begge, ymse klesplagg, det gjorde det bare mer spennende. At det var litt rollespill. At han var treneren, og jeg en litt uskikkelig fotballspiller, som ett eksempel. Gjorde bare at vi fant på nye ting. Og liker klær mer med og i sex nå enn før. En genser er jo uansett behagelig å ha på liksom. Men det med tiss, det syntes jeg ble veldig grisete. Selv om jeg vet det er rent, så ønsker ikke jeg tiss utover badegulv eller badekar, eller utover meg. Og jeg ønsker egentlig ikke en treningsdress full av tiss, selv mitt, inn i vaskemaskinen. Jo, om det skjer ved uhell, eller sykdom, det er noe annet. Men ikke en gang i uka. Så det ble en dealbraker, som faktisk endte med brudd. For han fikk mindre og mindre ut av sexen om ikke han kunne gjøre nye ting. Så gå forsiktig frem. Og ut i fra mange kommentarer på dette forumet er nok jeg en som strekker meg langt/ er mer leken enn mange i forhold til tenninger og fetisher. Anonymkode: 88646...4ba 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 Vanskelig å vite.. Du må nesten bare snakke med henne om det. Om hun er lett å få med på andre ting er vel muligheten for at hun sier ja ganske stor. Jeg hadde lett sagt ja. Anonymkode: ac74b...073 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 Ja,ville vært med å prøvd ut det. Anonymkode: 1fc43...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Vanskelig å vite.. Du må nesten bare snakke med henne om det. Om hun er lett å få med på andre ting er vel muligheten for at hun sier ja ganske stor. Jeg hadde lett sagt ja. Anonymkode: ac74b...073 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ja,ville vært med å prøvd ut det. Anonymkode: 1fc43...c2a Jeg er ikke TS, men liker det jeg hører 🫣 Anonymkode: 6987f...69a 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 Mannen min synes også tiss er spennende en gang i blant. Han har kjent på strålen når jeg tisser på do, jeg har tisset på kroppen hans og ikke minst så har jeg tisset han i munnen 😄 det blir med en gang i blant og jeg må ha drukket litt godt med vann på forhånd slik at det ikke blir for sterkt, iallefall de gangene han svelger. Det er jo spesielt, samtidig veldig tennende der og da. Sikkert for litt spesielt interesserte slik som oss 😄 vi liker å utforske det meste sammen. Anonymkode: 5ce67...b94 2
1000x Skrevet 13. oktober 2023 #9 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 23.09): Noen med erfaring? Tror dere hun sier ja? Hvis du går stille fram, og lar henne bestemme framdriften, så øker sjansene for at du er heldig og får oppleve det du ønsker. Deretter må du fortsette med å være forsiktig, fordi du vil ganske sikkert mer etter hvert. Det gir mersmak, for å si det sånn . Er du heldig kan dere tilføre veldig mange fine intime opplevelser sammen på dette området. Start med å finne en anledning hvor du kan betro henne hva du liker. Er du heldig så ler hun bare av deg. Da kan du la det modnes litt før du igjen nevner det. Jeg har vært så heldig å bli forelsket i ei som faktisk også har utbytte av det, og som så ganske tidlig hvor uskyldig, og likevel utrolig spennende, det kan være for begge to. Det kan jeg garantere deg er en drøm som går i oppfyllelse... 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #10 Skrevet 13. oktober 2023 Ingen pissing her. Anonymkode: 76ddc...44d 1
PollyPocket Skrevet 13. oktober 2023 #11 Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Wet er veldig vanlig, jeg elsker å tisse på menn. Tvinge dem å drikke, rett ifra strålen.💦 Er bare en ting å gjør, spør henne eller gjør det! Lykke til🤭 Endret 13. oktober 2023 av PollyPocket Feil skrevet 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #12 Skrevet 13. oktober 2023 PollyPocket skrev (4 minutter siden): Er bare en ting å gjør, spør henne eller gjør det! Ehm, det er to ting, er det ikke? Anonymkode: 01819...720 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #13 Skrevet 13. oktober 2023 Dette høres nokså psykiatrisk ut … Anonymkode: b5083...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #14 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 12.10.2023 den 18.01): Mannen min synes også tiss er spennende en gang i blant. Han har kjent på strålen når jeg tisser på do, jeg har tisset på kroppen hans og ikke minst så har jeg tisset han i munnen 😄 det blir med en gang i blant og jeg må ha drukket litt godt med vann på forhånd slik at det ikke blir for sterkt, iallefall de gangene han svelger. Det er jo spesielt, samtidig veldig tennende der og da. Sikkert for litt spesielt interesserte slik som oss 😄 vi liker å utforske det meste sammen. Anonymkode: 5ce67...b94 Jævlig motbydelig æsj🤢🤮 Anonymkode: a8ef8...bd3 2
Sølvi Normalbakken Skrevet 13. oktober 2023 #15 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 23.09): Jeg er sammen med en dame som elsker å bli slikket. Så det er topp. Jeg tenker litt på å være litt mer kinky og har lyst å prøve å slikke henne mens hun tisser en gang jeg er veldig kåt. Evt også prøve å tisse inne i henne. Noen med erfaring? Tror dere hun sier ja? Dette er seriøst ment så ikke noen fordømmelse please, selv om jeg skammer meg litt.. Anonymkode: 1950f...b6f Jeg hadde en kompis en stund som likte det. Han gjorde det samme med meg når jeg sugde han. Uten å si noe så bare tissa han. Noen gsng tissa vi begge to under 69. Det var pirrende. Men det blir litt gulvvask etterpå hvis man er inne.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #16 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jævlig motbydelig æsj🤢🤮 Anonymkode: a8ef8...bd3 Hehe.. Hver sin lyst vet du 👍😄 Vi skader ingen og det er ikke noe vi proklamerer åpenlyst av flere grunner, foruten her i denne tråden da hvor jeg kan være anonym 😄 At folk har forskjellige forutsetninger for å ha det deilig sammen er helt ålreit, vi har mye vaniljesex også og det er deilig det, men samtidig så elsker vi å utforske og utfordre grenser sammen og prøve nye ting sammen. At noen synes det er motbydelig, ekkelt, sinnsykt eller forkastelig kan jeg forsåvidt forstå, men vi nyter det 🙂 det synes jeg er helt greit 👍🙂 og jeg er glad for at vi ønsker å øke vårt repertoar for å fortsette å ha det spennende og deilig sammen selv etter 20 år med sex. Wetsex er bare en liten del av vårt sexliv som vi gjør iblant, det er veldig intimt og deilig for oss, det er godt å ha noe ekstra spennende sex iblant. Kanskje jeg skal tisse på mannen min i kveld, så kan det være for din skyld 😄😄😄 Håper du får en fin helg og at du kanskje kan sette deg tilbake og puste litt med magen og reflektere over at vi alle har forskjellige ting som vi tenner på og nyter sammen 🙂 jeg synes det er helt greit å ikke være enig, jeg synes at det er helt greit å føle at noe er motbydelig, men samtidig så synes jeg det gir dårlig bidrag til tråden ved å kommentere slik som du gjør, da hadde iallefall jeg valgt å ikke kommentere. Jeg tar meg ikke ned av det, men jeg tenker at kanskje noen faktisk gjør akkurat det og kan ta det som at de er motbydelige mennesker og det liker jeg ikke. Det er så lett å bare sitte foran et tastatur eller med telefonen og være anonym og slenge ut det som for noen kanskje kan være sårende. Anonymkode: 5ce67...b94 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #17 Skrevet 14. oktober 2023 1000x skrev (19 timer siden): Hvis du går stille fram, og lar henne bestemme framdriften, så øker sjansene for at du er heldig og får oppleve det du ønsker. Deretter må du fortsette med å være forsiktig, fordi du vil ganske sikkert mer etter hvert. Det gir mersmak, for å si det sånn . Er du heldig kan dere tilføre veldig mange fine intime opplevelser sammen på dette området. Start med å finne en anledning hvor du kan betro henne hva du liker. Er du heldig så ler hun bare av deg. Da kan du la det modnes litt før du igjen nevner det. Jeg har vært så heldig å bli forelsket i ei som faktisk også har utbytte av det, og som så ganske tidlig hvor uskyldig, og likevel utrolig spennende, det kan være for begge to. Det kan jeg garantere deg er en drøm som går i oppfyllelse... Det er et godt råd å starte forsiktig. Kjæresten min gjorde ikke det, han dro det stort sett inn i hver eneste setting når vi snakket når han var kåt og de første gangene han snakka om det ble det ganske inngående. Dette gjorde at jeg i starten bare så på det som skittent og kinky for kinkens skyld. Etter hvert roet han seg litt ned. Snakket mer om det å se meg tisse ute i skogen. Han snakket aller mest om å få se på meg, og jeg stolte på at det var noe han virkelig likte. Så vi startet forsiktig der, med at han så på meg tisse på toalettet, på huk i dusjen osv. Han ble med meg på tur i skogen når jeg tisset. Etter hvert økte nysgjerrigheten min. Nå er jeg veldig nysgjerrig, men får nok aller mest ut av det fordi det er noe jeg kan gi til ham. Men også fordi jeg kan få være litt ulovlig. Men steget fra å aldri ha hørt om dette til at han skulle slikket meg når jeg tisset ville vært et alt for stort steg i starten. Anonymkode: e58a4...506 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #18 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg og min mann kom innpå temaet vet at vi fortalte hverandre ulike fantasier vi hadde. så ble vi enige om at vi begge hadde lyst til å prøve, prøvde i dusjen først, litt knotete. så kjøpte vi latexlaken, anbefaler den med oppblåsbare kanter, slik at vi også kunne gjøre dette andre steder. men vi hadde en regel det var at begge skulle drikke en del vann den dagen vi skulle gjøre dette slik at urinen var klar i fargen og mest mulig luktfri. nå gjør vi dette med jevne mellomrom, tiser på hverandre og han tisser også inni fitta mi. utrolig pirrende. smart å ha god varme i rommet for en blir fort kald ved slik lek 🙂 Anonymkode: 41d06...957 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #19 Skrevet 19. oktober 2023 Jeg slikker gjerne dama når hun tisser, svelger også hvis hun har drukket mye vann på forhånd. Da smaker det ikke så mye sterkere enn squirt. Varmt deilig tiss - yummi Anonymkode: eddd0...27d 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #20 Skrevet 19. oktober 2023 Hadde blitt ett tydelig nei fra meg. Anonymkode: 858f5...391 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå