AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg vil være oppdatert av det som skjer i norge og i nærheten men gidder ikke å bruke penger på nyhetssider.. er det noe andre måter å være oppdatert på. Det er lenge siden jeg har brukt facebook, er det noe bra grupper eller sider der som dere anbefaler? Anonymkode: e9d79...257
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2 Skrevet 14. oktober 2023 Ville ikke brukt facebook om du virkelig vil holde deg oppdatert. Der risikerer du at halvparten av det du ser er redigert, tilpasset dine tidligere klikk - så du vil mest trolig der bare få et veldig skjevt bilde av verden, og du risikerer å få mindre innsikt og større fordommer, fordi du vil bli tilbydt det algoritmene tror du vil ha. Nrk har mye bra på radio, spesielt på P2, synes jeg - nyheter, dybdeforståelse av ting som skjer i verden, forskning, musikk, kultur, til og med Røverradioen, det er spørreprogrammer, eks. Abels tårn m.fl. Men også Dagens på P1. For lokale ting følg lokalsendingene mandag til og med fredag på Nrk P1 både på morgen og ettermiddager. Ta en tur innom Forskning.no daglig også, der finner du mye interessant. Skal du holde deg oppdatert og følge med, forstå hva som faktisk skjer, da må du faktisk også gjøre enn liten innsats. Skal du bare scrolle gjennom ting på fb, da kan du nesten heller la være, av ovennevnte årsak. Anonymkode: e4945...fe1 2
Jadaomatte Skrevet 14. oktober 2023 #3 Skrevet 14. oktober 2023 Last ned Nrk radio appen, der er det nyheter, sport. Jeg hører dagsnytt 18, ca 1 t med nyheter dra den dagen. Mange gode programmer/podcaster generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå