Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Jeg er ikke så glad i te...men jeg drikker på funlight icetea....duger det?
Gjest Isabellas Skrevet 26. januar 2006 #6 Skrevet 26. januar 2006 Iste duger! Nå drikker jeg vann da, men det blir en kopp myntete etterpå...
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #7 Skrevet 26. januar 2006 Jeg drikker også Fun Light Iste for øyeblikket.
Ginen Skrevet 26. januar 2006 #8 Skrevet 26. januar 2006 Russian Earl Grey. Kjempegod med noen dråper sitron i! Er avhengig av te. Har flere typer i skapet, men kommer liksom alltid tilbake til Russian. En periode på folkehøgskolen drakk jeg så mye te at jeg ble syk. Trodde ikke det gikk an, men ble frisk etter jeg tok en pause i tedrikkinga. Drakk da grønn te, men jeg må ha noe søtt i. Bruker ikke sukker, for da ville tennene (og kroppen!) råtnet bort, så det ble nok en del suketter også. Bidro nok godt til at jeg ble syk
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2006 #11 Skrevet 15. februar 2006 Peach Passion (tror jeg den heter..?) fra London Fruit & Herb Company Veldig god!
Ugla Skrevet 15. februar 2006 #13 Skrevet 15. februar 2006 Har nettopp drukket en stooor kopp eplete... Mmmm... supergod....
Gjest Isabellas Skrevet 16. februar 2006 #16 Skrevet 16. februar 2006 Røde frukters te idag. God nok!
pilutta Skrevet 26. september 2007 #18 Skrevet 26. september 2007 Jeg drikker masse te. Men akkurat nå drikker jeg Earl grey med suketter, det er det jeg drikker mest av. Har en fin metallboks på pulten min med masse annen te, noe jeg drikker endel av, og noe jeg bare drikker av og til. Har gått mye i Twinings Green Tea and Apple og forskjellige Rooibos-varianter, i tillegg til alle de koppene jeg drikker med Earl Grey og Earl Grey-varianter.
April75 Skrevet 27. september 2007 #19 Skrevet 27. september 2007 Fire røde frukter te. Utrolig billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå