AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Hei. Jeg og mannen har vært sammen noen år. Han har tre etterhvert voksne barn, to flyttet ut. Jeg har to mindre barn. De siste julene har jeg vært med mannen og hans foreldre annethvert år, og annethvert år har vi hatt alle barna. Nå har det seg slik at jeg savner å feire jul med min bror med familie, og mor, som vi gjorde annethvert år før jeg møtte mannen.. Mannens to eldste barn kjenner ikke min familie godt i hele tatt, da de er flyttet ut og studerer langt borte. Så skjønner veldig godt at de ikke ville vært med til min familie på julaften.. Min familie kan selvsagt komme til oss, men vi bor et stykke unna, og broren min har stort hus som de liker å arrangere jul i... Kan vi dele oss i år, så mannen og barna er for seg selv med hans foreldre - og jeg og mine barn er med min familie? Har tenkt meg gal på dette og ikke luftet med noen.. Bare lurer på om det er innafor å i hele tatt å foreslå noe sånt. Eller om jeg er egoistisk og burde innse at feiring med min familie ga jeg slipp på da jeg giftet meg.. eller noe sånt. Anonymkode: 6aada...80f 3
Alice123 Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Selvfølgelig kan dere dele dere. 15 1 1
Ulla Ullsokk Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Selvfølgelig! Det er vel null stress! 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Dere kan gjøre det dere vil. Anonymkode: e94cb...b13 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Skrevet 11. oktober 2023 Selvsagt må dere få feire annenhver jul med din familie. Så velger mannen din om han vil bli med eller ikke Anonymkode: 70eec...898 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 Selvfølgelig. Hvorfor skal han få feire jul med sine foreldre men ikke du med din bror og mor? Anonymkode: 40202...193 3 1
flusa Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 Selvfølgelig kan dere det. Dere må snakke med.hverandre og bli enige om hva dere vil gjøre ? 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei. Jeg og mannen har vært sammen noen år. Han har tre etterhvert voksne barn, to flyttet ut. Jeg har to mindre barn. De siste julene har jeg vært med mannen og hans foreldre annethvert år, og annethvert år har vi hatt alle barna. Nå har det seg slik at jeg savner å feire jul med min bror med familie, og mor, som vi gjorde annethvert år før jeg møtte mannen.. Mannens to eldste barn kjenner ikke min familie godt i hele tatt, da de er flyttet ut og studerer langt borte. Så skjønner veldig godt at de ikke ville vært med til min familie på julaften.. Min familie kan selvsagt komme til oss, men vi bor et stykke unna, og broren min har stort hus som de liker å arrangere jul i... Kan vi dele oss i år, så mannen og barna er for seg selv med hans foreldre - og jeg og mine barn er med min familie? Har tenkt meg gal på dette og ikke luftet med noen.. Bare lurer på om det er innafor å i hele tatt å foreslå noe sånt. Eller om jeg er egoistisk og burde innse at feiring med min familie ga jeg slipp på da jeg giftet meg.. eller noe sånt. Anonymkode: 6aada...80f Jo det kan dere og det blir nok veldig fint. Del dere hver andre jul da. Anonymkode: b735d...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 Selvsagt er det ingen krav at dere må feire jul sammen, men du bør jo lufte dette med samboeren din. Anonymkode: 68301...96b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 Klart dere kan. Er alt for mange her i landet som feirer jul på en måte de ikke liker. Kommuniser på en ordentlig måte med mannen din. Kan jo hende han syns det er helt flott 🙂 Anonymkode: 7e897...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #12 Skrevet 12. oktober 2023 Selvsagt kan dere det 👏🏼👏🏼 Ser ingen grunn til å ha fast opplegg annet hvert år med tanke på feiring av jul, er for min del i alle fall utrolig koselig med forskjellige varianter av julaften: med noen av barna, med alle barna (vi har voksne barn) med hans foreldre, med mine foreldre, alene på ei Strand i Thailand osv Anonymkode: c6a61...522 1
Herfrid Skrevet 12. oktober 2023 #13 Skrevet 12. oktober 2023 Her er vi to voksne og to barn, vi rullerer på tre istedenfor 2, en jul her hjemme der familiene våre kan komme til oss, en jul hos hans familie og en jul med min familie, så starter vi på nytt😊 blir selvfølgelig noe helt annet en hos dere der det er mine og dine barn. Luft tankene dine for han, kan jo hende barna hans burde bli kjent med din familie snart, dere kan jo heller ikke kutte alle dine barns tradisjoner pga barna hans.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #14 Skrevet 12. oktober 2023 Takk for svar ❤️ Skal ta med opp med mannen. Ts. Anonymkode: 6aada...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå