Gå til innhold

Nabojente virker ivrig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nabojente på 24 som virker så ivrig og flørter. Selv er jeg  mann i andre halvdel av 40-årene.
Skal jeg bare le det vekk og ikke gjøre noe, eller er det innafor å se hva hun faktisk vil? Hun tar ofte på skuldrene mine og blunker til meg. Bor i nabooppgangen. 

Anonymkode: baed8...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har en nabojente på 24 som virker så ivrig og flørter. Selv er jeg  mann i andre halvdel av 40-årene.
Skal jeg bare le det vekk og ikke gjøre noe, eller er det innafor å se hva hun faktisk vil? Hun tar ofte på skuldrene mine og blunker til meg. Bor i nabooppgangen. 

Tror det er smart ikke å gjøre noe overilt. Vi menn tenker sex ved enhver berøring av kvinnfolk. Min erfaring er at de ikke alltid tenker det samme andre veien. 

Anonymkode: 524c6...055

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet

TS her. Ja, men det hadde vært så spennende med en yngre kvinne. Da ville jeg fått opplevd en jente fra 2000-tallet:-) Og fått ligget med en dame i 20-årene igjen. Sist jeg lå med en dame i 20-årene var da jeg var 37 og havnet i bingen med en jente på 21.

• Liker 1
Skrevet

Fortell henne at du blir usikker av oppførselen hennes, be henne gi klare og tydelige signaler om hva hun mener. Da blir det opp til henne hva hun gjør.

Anonymkode: c9d42...90b

• Liker 3
Skrevet

Hei og hå, er dette noe du har skrevet med en bankende stå.

Fra spøk til alvor, bor hun alene, virker hun oppegående og tar initiativ til samtaler, eller er det bare små smil som du kanskje misforstår/forstår korrekt. Neste, bor du alene eller har du en partner som hun vet om og derfor holder tilbake. 

Ikke noe galt i å få seg en venn/bekjent her om du er singel og se hva/hvor dette leder. Kanskje hun synes du ser ut som drømmemannen og bruker deg i sine fantasier.

• Liker 2
Skrevet
Liveterspennende skrev (Akkurat nå):

Hei og hå, er dette noe du har skrevet med en bankende stå.

Fra spøk til alvor, bor hun alene, virker hun oppegående og tar initiativ til samtaler, eller er det bare små smil som du kanskje misforstår/forstår korrekt. Neste, bor du alene eller har du en partner som hun vet om og derfor holder tilbake. 

Ikke noe galt i å få seg en venn/bekjent her om du er singel og se hva/hvor dette leder. Kanskje hun synes du ser ut som drømmemannen og bruker deg i sine fantasier.

Begge er single.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begge er single.

Da blir jo dette spennende utvikling, og det er absolutt ikke umulig at denne jenten har gubben i kikkerten. Bedre å angre på noe man har gjort prøvd/enn noe man aldri våget.

• Liker 1
Skrevet
Liveterspennende skrev (Akkurat nå):

Da blir jo dette spennende utvikling, og det er absolutt ikke umulig at denne jenten har gubben i kikkerten. Bedre å angre på noe man har gjort prøvd/enn noe man aldri våget.

litt enig. men kanskje hun bare er litt ensom i ny by. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei.. Her er det bare til å kjøre på :)  

Anonymkode: 223f0...c10

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei.. Her er det bare til å kjøre på :)  

Anonymkode: 223f0...c10

du mener det? kan jo spørre om hun vil pule, såklart.

• Liker 1
Skrevet

Det er like moro hver gang når man ikke klarer å bestemme seg om man er mest fascinert over spørsmål eller svar her på KG 😂😂😂

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Alle jenter i tjueåra må lese dette. Altså hvis du er blid til en dobbelt så gammal fyr og tar ham på skuldra, tar han det som en invitt til at du vil bli pult av ham.

Anonymkode: d52a6...488

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alle jenter i tjueåra må lese dette. Altså hvis du er blid til en dobbelt så gammal fyr og tar ham på skuldra, tar han det som en invitt til at du vil bli pult av ham.

Anonymkode: d52a6...488

Neeeeeei, litt mer flørt enn det, da!

Skrevet

Hun er kvinne, ikke jente. Det er creepy at du kaller ei på 24 for jente. 

Anonymkode: d55fd...512

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er kvinne, ikke jente. Det er creepy at du kaller ei på 24 for jente. 

Anonymkode: d55fd...512

ok

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd flere ganger at menn har trodd jeg har flørtet og synes det er sykt ubehagelig. Kan man ikke ta noen på en skulder eller prate sammen uten å flørte nå til dags? Ville ikke hivd meg på å prøve meg la henne ta insjativ vist du har rett. Ellers blir det bare ubehagelig. Har selv måtte flytte stall pga stalleieren prøvde seg på meg og det ble bare ubehagelig og ekkelt. 

Anonymkode: 73127...9dc

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Du skal selvfølgelig ligge med denne 24-åringen dersom hun er attraktiv. Er en nobrainer.

Anonymkode: 1dc83...0f4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du skal selvfølgelig ligge med denne 24-åringen dersom hun er attraktiv. Er en nobrainer.

Anonymkode: 1dc83...0f4

Om hun har lyst!. 

Anonymkode: 090d6...3ce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her. Ja, men det hadde vært så spennende med en yngre kvinne. Da ville jeg fått opplevd en jente fra 2000-tallet:-) Og fått ligget med en dame i 20-årene igjen. Sist jeg lå med en dame i 20-årene var da jeg var 37 og havnet i bingen med en jente på 21.

Hun her er dessverre ikke fra 2000-tallet, så du må nok ut og lete igjen. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har opplevd flere ganger at menn har trodd jeg har flørtet og synes det er sykt ubehagelig. Kan man ikke ta noen på en skulder eller prate sammen uten å flørte nå til dags? Ville ikke hivd meg på å prøve meg la henne ta insjativ vist du har rett. Ellers blir det bare ubehagelig. Har selv måtte flytte stall pga stalleieren prøvde seg på meg og det ble bare ubehagelig og ekkelt. 

Anonymkode: 73127...9dc

insjativ??

Anonymkode: aed5a...9c2

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...