Gå til innhold

Hvordan liker du som kvinne å bli fingret og slikket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt to dater med ei jente, jeg er ikke erfaren når det kommer til sex, har kun hatt det en gang på videregående. Daten ville ha sex nå på siste møte men jeg holdt igjen pga jeg er redd for å gjøre feil osv. har gitt beskjed om at jeg ikke er erfaren, noe ho sier ikke er viktig men jeg er uansett litt engstelig for å ikke gjøre det riktig. Har lest på nett om forskjellig, men blir så mye info uten å ligsom gi svar på hva man bør gjøre og lære hva signalene kvinnene gir betyr. 

(1) hvordan fingrer jeg/slikker jeg på best måte

(2) hvilke signaler/lyder/bevegelser gir kvinner på det de synes er deilig og hvor de ønsker jeg fortsetter uten å si det. Samme med om de synes det er ubehagelig/vondt, hvordan finner jeg ut det hvis ho ikke sier det direkte?

Anonymkode: 9a47d...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun lærer deg nok opp, skal du se.

Følg med på om hun puster tung og stønner. Da gjør du det riktig. Variasjon er bra, husk fokus på klitten hennes. Om du bør slikke henne ubeskyttet er en annen sak. Sykdommer kan smitte da også.

Anonymkode: 83bb3...14b

• Liker 1
Skrevet

Kvinner liker forskjellige ting. Jeg elsker slikking på/rundt klitoris, men kan bli utålmodig og irritert hvis noen slikker mest i sprekken eller i skjedeåpningen. Tunge på/rundt klitoris og en eller to fingre som jobber rolig i skjeden er superdeilig, for meg. 

Antar at andre damer har andre preferanser.

Anonymkode: ef854...baa

• Nyttig 1
Skrevet

Husk at klitoris er veldig veldig følsomt, så bruk et ekstremt lett trykk. Jeg kan ikke snakke for henne, fordi vi er alle forskjellig, men jeg merker at jeg liksom dytter underlivet litt mot hånda om jeg vil ha litt hardere trykk. 
Og om du merker at hun er på vei til å komme, så for guds skyld! IKKE ENDRE NOE. Det er så mange menn som blir voldsomt ivrig når dama er på vei til å komme og bare kjører på, hardt som f og voldsomme greier, det ødelegger ofte alt. Så bare fortsett som du gjør om hun nærmer seg. 
Husk å ha kortklippede negler, en rift er vondt 😅 gjerne fil dem jevne. 

lyder er også individuelt, men det merkes når jenta nærmer seg stort sett, ofte blir vi litt ekstra våte også. her må du egentlig bare bli kjent med jenta, vi er forskjellige. 
Husk foreplay, mye kyssing og kosing før du begynner å fingre, slik at jenta er ordentlig klar. Menn er ofte raskt klare, jenter trenger litt mer tid. 

masse lykke til! 

Anonymkode: 201fd...816

• Liker 3
Skrevet

Om du har fortalt henne at du er uerfaren så er det jo bare å kjøre på om dere begge vil. Hun hadde jo gitt deg opp etter date 2 om hun ikke ville ha deg seksuelt tipper jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Snakk med henne om din usikkerhet. Deilig opphissende å "lære opp" partner. Lytt til det hun sier, og gjør det hun ber deg om. Slipp løs dine hemninger, og la henne forsyne seg av deg og.

Anonymkode: 531ed...e56

Skrevet

1. Ikke overtenk. Du kan tenke deg gjennom alle mulige scenarioer, men du kommer nesten garantert til å bomme uansett.  Bare nyt situasjonen, dette faller på plass av seg selv bare dere kommer i gang.

2. Når det kommer til sex, kan det faktisk være bedre å la det nedre hodet ta seg av tenkingen. 

3. Slapp av, kos deg, nyt.

Anonymkode: d6094...163

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har nå hatt to dater med ei jente, jeg er ikke erfaren når det kommer til sex, har kun hatt det en gang på videregående. Daten ville ha sex nå på siste møte men jeg holdt igjen pga jeg er redd for å gjøre feil osv. har gitt beskjed om at jeg ikke er erfaren, noe ho sier ikke er viktig men jeg er uansett litt engstelig for å ikke gjøre det riktig. Har lest på nett om forskjellig, men blir så mye info uten å ligsom gi svar på hva man bør gjøre og lære hva signalene kvinnene gir betyr. 

(1) hvordan fingrer jeg/slikker jeg på best måte

(2) hvilke signaler/lyder/bevegelser gir kvinner på det de synes er deilig og hvor de ønsker jeg fortsetter uten å si det. Samme med om de synes det er ubehagelig/vondt, hvordan finner jeg ut det hvis ho ikke sier det direkte?

Anonymkode: 9a47d...a07

Hovedsaken for å bli å være fantastisk god på det er å virkelig nyte å gjøre det.

Skuespill blir som regel avslørt og det gjør opplevelsen for Dama Platonisk og mekanisk som virkelig er en turnoff! 

Så er ett godt råd å faktisk spørre Dama hvordan hun liker det. Men tiltar hennes nytelseslyder er du på rett vei og burde fortsette i samme spor. Stødig og jevnt ikke desperat. 

Blir hun plutselig helt stille og passiv har du bommet. Da burde du prøve noe annet og gjerne skryte av hvor fantastisk godt hun smaker. 

Personlig har jeg aldri følt noe annet en at både lukt og  smak har vært fantastisk når jeg  har gått ned på en Kvinne. Det har hjulpet meg veldig. 

Så nyt muligheten å lev i øyeblikket med å dyrke en Kvinne.  Det er ett fantastisk privilegium å få oppleve!!

Endret av Mountain Man
Skrevet

Jeg er en av dem som trenger ganske kraftig stimuli av klitoris, så jeg vil ha det litt hardt. Fingers det eller slikkes det utenom klitoris føler jeg at det er litt bortkastet. Jeg gir ofte beskjed om partner skal flytte fingrene.

Du hører også på lyden og pusten min om det virker.

Anonymkode: 5c00c...47f

• Liker 1
Skrevet

Forskjellen mellom erfaren og uerfaren er at en uerfaren ofte må 1-2 cm lenger opp for å treffe klitoris riktig.

Liker å bli kost med "alle" andre steder enn musa frem til jeg blir kåt og våt. Da er det digg med en finger eller en tunge på klitoris og først en finger som fingrer rolig. Så evt to, men fortsatt rolig. Fingring er ikke fortest mulig for min del

Anonymkode: 6718c...56d

• Liker 1
Skrevet

Glem tull som alfabetet mv. Prøv deg frem, men forsiktig. Det er mer ømtålig enn undersiden av penishodet. Finn en behagelig stilling. Finn klitorishodet. Google om du er usikker på anatomien. Både side til side og rundt og rundt bevegelser pleier å funke bra. De fleste har faktisk en «godside» på klitoris. Ofte hennes høyre side.

En gang i mellom en bred tunge opp og ned. Det er lettere hvis du sprer kjønnsleppene litt med en hånd på hver sin side på innsiden av lårene henne.  En til to fingre i skjeden er bra. Korte negler. Gjør en «kom her» bevegelse opp mot der du har tungen, eller krafse litt mot deg.  Let etter noe som føles ruglete og etter hvert blir hardere når du berører det. Noen mener det ligner på skallet på en valnøtt? Sørg for at du berører det punktet med fingrene hele tiden der inne mens du slikker. 
Lytt litt. Stønner hun, så fortsett med akkurat det du gjør. De fleste lager litt lyd?
Magen hopper litt. Anus «blunker» eller trekker seg sammen rytmisk et par ganger. 

Ikke tull med rumpehullet. Det får være til senere og kan ødelegge stemningen i starten. Det er heller « ingen vei tilbake» om du beveger deg ned dit. Hun kan få infeksjon hvis du kysser der fremne igjen. Noen elsker at det avsluttes med kyssing « sørover» når de kommer. 

Mange liker ikke at du holder på etter orgasme og dytter deg vekk. Ikke ta det tungt. De orker ikke mer. Men du har gjort det bra. 

Gi uttrykk for at du liker det og blir kåt av å gjøre det, se henne komme mv. 

Kvinner er forskjellige. Noen vil sikkert kritisere dette, men det er mine erfaringer «mellom knærne»

Anonymkode: 48964...2fb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun lærer deg nok opp, skal du se.

Følg med på om hun puster tung og stønner. Da gjør du det riktig. Variasjon er bra, husk fokus på klitten hennes. Om du bør slikke henne ubeskyttet er en annen sak. Sykdommer kan smitte da også.

Anonymkode: 83bb3...14b

Noen kvinner holder pusten når det er godt og når de nærmer seg klimaks. Mange kvinner liker heller ikke direkte stimuli av klitten, men området rundt. Strengen over klitten og området under er punktene som lettest gir meg orgasme. Stimulerer man direkte på klitorishodet blir det bare ubehagelig og umulig å få orgasme - for meg. Altså, dette er så individuelt at det er kvinnen selv som må formidle hva hun liker og ikke. Det å tyde signalene hennes lærer man seg etter hvert 😊

Anonymkode: ab30d...0c9

• Liker 1
Skrevet

Viktigste er å lytte til kroppsspråk og lyder. Ikke alle er like høylytt, og jeg vet at jo mer jeg holder pusten, jo nærmere er jeg en orgasme. 
Legg en hånd nederst på magen hennes mens du slikker henne, gjerne med litt press nedover. 
Er ikke alle som liker å bli fingret, så ta det veldig rolig. Be henne gjerne om å instruere deg etter hvert.

Anonymkode: 94a12...f70

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...