Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han forlot meg for 10 måneder siden, han gadd ikke å slo opp engang, han bare ghosta meg etter at jeg fant ut han holdt på med en annen og var sammen med begge samtidig. Ikke var han bare utro, men han var stygg mot meg og kalte meg ting, har enda etter 10 måneder stor sinne mot han, jeg vil se han slite og gråte, håper noen skyter han ned, eller at han blir slått til han blør, han har såret meg så jævlig og hatt null samvittighet for det når jeg kun har vært snill mot han, håper karma slår han hardt, bare helt ubrukelig ekkel skapning æsj!

Anonymkode: 88f0d...5e7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sinne og hat betyr at du er i ferd med å bli ferdig med han, det er en naturlig del av sorgprosessen. Til slutt bikker det over til ambivalens og da har du null følelser igjen for han.

Anonymkode: 820e1...7ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sinne og hat betyr at du er i ferd med å bli ferdig med han, det er en naturlig del av sorgprosessen. Til slutt bikker det over til ambivalens og da har du null følelser igjen for han.

Anonymkode: 820e1...7ca

Så det er en positiv ting at jeg har hatt mot han nå? Men er ikke det rart at jeg enda ikke er over han etter 10 mnd eller er det normalt ?

Skrevet

Åh, jeg hadde en eks jeg gikk rundt og hatet leeenge etter bruddet. Og det var ikke den store kjærligheten, vi hadde knapt vært sammen engang, mer dating. Men bruddet var bare så kjipt og skittent og det var så mye usagt. Jeg var litt lei meg først men overlevde det, men så ble jeg fullstendig rasende i en periode. Hadde jeg møtt han tilfeldig da så hadde jeg sikkert skjelt han ut. Men så gikk det over, nå har jeg ingen følelser i det hele tatt når jeg tenker på han.

Så det er kanskje noe med at det er en fase. Da jeg var forbanna fryktet jeg at jeg aldri kom til å komme over sinnet før jeg fikk en form for "closure", at jeg måtte ta en kaffe med den kuken og bare fortelle han alt som hadde rast rundt i hodet mitt for at det skulle gå over. Men det gikk over helt av seg selv, gitt.

Gi det mer tid.

Anonymkode: 431ee...8e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Åh, jeg hadde en eks jeg gikk rundt og hatet leeenge etter bruddet. Og det var ikke den store kjærligheten, vi hadde knapt vært sammen engang, mer dating. Men bruddet var bare så kjipt og skittent og det var så mye usagt. Jeg var litt lei meg først men overlevde det, men så ble jeg fullstendig rasende i en periode. Hadde jeg møtt han tilfeldig da så hadde jeg sikkert skjelt han ut. Men så gikk det over, nå har jeg ingen følelser i det hele tatt når jeg tenker på han.

Så det er kanskje noe med at det er en fase. Da jeg var forbanna fryktet jeg at jeg aldri kom til å komme over sinnet før jeg fikk en form for "closure", at jeg måtte ta en kaffe med den kuken og bare fortelle han alt som hadde rast rundt i hodet mitt for at det skulle gå over. Men det gikk over helt av seg selv, gitt.

Gi det mer tid.

Anonymkode: 431ee...8e6

Hva gjorde han

Skrevet

Helt normalt. Ble dumpet i fjor sommer. forholdet varte bare 3 måneder, men bruddet var vondt og uforståelig så har hatet den skjøga etterpå... Hatet begynner slipper nå endelig :)

Anonymkode: 50510...eef

Skrevet

Dette betyr at han vant og du tapte. Derfor er du så sur og grinete.

Anonymkode: 9f111...06d

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg vet han vant, og jeg lot han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

På hvilken måte vant han

Skrevet

Kjenner fremdeles på noe raseri 7 år etter, men vi var sammen i over 10 og hadde barn. Bruddet var stygt og det er kun min fortjeneste at barna har det bra og at samarbeidet fungerer utad. Mest sint på vegne av alle andre det gikk ut over, meg selv er jeg ferdig med. Akseptere situasjonen og gå videre var det som passa best for meg. Håper det ordner seg for deg. Jeg venter fremdeles på at karma skal ta min eks, men tror ikke han har det spesielt godt(likevel om han prøver å få det til å virke slik).

Anonymkode: 0b34e...b81

Skrevet

Jeg har ikke noe imot eksene mine, så lenge jeg ikke ser dem, med unntak av en kar som jeg faktisk oppfattet som en venn også, selv om det var kortvarig. Men ekser fra tjue år tilbake, hører ikke hjemme i livet ens, så lenge en ikke var venner før, og forholdet ikke fungerte helt optimalt heller. Det er liksom ikke noe en vil forholde seg til. 

Men nå er det ut av KG for godt!!!! 

Skrevet

Noen kommer man over nesten med engang, andre tar lang lang tid. Spesielt situasjoner som tilsynelatende kommer som lyn fra klar himmel tar tid. Bare vent, snart tenker du ikke på han i det hele tatt! Og det tror jeg og håper for din del at skjer snart ❤️

Anonymkode: 92a83...264

Skrevet

Det handler ikke om at en ikke er over noen, men at en ikke vil bli trukket tilbake i livet. Det er jo ingen connection der nå. Det er det samme som om man skal gå på videregående i førtiårene, det passer ikke inn i livet ens nå.

Men nå er det ut av KG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...