Gå til innhold

En kvinne med mye sexlyst er det turn off ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha det 24/7, synes dere menn det er turn off? Hvis dere hadde en kjæreste som var som meg 

Anonymkode: 20683...391

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er slik. Kan vel kalles en kontrollert nymfoman. 
Mannen elsker det! Men han strever litt med å henge med, noe jeg har full forståelse for og jeg presser ham aldri. Sørger også for at han skal få ta initiativ og innimellom spiller jeg litt kostbar da han liker å forføre meg og å jobbe litt for det. Vi har sex minst 5 ganger i uka i snitt (overskudd, fulltidsjobber og 3 barn spiller inn), men i ekstra gode perioder hvor han har overskudd kan vi fint ha flere runder på samme dag hver dag (morgen, når barna er lagt og når vi legger oss). Jeg onanerer også daglig så jeg ikke er helt på felgen. Vi har vært sammen i over 10 år.

I starten av forholdet og før vi fikk barn gjorde vi sjeldent noe annet enn å knulle.

K31 (M34)

Anonymkode: 4e18f...ef7

• Hjerte 3
Skrevet

Det ville ikke vært turn off for meg. Eneste problemet jeg kan se er at hvis du ikke hadde respektert at jeg ikke var kåt 24/7 da. Det kunne jo blitt litt vanskelig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil ha det 24/7, synes dere menn det er turn off? Hvis dere hadde en kjæreste som var som meg 

Syntes ikke det er turn off, men hadde ikke vært kompatibel med meg.
Et forhold hadde jo ikke vært aktuelt, men det er ikke fordi det er turn off, mer fordi det er full kræsj på det seksuelle.

Anonymkode: fd600...f0f

Skrevet

Høres flott ut

Anonymkode: 9918b...a94

Skrevet

Perfekt 🤩

Skrevet

Det hadde vært slitsomt for meg. Hvor er spenningen da🤷 Kan bli for mye av det gode.. 

Jeg er nok litt i andre enden da, kunne nok ønsket meg litt mer sexlyst dessverre,men om jeg måtte ha sex hver dag så hadde det nok vært slitsomt for partner!? Mye psykisk og...er man sliten så er man. 

Kjæresten min hadde nok heller aldri orket hver dag. Vi hadde blitt utkjørt😂

Anonymkode: 04b69...bc2

• Nyttig 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 03b27...4c7

Skrevet

Kommer an på hvordan den sexlysten har blitt brukt. Hvis den er brukt til å ligge rundt med alt for mange så er det turn off, hvis den blir brukt til å ha det mye gøy med faste partnere så er det positivt.

Anonymkode: 15d21...5ab

• Liker 2
Skrevet

Det er absolutt ikke turn-off, men jeg tror ikke jeg hadde vært i stand til å levere i henhold. Kanskje for 20 år siden.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kommer an på hvordan den sexlysten har blitt brukt. Hvis den er brukt til å ligge rundt med alt for mange så er det turn off, hvis den blir brukt til å ha det mye gøy med faste partnere så er det positivt.

Anonymkode: 15d21...5ab

Hva er altfor mange da?

Forundrer meg hvordan menn kan forvente at en kvinne med mer «mannlig» sexlyst skal holde seg til veldig få når dere vet hvilket tilbud vi har. Fins det en eneste mann med tilsvarende tilbud som hadde holdt seg på matta gjennom et langt singelliv hvis vi ser vekk i fra dypt religiøse? Selv om en dame har hatt «mange» så er det svært mange hun har avvist også, vanligvis, så det er ikke som om hun tar hva som helst likevel.

Er nok noen kvinner som elsker sex i et forhold og aldri trenger det når hun er singel. Men når man sitter der med fulltidsjobber, tre barn og enebolig å vedlikeholde så er jeg overbevist om at man har bedre forutsetninger om man valgte henne som elsket sex generelt.

Anonymkode: 67905...bb4

Skrevet

Det er ikke turn off, men det er derimot en deal breaker. Jeg vil heller ha noen som matcher meg og konstant sexlyst blir et press på den andre samme hvor mye du prøver å skjule det. Det høres utrolig slitsomt ut å måtte leve med en partner som er konstant kåt. Dessuten hadde jeg savnet spenningen og leken i å gjøre noen kåt. Når du allerede er der hvert minutt av dagen blir det rett og slett veldig veldig kjedelig. 

Anonymkode: 665d1...91d

Skrevet

Det var turn off for eksen min som hadde lavere lyst enn meg. Han fikk enda mindre lyst av at jeg stadig vekk var i humør. Nåværende samboer har veldig høy sexlyst, så for han er det veldig turn on at det er så lett å tenne meg.

Anonymkode: 8a36d...7d6

• Liker 1
Skrevet

Ikke turn off, men slitsomt og lite ønskelig. Det blir noe sykelig og tvangspreget over det når sex tar så mye fokus.

Anonymkode: b2ed9...db0

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Livet spiller oss stadig puss, og det er jo typisk at vi møter den kåte kvinnen, når vi selv er på tur ned, og ikke i 20-30 årene, da vi var klare hele tiden. Her reguleres det litt med at vi er særboere, og ikke tilgjengelige for hverandre hele tiden. Når vi er sammen, så vil hun i buksa på meg hele tiden, men det er jeg forberedt på. Lyst setter også preg på humør og personlighet, og hun er herlig å være sammen med. 

Anonymkode: f27bf...89b

Skrevet

Tror en del menn føler seg truet av det. Kanskje særlig de som sliter litt med lyst og ereksjon. Men er gjerne til det beste da..

Anonymkode: 3acc8...5ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror en del menn føler seg truet av det. Kanskje særlig de som sliter litt med lyst og ereksjon. Men er gjerne til det beste da..

Anonymkode: 3acc8...5ae

Jeg har gjerne sex flere ganger for dagen. Men selve penisen/ereksjonen er ikke en viktig del av det. Det er mye sex jeg syntes er deiligere som ikke involverer en penis liksom 😊

Anonymkode: fd600...f0f

Skrevet

Eksen ville ha sex hele tiden når hun var full. Ofte dagen etter og hun hadde drukket hele natta. Det er ikke gøy å ha sex med en drita person når du er edru. 

Anonymkode: 446e1...3a3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 20.50):

Det kan nok være turnoff pg slitsomt dersom han selv har lav sexdrift. Det er jo ofte nesten forventet at man alltid skal ha høy sexdrift og dermed blir det nok lett ekstra slitsomt for mannen.

Anonymkode: 7d186...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...