Gå til innhold

Vi har sex 7 ganger om dagen, er det mye ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge er 19 år, begynte å date for 1,5 mnd siden og da har vi hatt sex 7 ganger daglig, er det for mye eller er det flere som gjør det?

Anonymkode: 1eb88...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er litt lite

Anonymkode: cf7b6...e08

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er jo jævlig mye, men hvem er det som kan si at det er for mye, hvis det er rett for dere? Selv er jeg nymfoman og skulle gjerne hatt sex 7 ganger om dagen, mens andre ikke vil ha sex mer enn 1 gang i måneden.

Gjør det som føles rett ut for dere tenker jeg, selv om 7 ganger er mye!

Anonymkode: 8a43c...6fd

Skrevet

Altfor lite 

Anonymkode: afb24...303

Skrevet

Mye i forhold til hva?  Skjønner ikke spørsmålet.

Anonymkode: 46de4...6ed

• Nyttig 2
Skrevet

Høres ut som tull dette.. er dette full penetrering i alle hull med tømming 7 ganger til dagen?

Anonymkode: fc8b0...3e5

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er myyye eldre. Var oppe i 6 ganger til dagen for bare noen uker siden. Så en 19 åring burde da være oppe i over 10 ganger til dagen. Ikke imponert. Skjerp dere.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye i forhold til hva?  Skjønner ikke spørsmålet.

Anonymkode: 46de4...6ed

I forhold til andre folk

Skrevet

Dere burde finne dere en jobb eller et studie. Eller noen venner.

Anonymkode: e7ba6...6f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere burde finne dere en jobb eller et studie. Eller noen venner.

Anonymkode: e7ba6...6f5

Vi har venner 

Skrevet

Hvor lenge varer en gang da? Om det er to minutter hver gang er det kun 14 minutter sex daglig. 

Vi har aldri sex under halvtimen, og ofte opp til en time, så da hadde det blitt mye med 7 ganger daglig. 

Anonymkode: e15e5...4bd

• Liker 2
Skrevet

Ha, ha… Du dagdrømmer 😂

Anonymkode: d088e...969

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Begge er 19 år, begynte å date for 1,5 mnd siden og da har vi hatt sex 7 ganger daglig, er det for mye eller er det flere som gjør det?

Helt normalt for paringsglade ungdommer men oss voksne har roa oss ned litt etterhvert.

Anonymkode: f4aa7...1d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor lenge varer en gang da? Om det er to minutter hver gang er det kun 14 minutter sex daglig. 

Vi har aldri sex under halvtimen, og ofte opp til en time, så da hadde det blitt mye med 7 ganger daglig. 

Anonymkode: e15e5...4bd

Kan vare i 2 timer noen ganger 

Skrevet

Det var litt lite spør du meg. Sliter dere i forholdet? 
Vi pleier å ha sex 20-25 ganger i døgnet, og vi er begge i full jobb, har 4 barn og mange fritidsaktiviteter som tar mye tid.

Anonymkode: d924a...210

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var litt lite spør du meg. Sliter dere i forholdet? 
Vi pleier å ha sex 20-25 ganger i døgnet, og vi er begge i full jobb, har 4 barn og mange fritidsaktiviteter som tar mye tid.

Anonymkode: d924a...210

K

Skrevet

Syntes verken det er for lite eller for mye. Dere er unge,dere er forelsket. Nyt det. Helt normalt i den alderen. :) Kåte som kaniner og ligger hele dagen. De fleste av oss har vel vært der.

• Liker 2
Skrevet

Haha, det er flere ganger i løpet av en dag enn jeg har på et halvår 😂 så i forhold til meg er det mye, skjønner ikke hvordan dere får tid til det engang 😅 

Anonymkode: 915be...b53

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, det er flere ganger i løpet av en dag enn jeg har på et halvår 😂 så i forhold til meg er det mye, skjønner ikke hvordan dere får tid til det engang 😅 

Anonymkode: 915be...b53

Men da lurer jeg ; Er du 19 år?  😅 Tror alderen til TS spiller inn ganske mye her ser du !

• Liker 1
Skrevet

Vel, et kjapt googlesøk sier snittet er 2-3 ggr i uka, så det er jo greit over snittet.

Men ikke uvanlig når man er tenåring/superkåt/nyforelsket osv - og har masse med tid, selvsagt :)

Jeg er over snittet glad i sex og har hatt flere sånne forhold hvor vi omtrent bodde i senga i helgene og bare kom opp for luft og litt mat en gang iblant. Han fikk blåmerker på pikken og begynte å flasse på den, og jeg fikk masse gangsår/frikjonssår og rifter og kjente at jeg bare hovnet opp innvendig og fikk lett vondt. Så gikk vi litt hjulbeinte bort på apotek og kondomeri og spurte om de hadde noe glid som var pleiende, og fortsatte 😅

Jeg liker sånt altså, men det hadde vært vanskelig å holde på en jobb, venner, hobbyer og alenetid med den frekvensen, og jeg hadde vel bare endt opp med et stort gnagsår mellom beina imens pikken hans hadde falt av 😛 

Anonymkode: 15921...8f6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...