Gå til innhold

Navn på postkassen

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Noen gang tenkt over at postmann, helt hjem, eller random person.. kanskje ikke har tid til å springe til og fra postkassa til folk og til husene for å sjekke hvilket husnr som er riktig? Jeg har selv jobb innen levering. Se å få på ALL nødvendig informasjon på de jævla postkassene deres så vi får gjort jobben våres. Hvor vanskelig kan det være 

Anonymkode: 59b24...b6b

Husnummeret er knapt nok 2 meter fra postkassen, så nei jeg ser ikke på det som et problem 😄

Snakk om å lage problemer utav ingenting.... 😳 Stått opp med feil fot i dag? 😄

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mardina skrev (På 12.10.2023 den 19.33):

Husnummeret er knapt nok 2 meter fra postkassen, så nei jeg ser ikke på det som et problem 😄

Snakk om å lage problemer utav ingenting.... 😳 Stått opp med feil fot i dag? 😄

Da er du en av de heldige som har postkassa på husveggen, noe de aller fleste ikke har. Jobber selv innen levering, og det er mange som har uleselige husnummer når det er mørkt. Gjerne gjemt bak en busk/tre i tillegg. Utrolig mange som ikke tenker på at ting faktisk leveres når det er mørkt. Leselige fornavn, etternavn og adresse på postkasse, og husnummer på vegg, evt navn på dør i blokk, burde ikke være så vanskelig. Mange som ikke vil bli funnet har jeg skjønt...

Anonymkode: 0c1f6...d9d

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Da er du en av de heldige som har postkassa på husveggen, noe de aller fleste ikke har. Jobber selv innen levering, og det er mange som har uleselige husnummer når det er mørkt. Gjerne gjemt bak en busk/tre i tillegg. Utrolig mange som ikke tenker på at ting faktisk leveres når det er mørkt. Leselige fornavn, etternavn og adresse på postkasse, og husnummer på vegg, evt navn på dør i blokk, burde ikke være så vanskelig. Mange som ikke vil bli funnet har jeg skjønt...

I de to årene vi har bodd her, så har det aldri vært noen problemer med levering, finne husnummer eller få pakke i postkassen (selv om vi "bare" har navnene våre på den)😊 Så den biten tar jeg med knusende ro 😄

Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

I de to årene vi har bodd her, så har det aldri vært noen problemer med levering, finne husnummer eller få pakke i postkassen (selv om vi "bare" har navnene våre på den)😊 Så den biten tar jeg med knusende ro 😄

Flott at du tar det så personlig og at DU ikke er problemet :) Godt vi har fått klarhet i det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...