Gå til innhold

Black week, hva planlegger du å finne på tilbud ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å finne en Fleicher coutore på 1/2 pris. De hadde det ifjor. Håper og Hést genser er på salg i noen nettbutikker.. ellers håper jeg kanskje på gode tilbud på møbler da vi har mye som må byttes ut. Tipper jeg bør kjøpe noen julegaver😅

Anonymkode: 85be5...cbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir kanskje ikke helt det du vil høre? Men jeg kjører på alikevel så vi får litt forandring. Jeg har planer om å se etter ny pc / pc komponenter den uka!

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke Black Week i november?

Anonymkode: 554c3...95f

Skrevet

Tilbud på støvsuger står på planen her!

Anonymkode: 90f37...643

• Liker 1
Skrevet

Klarte ikke vente på to hettegensere jeg har siklet på en stund, med 30% sikret jeg meg begge nå. Så nå er det egentlig bare nye hodetelefoner jeg ønsker meg. Kan jo hende det dukker opp noe innen den tid. Men mye av det jeg normalt sett ville ventet på har alt hatt gode nok tilbud til at jeg har sikret meg tingene. Var i Frankrike, der kostet samme hettegenser mye mer enn her hjemme. Før har jeg hatt det som sikkerhetsnett, om det skulle bli utsolgt. Så jeg gikk rett på Zalando, og bestilte der til nesten halv pris av hva samme genser kostet i butikken i Paris. Som jeg så var samme pris på nett også ellers i Frankrike. Har kjøpt kule sneakers til ferieturen i desember også. Tror ikke årets black week blir spesielt omfattende. 

Anonymkode: e07ad...4e1

Skrevet

Jeg skal se etter en hvit pc-skjerm til hjemmekontoret, og Vagabond Marja boots :) 

Skrevet
Roci skrev (2 minutter siden):

Jeg skal se etter en hvit pc-skjerm til hjemmekontoret, og Vagabond Marja boots :) 

Er hvite skjermer bedre enn sorte?

Anonymkode: fff77...f06

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tilbud på støvsuger står på planen her!

Anonymkode: 90f37...643

Haha, samme her. Føler meg skikkelig kjedelig 😅

Men trenger ny vinterjakke og vinterkåper da, så får se om det blir det 😊

Ønsker meg egentlig litt tilsvarende kåpe som jeg allerede har, den er blitt slitt fordi jeg er så glad i den 😊

https://johnnylove.com/product/women/outerwear-women/all-outerwear-women/gwen-waterproof-wool/?attribute_pa_color=dk-olive-3

Synd de ikke har den i svart eller blå 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er hvite skjermer bedre enn sorte?

Anonymkode: fff77...f06

Nei, bare passer bedre til innredningen 😄 Selve skjermen er ikke hvit, men rammen/stativet. Synes den sorte som jeg har blir så massiv og dominerende i det ellers lyse rommet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...