AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Del Skrevet 11. oktober 2023 Hei. Eg har nylig flytta til Bergen og ser etter en plass å møte damer. Eg vil helst unngå apper som Tinder ettersom eg synest det er lettere å møte noen ute. har noen tips til evnt. puber der kanskje flere single går? eventuelt vet om noe anna? Anonymkode: 60b2f...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 12. oktober 2023 #2 Del Skrevet 12. oktober 2023 Hei. Som singel dame i Bergen så jeg er også veldig nysgjerrig på dette. Lurer på om det kanskje kommer litt an på alder? Tinder har blitt løsningen for meg, for ser ikke helt for meg å gå ut på byen alene og håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Del Skrevet 12. oktober 2023 Involver dere i frivillig arbeid. Røde kors, Norsk folkehjelp eller om dere er unge nok, studentforeninger. HumanEtisk Forbund planlegger Mat&Prat for single i Bergen, følg med på hjemmesiden deres eller på FB. Anonymkode: c0aec...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Del Skrevet 12. oktober 2023 Dette lurer jeg også på. Hvilke steder er best å gå på? Anonymkode: dae44...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Del Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei. Eg har nylig flytta til Bergen og ser etter en plass å møte damer. Eg vil helst unngå apper som Tinder ettersom eg synest det er lettere å møte noen ute. har noen tips til evnt. puber der kanskje flere single går? eventuelt vet om noe anna? Anonymkode: 60b2f...666 mrs.tld skrev (4 timer siden): Hei. Som singel dame i Bergen så jeg er også veldig nysgjerrig på dette. Lurer på om det kanskje kommer litt an på alder? Tinder har blitt løsningen for meg, for ser ikke helt for meg å gå ut på byen alene og håpe på det beste AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette lurer jeg også på. Hvilke steder er best å gå på? Anonymkode: dae44...28f Hvor gamle er dere? De på 40+ får seg et ligg på Biblioteket. De på 20+ får seg et ligg på Lille - Duggfrisk - Vaskeriet. Anonymkode: c0aec...4f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Del Skrevet 12. oktober 2023 Chat.no Anonymkode: 1a510...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Del Skrevet 12. oktober 2023 Venn appen☺️karaoke pub🥰frivillig arbeid❤️ulike arrangementer i nærområdet 🎉 Viktigste er å komme seg ut å få nye relasjoner ikke ha tanken "nå skal jeg finne kjæreste" tenk heller "nå skal jeg finne nye berikende relasjoner" ☺️ Anonymkode: 03f7a...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå