AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg er over 30 år, men mamma vil helst ha full kontroll på meg. Vil vite hva jeg gjør, hvor jeg er, hva jeg bruker penger på, hvem jeg er sammen med osv osv... Og hun kan finne på å si at det er ting jeg ikke får lov til, som om jeg er en tenåring liksom. Hun vil helst bestemme hvordan jeg skal ha det hjemme hos meg også. Etter at jeg flyttet fra forrige leilighet og til en ny så har hun blitt enda mer opptatt av å bestemme hvordan det skal være der. Er det litt rot så sier hun at hvis du ikke rydder kommer ikke familien på besøk mer, og den kan ikke stå der osv... Er så lei. Har prøvd å si fra men da ble hun nesten sint og sa at hun er jo moren min så hun må jo få bestemme litt. Er så lei. Noen tips? Anonymkode: 76710...39e 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): sa at hun er jo moren min så hun må jo få bestemme litt. Spør om hennes mor fortsatt bestemmer over henne? Og hva syns hun om det? Jeg skjønner godt at du er lei. En ting er at man alltid er barnet til sine foreldre, men på et tidspunkt må man faktisk avslutte oppdragelsen. Anonymkode: 927c5...4ba 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 45 minutter siden, AnonymBruker said: Noen tips? Anonymkode: 76710...39e Lås døren. Anonymkode: 02215...a06 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Ganske vanlig hos mødre, tror det er en slags fornektelse av at barna klarer seg på egenhånd. Anonymkode: 2f91f...d15 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Skrevet 11. oktober 2023 "Nå må du ta deg sammen og finne deg et annet prosjekt. Hvis jeg vil ha en jævla dildosamling i stua så KAN jeg faktisk det. Mitt hus, mine regler" Min mamma ville blitt litt snurt, MEN hun hadde skjønt at hun hadde gått milevis over mine grenser når jeg begynner å bli vulgær🙃 Anonymkode: 78b4a...571 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): "Nå må du ta deg sammen og finne deg et annet prosjekt. Hvis jeg vil ha en jævla dildosamling i stua så KAN jeg faktisk det. Mitt hus, mine regler" Min mamma ville blitt litt snurt, MEN hun hadde skjønt at hun hadde gått milevis over mine grenser når jeg begynner å bli vulgær🙃 Anonymkode: 78b4a...571 Bra tips 😀 Anonymkode: 76710...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå