Gå til innhold

Har du noen gang fått bruk for husforsikringen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt husforsikring, har dere fått bruk for den? Evt til hva?

Anonymkode: de040...6a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, fikk kjelleren full av vann 2 uker etter jeg flyttet inn i nytt hus. Har vel fortsatt fått mer utbetalt enn jeg har betalt inn på den forsikringen. 

Anonymkode: dcee3...a6b

Skrevet

Ja mange ganger

I mitt forrige hus kom det mega flom og ødla hele første etasje. Det var reperasjoner på 1 mill

Så hadde jeg en sot skade fra peisen som kom på 250 000 

Så hadde jeg en lekkasje på et bad 

Så gikk radiatorsystemet føyken

• Nyttig 1
Skrevet

Heldigvis ikke

Anonymkode: 5eb92...d0c

Skrevet

Jeg bodde i min forrige bolig i 6 år og hadde tilbakeslag på kloakken i kjelleren 3 ganger på de årene. Herlig å bare gi beskjed til forsikringsselskapet og slippe ekstraarbeidet med det. 

Anonymkode: 4a3ba...4ed

Skrevet

Et vannrør sprakk.  Fikk dekket reparasjonene.

Anonymkode: c793e...b5b

• Liker 1
Skrevet

Brann

Anonymkode: ac34d...101

Skrevet

Ja, vannskader. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg bodde i min forrige bolig i 6 år og hadde tilbakeslag på kloakken i kjelleren 3 ganger på de årene. Herlig å bare gi beskjed til forsikringsselskapet og slippe ekstraarbeidet med det. 

Herlig men lurer dog litt på hvorfor det ikke ble installert et spjeld som beskytter mot det allerede etter første gangen det skjedde?

Anonymkode: 0a91c...f2a

Skrevet

Ja, etter besøk av mus.. 

Anonymkode: 7f832...103

Skrevet

Jepp! 3 ganger - rørbrudd inni veggen mellom bad og toaletttrom (de dekket alt), vannlekkasje fra utvendig tak (dekket men med avkorting pga. takets alder) og vann i kjeller pga. manglende drenering (her dekket de tørk, sanering og riving/oppbygging innvendig). 

Skrevet

Ja, en gang etter regnskade på eiendommen (uteplass) og en gang for ombygging til rullestolbruker da barnet vårt fikk en skade. Obs: sjekk at hus eller innbo dekker dette, fryktelig dyrt med ombygging og ikke alltid lett å få tak i ny bolig. De fleste forsikringer dekker jo brann osv., men mange som ikke dekker ombygging, f.eks LO tror jeg.

Anonymkode: bdaf7...8b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Herlig men lurer dog litt på hvorfor det ikke ble installert et spjeld som beskytter mot det allerede etter første gangen det skjedde?

Anonymkode: 0a91c...f2a

Det var kommunens nett som var problemet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...