AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Både min mann og jeg har iPhone og min sønn har Samsung ,men vi får ikke family link til å fungere.Noen andre som har samme problemet? Er det andre familie kontroller man kan bruke som virker? Tenker på skjerm kontroll. Hvilken bruker dere? Anonymkode: 60107...49e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Vi bruker familiy link. Er helt supert, svært enkelt å styre, og enkelt å gi mer tilgang eller hindre ulike apper osv. (Min har feks så og så lang skjermtid men vesentlig kortere tillatt tid på YouTube osv) Anonymkode: 3368e...be6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Vi har bare Samsung her i huset, og det er lurt, da vi kan koble sammen alt veldig enkelt. Tv, Family Link, airpods osv. Må da være noe tilsvarende Family Link til iPhone? Anonymkode: d381e...712
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Samme problem her. Vedvart over tid. Finner ikke ut av det 😕 Anonymkode: b5b33...eaf
knutemora Skrevet 11. oktober 2023 #5 Skrevet 11. oktober 2023 Hvorfor har barnet et annet operativsystem enn dere? Mulig Screentime kan fungere bedre, men min erfaring er at det er vanskelig å få foreldrekontroll til å fungere på både iOS og Android.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå