Gå til innhold

Hva slags menn burde jeg gå for som kan tenne på kroppen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha sex igjen etter over 5 år med tørke. Årsaken har vært dårlig selvtillit og manglende aksept av kropp. Har veid 100 kg og gått ned en del, men fortsatt litt igjen.

Kroppen min er ikke fin. Joda, huden er myk og jeg har midje, men puppene er store og henger MYE. Cellulitter og altfor kraftige lår. Jeg vet at ikke alle kan tenne på denne typen kropp, og jeg vil ha en pekepinn på hvilke menn jeg burde gå for. Veldig kjekke og kjekke menn er ikke aktuelt og heller ikke menn med lite erfaring (de har nok aldri sett en kropp som min og vil jo da ikke klare å bli tent heller). Atletiske menn og trente menn utgår også. 

Jeg er ikke så fin å se på men jeg vil påstå at jeg er god i sengen (har iallfall hørt det av tidligere partnere). Opptatt av hans nytelse, elsker å suge og jeg koser meg mye. Vil at vi begge skal ha det godt og gøy... 

Noen råd? Er i slutten av 20 åra. 

Anonymkode: 550b9...136

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde gå for menn med lighter. 

Anonymkode: 7788e...bd1

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du burde gå for menn med lighter. 

Anonymkode: 7788e...bd1

😂😂

Skrevet

For det første ;  SLUTT å se ned på deg selv. Du kan da fint finne deg noen kjekke menn. Alle menn er forskjellige og vi alle tenner på forskjellige kropper og fasonger og alt. Jeg vet at det finnes noen som tenner på deg der ute. Det er helt sikkert det. Problemet ditt blir bare å finne den mannen,men ikke gi opp.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

For det første ;  SLUTT å se ned på deg selv. Du kan da fint finne deg noen kjekke menn. Alle menn er forskjellige og vi alle tenner på forskjellige kropper og fasonger og alt. Jeg vet at det finnes noen som tenner på deg der ute. Det er helt sikkert det. Problemet ditt blir bare å finne den mannen,men ikke gi opp.

Jeg ser ikke ned på meg selv, jeg bare vet hvordan jeg ser ut og at jeg ikke er alles smak. Ja, jeg må finne denne mannen og jeg aner ikke hvordan... Tinder er iallfall IKKE veien å gå.

Skrevet

Jeg ser ikke ned på meg selv, jeg bare vet hvordan jeg ser ut og at jeg ikke er alles smak. Ja, jeg må finne denne mannen og jeg aner ikke hvordan... Tinder er iallfall IKKE veien å gå.

Åja,men det er bra! Tror jeg leste litt for mye mellom linjene ! Jeg tror ingen er alles smak forøvrig heller,men hvorfor ikke tinder?

Skrevet

Jeg tror helt seriøst ikke voksne menn er så opptatt av skavanker. 

Tenker du på skavanker en mann eventuelt har? 

Vi er da mennesker og vi kommer med feil og mangler, og vi kommer med masse bra. Senk skuldrene og lev livet ditt. Gå for menn DU vil ha, for du er ingen trøstepremie for er lite utvalg av menn. Da snakke du også disse mennene ned. 

Lykke til! 

Anonymkode: ddea0...684

• Liker 6
Skrevet
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Åja,men det er bra! Tror jeg leste litt for mye mellom linjene ! Jeg tror ingen er alles smak forøvrig heller,men hvorfor ikke tinder?

Har du sett damene som er der eller.... Nope, sier jeg bare. Jeg vet jeg blir den dama som mennene egentlig ikke vil matche med, men så tenker de "jaja noe er bedre enn ingenting". 😂

• Liker 1
Skrevet

Vi er da mennesker og vi kommer med feil og mangler, og vi kommer med masse bra. Senk skuldrene og lev livet ditt. Gå for menn DU vil ha, for du er ingen trøstepremie for er lite utvalg av menn. Da snakke du også disse mennene ned. 

Lykke til! 

Så lenge han faktisk liker meg, og da mener jeg GENUINT liker meg, så vil jeg ha han også. 

• Hjerte 1
Skrevet

Ja? Jeg er jo selv på tinder ! Jeg ser jo kvinner i alle fasonger der. Ikke noe galt med det? Du kan jo skrive det rett ut i info feks? Det du skriver her.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så lenge han faktisk liker meg, og da mener jeg GENUINT liker meg, så vil jeg ha han også. 

Gjelder dette alle menn....?  Kanskje du burde heve kravene litt !

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lykke til! 

Men hvem er voksne menn? Jeg føler menn i 30-årene er veldig opptatt av kropp og at man skal se sånn og sånn ut. Yngre menn enn det er iallfall uaktuelt. Tror ikke jeg klarer å tenne på mye eldre menn. 

Skrevet
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Gjelder dette alle menn....?  Kanskje du burde heve kravene litt !

Kravet mitt er allerede stort nok. Må ha lyst på MEG... 

Ja? Jeg er jo selv på tinder ! Jeg ser jo kvinner i alle fasonger der. Ikke noe galt med det? Du kan jo skrive det rett ut i info feks? Det du skriver her.

Men du går ikke for hun som har gått ned 30 kg og hengepupper du heller, om du kan velge noen som ser bedre ut. Hallo i luken. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kravet mitt er allerede stort nok. Må ha lyst på MEG... 

Men du går ikke for hun som har gått ned 30 kg og hengepupper du heller, om du kan velge noen som ser bedre ut. Hallo i luken. 

Hallo ja ! xD Det er litt vanskelig å sitte å si her nå da,men hvis feks hun som hadde gått ned 30kg hadde en fantastisk personlighet,mens hun andre som så bedre ut bare var søppel..da hadde jeg lett valgt hengepupper,men jeg setter personlighet mye høyere enn utseendet da. Det er viktig. Jeg skal ikke sitte å se på dama hele dagen,jeg skal jo faktisk kunne ha en ordentlig samtale med hun. Litt sånn tenker jeg da,men vi er forskjellige alle sammen. Håper at du finner noen !

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hallo ja ! xD 

Nettopp.. 

Skrevet

Men er det noen som faktisk kan foretrekke kroppen min? Eller er løpet kjørt? Jeg tenner veldig på tanken om å bli begjæret. Men det er ikke mulig? 🙁

Skrevet

Hvis du er gal nok, så kan du sensurere ansiktet ditt å legge ut noen bilder her feks så får du nok mange svar.. Jeg vet at det er mulig for deg å bli begjæret. Bare se på alle menneskene som er gifte og har kjærester ? Er mange av de som ikke akkurat er noen modeller selv. Tror at du må prøve å endre litt instilling? Ingen av oss er perfekte. Prøv å tenk litt positivt om deg selv!

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er gal nok, så kan du sensurere ansiktet ditt å legge ut noen bilder her feks så får du nok mange svar.. Jeg vet at det er mulig for deg å bli begjæret. Bare se på alle menneskene som er gifte og har kjærester ? Er mange av de som ikke akkurat er noen modeller selv. Tror at du må prøve å endre litt instilling? Ingen av oss er perfekte. Prøv å tenk litt positivt om deg selv!

Du er ikke til hjelp altså, du sa nettopp at du kun kan tenne på en med sånn kropp om alt annet er perfekt (himmelsk personlighet som liksom skal kompensere). Jeg vil ikke at en mann skal tenke "jaja hun er jo snill" eller noe sånt. Jeg vil at han skal like og se på meg også, ikke bruke mye energi på å overbevise seg selv om at det er ok å ligge med ei som ser dårlig ut i hans øyne. 

• Liker 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (2 minutter siden):

Og jeg legger ikke ut bilder her og blir mobba. Dårlig råd. Vil heller ikke ha 50-åringer eller menn med syke fetisjer i innboksen. 

Skrevet

Og jeg legger ikke ut bilder her og blir mobba. Dårlig råd. Vil heller ikke ha 50-åringer eller menn med syke fetisjer i innboksen. 

Haha,men hvordan ellers skal vi bedømme deg da? Det virker jo som det er det du er ute etter her. En slags bekreftelse på at noen kan begjære deg.,men ja. Var kanskje ett litt teit råd. Er med på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...