Gå til innhold

Faktura hos verksted- delbetaling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at folk sender på en forespørsel om mulighet for å dele opp verksted regninga i f.eks over 2 mnd? Eller gir de ikke mulighet for noe nedbetaling på kort sikt? Det er ev snakk om verksted hos NAF der pristilbud er gitt. Noen som har erfaring med dette? 

Anonymkode: a6570...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mange tilbyr vel finansieringsprodukter i en eller annen form hvor delbetaling er et alternativ. Det skader jo ikke å høre?

Anonymkode: a1339...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det vanlig at folk sender på en forespørsel om mulighet for å dele opp verksted regninga i f.eks over 2 mnd? Eller gir de ikke mulighet for noe nedbetaling på kort sikt? Det er ev snakk om verksted hos NAF der pristilbud er gitt. Noen som har erfaring med dette? 

Anonymkode: a6570...f4d

Naf er jo dritbra verksted. husk du får rabatt om du er medlem.  Ordner seg sikkert om du spør. ellers er det jo bare til å betale med kredittkortet

Anonymkode: 79b31...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle verksteder ønsker delbetalinger, så du får nesten bare høre med det aktuelle verkstedet om det lar seg gjøre.

Anonymkode: ff831...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk dårlige erfaringer med NAF verkstedet her i Bergen. Og de var en helt egen prisklasse for seg selv. Tror det er bare leger som har råd egentlig.

Hadde problem med bremser og mistet bremsevæske.

NAF ga meg en diagnosetime til 1.500 kr om to uker. Skal jeg kjøre med ødelagte bremser tim der og da? Og etter diagnosetimen, så må en få selve reparasjon etterpå. Koster det også og mye ventetid.

Hos nærmeste Bosch verksted fikk jeg en kjapp dropin time der de skiftet det på 30 min og prisen var på under en 1000 lapp. Jeg fikk til og med kommet inn på verksted og så på det selv.

En annen gang var det noko med styring. NAF mente bilen er ikke forsvarlig å kjøre etter diagnosetimen. Jeg fikk en heftig prislapp og hadde lyst å vurdere det en dag eller to før jeg traff et valg. Det sa jeg til de og det var greit. Men senere samme dagen fikk jeg en telefon og spørsmål når jeg kan hente bilen og at den må vekk så fort som mulig. Latterlig service altså.

Unngå NAF når det gjelder reparasjoner.

:skya:

Anonymkode: e9f67...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare på spørsmålet. Bosch har en god løsning. NAF har vel også kredittkort som du kan søke og bruke. Er vel ikke så mye renter om du nedbetaler det på 3 måneder.

:skya:

Anonymkode: e9f67...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan få delt opp betalingen, men det forutsetter jo at du er kredittverdig.

Anonymkode: cfec3...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 12.10.2023 den 13.14):

Du kan få delt opp betalingen, men det forutsetter jo at du er kredittverdig.

Anonymkode: cfec3...b0c

har du link?

Anonymkode: f2493...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...