AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Hei! Jeg lurer på om noen kjenner en tannlege de har vært fornøyd med og kan anbefale meg en av de. Jeg tror at jeg setter pris på noen som er grundige, ikke er redd for å henvise til spesialist og utreder tannsmerter, men også som er forsiktig og tar pauser eller stopper dersom man klager over mye smerter under inngrepet (f.eks for å sette mer bedøvelse). Har hatt noen skrekkopplevelser med rotfyllinger og borringer som ble gjort mens bedøvelsen hadde gått ut og jeg fikk ganske vondt. Når det er sagt så er jeg takknemlig for alle anbefalinger fra folk som ønsker å gi det :) . Jeg tror ikke at jeg er en svært krevende tannlegepasient, men har en noe høyere kariestendens og er kanskje litt vanskelig å bedøve. Anonymkode: 46ee3...bfa
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Lurt å si hvor du bor. 😉 Anonymkode: 3c356...872 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Du må nesten si hvor du bor. Hjelper lite å få tips om en tannlege i Tana hvis du bor i Bergen. Anonymkode: 97c7e...5d7 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Oia, huff, det glemte jeg. Jeg bor sentralt i Oslo, men kan reise til andre steder i Oslo, Asker, Bærum og Drammen ganske enkelt med tog, og synes det er greit siden det bare er en gang i året ca. Dette er forresten trådstarter- Anonymkode: 46ee3...bfa
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Skrevet 11. oktober 2023 Silje Jordahl Bach ved Rødtvet tannlegesenter. Veldig hyggelig dame, gjør en grundig jobb og er netthendt og flink. Og hun setter så mye bedøvelse som du trenger. Hun har satt bedøvelse på meg og når jeg måtte gi beskjed om at det fortsatt gjorde vondt så tok hun en pause og satt mer bedøvelse uten noe spørsmål. Det er ca 5-10 minutter å gå fra t-banen til tannlegekontoret. Anonymkode: dccae...414
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #6 Skrevet 11. oktober 2023 Constance Schär. Har gått hos henne på Grønland, men hun har nettopp begynt å jobbe tett ved togstasjonen på Lillestrøm - på Tannfeen Lillestrøm - og er fabelaktig nok til at jeg blir nødt å følge etter. Hele Legelisten er tydeligvis enig. Anonymkode: 26b59...f9f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #7 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Constance Schär. Har gått hos henne på Grønland, men hun har nettopp begynt å jobbe tett ved togstasjonen på Lillestrøm - på Tannfeen Lillestrøm - og er fabelaktig nok til at jeg blir nødt å følge etter. Hele Legelisten er tydeligvis enig. Anonymkode: 26b59...f9f Sier meg enig. Hun er veldig flink tannlege, men blir desverre for langt for meg å reise så jeg følger ikke etter 🙂 Anonymkode: 5f238...2a5
Gjest Hoia Skrevet 11. oktober 2023 #8 Skrevet 11. oktober 2023 Tannlegene i Bogstadveien er supre, de går over tennene dine veldig nøye, renser dem for plakk etc.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #10 Skrevet 11. oktober 2023 Hvor holder du til? Var nylig innom et nyåpnet tannlegesenter i ski. Navnet er tannkunsten. Ble veldig veldig godt tatt imot og alt jeg trengte og vite på forhånd fikk jeg all info om før og etter. Helt sinnsykt flott moderne utstyr som blir brukt og du føler deg så ivaretatt. Hilsen kvinne 40. Anonymkode: 95486...d9f
Gjest Hoia Skrevet 11. oktober 2023 #11 Skrevet 11. oktober 2023 Det kan være jeg likte de spesielt godt, fordi den jeg gikk til før, var helt gæren!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #12 Skrevet 11. oktober 2023 Noen som kjenner til Oslo Tannlegesenter, om de er flinke osv? Ser de er rimelige og ser bra ut. Anonymkode: 5f238...2a5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #13 Skrevet 11. oktober 2023 Hoia skrev (14 minutter siden): Tannlegene i Bogstadveien er supre, de går over tennene dine veldig nøye, renser dem for plakk etc. Heter klinikken: Tannlegene i bogstadveien? Anonymkode: 5f238...2a5
Gjest Hoia Skrevet 11. oktober 2023 #14 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heter klinikken: Tannlegene i bogstadveien? Anonymkode: 5f238...2a5 Jepp! Det er mange erfarne der!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #15 Skrevet 11. oktober 2023 Hoia skrev (20 minutter siden): Jepp! Det er mange erfarne der! Ok bra. Ser at det er relativt rimelig men så ikke noe pris på fyllinger der men det kan jeg jo ringe dem om for og forhøre meg kanskje. Kan jo hende det blir min neste tannlege 🙂 Takk for tips i forumet.. Anonymkode: 5f238...2a5
Gjest Hoia Skrevet 11. oktober 2023 #16 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ok bra. Ser at det er relativt rimelig men så ikke noe pris på fyllinger der men det kan jeg jo ringe dem om for og forhøre meg kanskje. Kan jo hende det blir min neste tannlege 🙂 Takk for tips i forumet.. Anonymkode: 5f238...2a5 Bare hyggelig!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #17 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg hadde en ganske dårlig erfaring med en tannlege hos tannlegene i Bogstadveien. Men det er mange år siden og jeg husker ikke hva hun het. De var antagelig nye da, for de solgte tilbud på Groupon. Var ikke noe sjokkerende ved opplevelsen, altså, men lite trivelig og litt hardhendt ung dame. Anonymkode: 26b59...f9f
Fountaine Skrevet 11. oktober 2023 #18 Skrevet 11. oktober 2023 Vitalia på Sandvika storsenter i 5 etg i nye delen.
Gjest Hoia Skrevet 11. oktober 2023 #19 Skrevet 11. oktober 2023 Det er jo forskjellige erfaringer alle steder. Jeg har bare gode erfaringer hos dem, veldig profesjonelle. Men jeg har ikke vært der tusen ganger.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #20 Skrevet 11. oktober 2023 Carl-Henrik Gullaksen ved Dentalia Nydalen er helt super, jeg hadde ganske ekstrem tannlegeskrekk og hadde ikke vært hos tannlegen på veldig mange år når jeg ble anbefalt han. Han hjalp meg gjennom det og jeg gikk jevnlig der til jeg flyttet langt unna, han fikk til det som trengtes og tok veldig hensyn, jeg kan foreks ikke ligge bakover i stolen, men må sitte, det gikk helt fint. Vi hadde signaler jeg kunne bruke, men han leste også kroppsspråk og skjønte godt hvis han måtte stoppe el. Anbefales på det sterkeste. Anonymkode: 3c356...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå