AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Har datet en dame i over 7 mnd nå. Møtes regelmessig. Liker henne godt. MEN hun er en av de damene som har litt psykisk sperre og dessverre sliter med å slappe av og få orgasme. Føler sexen også er litt kjedelig og at dessverre ikke funker helt for meg, har gitt det lang tid, men ting blir ikke bedre virker det som. Alltid jeg som må ta initiativ, hun gir aldri "blowjob"(selv om jeg går ned på henne) osv. Hun er bare rett og slett veldig usikker, til tross for at jeg har gjort det jeg kan både fysisk og psykisk for å få henne til å føle seg god nok. Hva mer kan jeg gjøre? Vi menn liker jo også damer som er sikre på seg selv og tar initiativ. Så igjen, hva skal jeg gjøre? Kan det blir bedre?(fra tidligere erfaring, så ble det ikke bedre) Er jo synd å gjøre det slutt med en man liker godt ellers siden det seksuelle ikke funker optimalt, gresset er jo ikke alltid grønnere på den andre siden, prøver jeg å si til meg selv. Anonymkode: 0d8c7...a83
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Det tar lang tid å få bedre selvtillit. Vet du hva som plager henne? Dette kan gå seg til, men det vil ta tid. Anonymkode: 4daff...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Det kan ligge mange grunner bak denne usikkerheten; dårlig selvbilde, dårlige erfaringer med tidligere partnere, overgrep osv. Jeg synes du skal gi henne mer tid, bli bedre kjent med henne, kan du prøve å ta opp problemstillingen? Det er ikke sikkert hun åpner seg opp for deg sånn uten videre, men kanskje? Anonymkode: 47440...464
exictence Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Er dere kjærester offentlig, eller er møtes dere kun for sex? Jeg hadde følt meg tryggere og tryggere etterhvert som jeg ble kjent med daten og at han gav meg trygghet rundt sin familie og omgangskrets også. Det at han viste at han var glad i meg. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Skrevet 11. oktober 2023 Det kan bli trist med jenter som ikke tar initiativ til bj... skikkelig trist greie. Hadde en kjærste en gang som slet med det, men det var på grunn av overgrep. Gikk likevel fint da hun tok mye initiativ til analsex Anonymkode: 95bd9...95b 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #6 Skrevet 11. oktober 2023 7 mnd er ganske lang tid, jeg hadde nok ikke hatt så mye tålmodighet engang. Dessverre vil det sikkert ikke bli bedre om du tar det opp heller, for da vil hun nok føle seg enda mer usikker. Men jeg ville nå prøvd å legge det frem hva du savner og trenger, uten å prøve å vise at disse tingene gjør at du vurderer å avslutte det. Er du sikker på at hun ikke vil gi deg BJ fordi hun faktisk misliker det? Jeg er selv kvinne med ekstremt mye lyst, og tar mer insj enn typen, men det er jo heller normalt med kvinner uten så mye lyst. Ekstremt vanskelig å hjelpe et annet menneske med selvtillit og selvfølelse. Det er noe man må ordne selv. Anonymkode: 15941...9b9 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #7 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan ligge mange grunner bak denne usikkerheten; dårlig selvbilde, dårlige erfaringer med tidligere partnere, overgrep osv. Jeg synes du skal gi henne mer tid, bli bedre kjent med henne, kan du prøve å ta opp problemstillingen? Det er ikke sikkert hun åpner seg opp for deg sånn uten videre, men kanskje? Anonymkode: 47440...464 Jeg håper hun ikke åpner seg til han om det for høres ikke ut som han bryr seg men vil bare knulle... Er nok en grunn til at hun ikke har det enda. Finn deg en annen dame ts. Anonymkode: 08b57...a96 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 Nå er kanskje jeg i overkant trofast og tålmodig. Jeg har vært sammen med en slik jente/dame i 17 år. Hun er perfekt på alle mulige måter, men har sperrer på det seksuelle. Lite eksperimentell sex, lange perioder uten. Men god og kjærlig sex når vi har hatt det, og gode perioder, samt dårlige perioder innimellom. Vi har investert mye sammen, familie, barn og alt. For en stund endret alt seg. Endelig ga hun slipp på sperrer og skam. Og vi er fremdeles «unge» i 30-årene og har et langt og spennende samliv foran oss. Nå eksperimenterer vi seksuelt på en måte som vi aldri hadde sett for oss for 10 år siden. Jeg er heldig! Så om dama er bra på alle mulige måter og du som meg er ute etter en å stifte familie med, kan en slik historie være god å ta med seg. Ikke at alle bør være like tålmodig som meg, men at det faktisk er mulig å tenke laaaangt fram selv om man er ung. Er det drømmedama på alle andre måter kan det være verdt det likevel. Anonymkode: e88fd...274 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det tar lang tid å få bedre selvtillit. Vet du hva som plager henne? Dette kan gå seg til, men det vil ta tid. Anonymkode: 4daff...1f9 Det kan også ikke gå seg til og hvis du velger å gå videre KAN du ende opp med å alltid være den som tar initiativ, aldri føler at du blir begjært og så sitter du og blir mer og mer usikker. Eller så kan du prate med henne om det - dere har tross alt holdt på en stund nå 🙂 Anonymkode: 76457...b9d
Gjest Milou Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det kan bli trist med jenter som ikke tar initiativ til bj... skikkelig trist greie. Hadde en kjærste en gang som slet med det, men det var på grunn av overgrep. Gikk likevel fint da hun tok mye initiativ til analsex Anonymkode: 95bd9...95b du tuller nå? Hvis du bare klarer og tenke med den jævla kølla di burde du ikke ha dame
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Skrevet 12. oktober 2023 Dårlig kjæreste du. Burde kommunisert mye bedre med henne. Anonymkode: 61509...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå