Gå til innhold

Electrolux vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Noen som har? Fornøyd?

Hvor lenge har du hatt den?

Skal kjøpe. Tenkte først på Miele, men valget falt på electrolux da den var billigere. Mulig at Miele ikke er dyrere om den varer lenger. Men har uansett ikke råd til det nå.

Anonymkode: 1c67c...805

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1718336-electrolux-vaskemaskin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen som har? Fornøyd?

Hvor lenge har du hatt den?

Skal kjøpe. Tenkte først på Miele, men valget falt på electrolux da den var billigere. Mulig at Miele ikke er dyrere om den varer lenger. Men har uansett ikke råd til det nå.

Hatt min i 11år. Toppmodell den gang så ikke billig🙈. Men altså den holder nå..skiftet en del i fjor eneste. En reim eller noe,fant en polakk fikset nokså billig.

Hatt Miele og,fantastisk kvalitet. 

Tror begge er tipp topp,merkene.

Anonymkode: de564...f81

• Liker 1

Superfornøyd med min! Både vaskemaskin og tørketrommel. Gikk over til Electrolux etter 3 forsøk på Miele. Den siste Miele-maskinen hoppet rundt så flisene stod i fare. Og ja, alt var i orden med vater og transportskrue. Hadde fagfolk som både så på og byttet alle tre. Men nå er alt i orden, og jeg er fornøyd med Electrolux. Kanskje spesielt imponert av tørketrommelen. Har dyr, og det er ikke et hårstrå på klærne når jeg tar dem ut.

Electrolux altså ❤️

Anonymkode: ee1f2...124

• Liker 1

Jeg har AEG som er under Electrolux. Maskinen er fra 2016. Vet ikke om nyere maskiner er bedre.
Problemet med maskinen er at den ikke klarer å skylle ut såpen fra tøyet. Selv med ekstra skylling.
Jeg bruker nesten ikke vaskemiddel i det hele tatt. Jeg har hørt om flere som har dette problemet med AEG/Electrolux.
Nyere maskiner er kanskje bedre, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt dette merket igjen.

• Liker 1

Annonse

male32 skrev (2 timer siden):

Jeg har AEG som er under Electrolux. Maskinen er fra 2016. Vet ikke om nyere maskiner er bedre.
Problemet med maskinen er at den ikke klarer å skylle ut såpen fra tøyet. Selv med ekstra skylling.
Jeg bruker nesten ikke vaskemiddel i det hele tatt. Jeg har hørt om flere som har dette problemet med AEG/Electrolux.
Nyere maskiner er kanskje bedre, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt dette merket igjen.

Da får jeg se. Har electrolux komfyr også og er fornøyd med den. Men vaskemaskin er jo noe annet.

Electrolux er ikke lenger ett toppmerke, de har tapt seg ekstremt og kundeservicen deres er helt  katastrofal.

Har en komfyr fra dem, den er grei den men på under ett år har det vært service her to ganger for å fikse den.

Anonymkode: f1805...d8c

• Liker 1
male32 skrev (2 timer siden):

Samme med AEG her, også samler det seg sånn seig gugge og hår rundt døren.

Jeg har måttet starte å vaske med Eddik/natron med jevne mellomrom for å få ut såperester, men det virker som det kanskje er ett problem med mange nye maskiner siden de skal bruke minst mulig vann.... Med den gamle AEG'en og Miele'en jeg har så er det ikke samme problemer.

• Liker 1
11 hours ago, AnonymBruker said:

Samme med AEG her, også samler det seg sånn seig gugge og hår rundt døren.

Jeg har måttet starte å vaske med Eddik/natron med jevne mellomrom for å få ut såperester, men det virker som det kanskje er ett problem med mange nye maskiner siden de skal bruke minst mulig vann.... Med den gamle AEG'en og Miele'en jeg har så er det ikke samme problemer.

Jeg har en AEG vaskemaskin, og der samler langt hår seg akkurat ved den blå sirkelen, på undersiden av døra. Synes det er praktisk at de legger seg der fremfor at de forsvinner inn i lofilter og tetter den. 

Har ikke problemer med såperester i tøyet eller som belegg i maskin, men kanskje du bruker for mye såpe? Skal ofte mindre til enn man tror. Og man skal jo rense maskinen i ny og ne. Har du prøvd å la dør og såpeskuff stå åpen etter bruk, så vannet får fordampet bort? 

image.png.84c41fc54bd28c48c76af98bd5fd6410.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...