Gå til innhold

Datters 18- års dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter blir 18 år denne måneden.

Jeg er alene med henne, og hun er enebarn. Hun sliter sosialt, og har ingen venner å feire dagen sin med. Jeg vet det er sårt, men hun snakker ikke så mye om det. Ei Stille, veldig snill og skoleflink jente.

Vil så gjerne overraske henne med en hotellovernatting! Har spart en stund… Bor i Hamar, tenkte på Oslo. Håpet også å få til teater/ show, men alt her er utsolgt denne dagen. 

Har noen forslag til hva annet vi kan gjøre i Oslo? ❤️ Evt. andre byer i nærheten her. (Hun har ikke noen spesielle interesser/ hobbyer)

Tar veldig gjerne i mot tips! 

Anonymkode: a9936...6f6

• Hjerte 1
Skrevet

Hva med spa? 

Ikke så kjent på de kantene, men hva med show i Lillestrøm, Drammen etc? Istede for Oslo. 

Anonymkode: 51a2f...c83

• Liker 1
Skrevet

Det høres underlig ut at alt skal være utsolgt på en gitt dato. Når er det snakk om?

Tenåringen min er glad i å bli tatt med ut på foreldredate på fancy restaurant i forbindelse med feiringer. Hun er særlig begeistret for Nodee Sky, Südøst og Le Benjamin. 

Anonymkode: 9bfb6...4ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det høres underlig ut at alt skal være utsolgt på en gitt dato. Når er det snakk om?

Tenåringen min er glad i å bli tatt med ut på foreldredate på fancy restaurant i forbindelse med feiringer. Hun er særlig begeistret for Nodee Sky, Südøst og Le Benjamin. 

Fredag 20. oktober

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva med spa? 

Ikke så kjent på de kantene, men hva med show i Lillestrøm, Drammen etc? Istede for Oslo. 

Anonymkode: 51a2f...c83

Takk for forslag! Hun har en hudsykdom som gjør klorvann verre, dessverre. Dermed tenker jeg at poenget med spa blir litt borte? Spa- behandling har jeg ikke råd til, i tillegg til hotell 😊

Skrevet

Det er sikkert utsolgt for de billettene som er knyttet til hotellpakken, da? Slik at du må bestille separat billetter og hotell. 

Det er også ledige billetter til Pernille Sørensen og noen på Latter den dagen (fått gode kritikker), og til Miss Saigon på Folketeateret (fått enda bedre kritikker). Og en sær danseforestilling på Black Box om man blir desperat. 😃 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Bestill billetter for seg, hotellpakker er utsolgt

Anonymkode: 1db77...d1d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva med en helgetur et sted? Kan jo også hende hun ikke ønsker seg noe spesielt på dagen sin og heller har lyst til å bare gjøre noe hun selv har lyst til. Gratulerer med dagen på forhånd forresten :) 

Anonymkode: 6700e...19d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

..., og til Miss Saigon på Folketeateret (fått enda bedre kritikker). 

Jeg anbefaler denne! Nydelig forestilling, og det er alltid stemningsfullt og fint å være på Folketeateret. Det er flere gode spisesteder i nærheten, det kommer jo litt an på hvilke preferanser datteren din har når det gjelder mat.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Momma skrev (2 minutter siden):

Jeg anbefaler denne! Nydelig forestilling, og det er alltid stemningsfullt og fint å være på Folketeateret. Det er flere gode spisesteder i nærheten, det kommer jo litt an på hvilke preferanser datteren din har når det gjelder mat.

Denne har jeg også sett! Det var en fantastisk oppsetning, kan absolutt anbefale den! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tusen takk! Tenk om vi kunne fått til dette!

Hvorfor får jeg da denne meldingen når jeg forsøker å bestille hotellpakke? 🙄

TS

4AE963FE-B456-4D96-A219-3271D1816CEA.png

Som flere sier, det er showpakkene som er utsolgt. Følg linken jeg la ut, så kan du kjøpe billett. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det er ledige billetter slik flere sier. 

En annen mulighet er jo å se en teaterforestilling, men for en 18-åring er nok Moulin Rouge eller Miss Saigon stas. 

Kanskje du kunne bestilt "time" hos parfymeriavdelingen enten på Glassmagasinet eller Steen og Strøm og fått lagt make up for henne der og kanskje få noen tips av en proff make-up artist til hva hun kler av farger osv.

Min jente elsker Pincho nation, det er et spisested som er svært familievennlig og du kan og få fargerike drinker både med og uten alkohol. Det er ikke gourmetmat altså, men populært blant ungdom.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva med å ta henne med på Kiel-tur med Colorline? Det er ofte rimeligere enn hotell i Oslo, og det er show begge veier og gode restauranter. Min familie elsker sånne turer både barn, ungdom og pensjonister:)

Anonymkode: 207b0...5b7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Tusen takk, alle sammen ❤️

Nå er hotell bestilt, og 1 for 3 med Pernille Sørensen 🤩 Det andre noen snakket om her hadde ikke plasser ved siden av hverandre. Gleder meg! 

Blir også mat på Pincho nation. Er det mulig å bestille make up- time på Steen og Strøm skal også dette vurderes om det ikke er for dyrt 🤗

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er hotell bestilt, og 1 for 3 med Pernille Sørensen 🤩 Det andre noen snakket om her hadde ikke plasser ved siden av hverandre. Gleder meg! 

Ville akkurat inn og si at både Moulin Rouge er bra og Miss Saigon fantastisk. Men ser jeg er for sent ute 😅 Håper dere får en super kveld uansett. :) 

Anonymkode: 147e7...3ff

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blir også mat på Pincho nation. Er det mulig å bestille make up- time på Steen og Strøm skal også dette vurderes om det ikke er for dyrt 🤗

Kos dere masse❤️

Anonymkode: e9e2f...b8c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...