Gå til innhold

Hvor/av hvem fikk dere vite om KG fra starten av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble påvirket av to venninner. Hvordan fikk dere nyss om kvinneguiden? Og hva fikk dere til å melde dere inn?

Bare nysgjerrig.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg husker jammen ikke... Er noen år siden... Men husker jeg skrev et gjesteinnlegg på velvære-forumet og nærmest ble halshogd av Milla, så da ventet jeg litt før jeg kom tilbake ;) Nå har jeg vært her i halvannet år eller noe

Skrevet

Fant det tilfeldig da jeg lette etter graviditetsforum på nettet da jeg var gravid i 2002. Etter det har jeg ikke kommet meg ut herfra... ;)

Skrevet

Av en kollega som ville vise meg strawberrynet - og som sa at jeg måtte gå via KG :kgblunk:

Skrevet

Jeg søkte etter julegavetips på google i 2002, havnet på KG og vært her litt fra og til siden.

Skrevet

Søkte på google på et eller annet, husker ikke hva! Siden har jeg vært innom jevnlig!

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg ramlet inn ved en tilfeldighet omtrent en måned før jul i fjor. Meldte meg inn umiddelbart.

Skrevet
Fant den på startsiden.no

Når jeg tenker meg om var det kanskje sånn jeg fant KG også

Skrevet

Søsteren min (StoreSky).

Gjest bamsemums
Skrevet

Helt tilfeldigvis da jeg surfet rundt på nettet for noen år siden.

Skrevet

Helt tilfeldig her også... Sikkert via google eller noe.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg ble tipset av ei venninne for et år siden og har vært her siden.

Skrevet

En venninne lærte meg å surfe på nettet og da jeg en stund senere selv fikk pc, var adressen til KG den eneste jeg husket :ler:

Skrevet

søkte etter bryllupsting og da kom KG opp og siden har jeg vært her

Skrevet

Hadde veldig kjærlighetssorg for noen år siden, og drev å søkte etter det.. Fikk mange gode råd her. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...