AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Del Skrevet 11. oktober 2023 Hvor stor er den? Hva kostet det å bygge den og hvem gjorde det og hvordan? Hva har du i den? Er du fornøyd eller var er det noe du nå ser du ville ha gjort annerledes? Kan du legge ut bilde av den eller lignende? Har du tips eller råd til meg som skal få meg hagebod? Der den skal stå er det nå plen og noen busker. Sjal bruke den til sykkel, hagemøbler, hageredskaper, grill, kanskje ved Anonymkode: 48bd3...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg har to digre uthus og nok plass til alt. Anonymkode: fb1eb...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Del Skrevet 11. oktober 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har to digre uthus og nok plass til alt. Anonymkode: fb1eb...02e Okei, høres bra ut. Hvor store er de og hvordan fikk du dem bygget? Anonymkode: 48bd3...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Okei, høres bra ut. Hvor store er de og hvordan fikk du dem bygget? Anonymkode: 48bd3...da0 De er kjempestore og har stått her siden 50-tallet. Anonymkode: fb1eb...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Del Skrevet 11. oktober 2023 57 minutter siden, AnonymBruker said: De er kjempestore og har stått her siden 50-tallet. Anonymkode: fb1eb...02e Sånne skulle jeg gjerne hatt. Men må altså få bygget noen selv.... Anonymkode: 48bd3...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Del Skrevet 16. oktober 2023 Andre? Anonymkode: 48bd3...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #7 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg smalt opp noe lignende dette: https://sorselestugan.se/produkter/stugor/friggebodar/friggebod-original-9-9/ i hagen for 20 år siden (droppet verdandagreiene). Står der fremdeles så vidt jeg vet. Brukt til hageredskap, sykler, grill etc. Enkelt å sette opp, lafteplank, tok vel en helg. Men det er masse å velge mellom, alt etter lommebok og antatt behov. Se sommerbutikken.no eller sorselstugan.se for inspirasjon. Ting å tenke på: Det er greit å være to når en setter opp boder, og én bør i alle fall være litt handy. Velg litt større enn du tror du behøver. Tenk litt estetikk. Den jeg satte opp er ikke noe smykke akkurat, og hvis boden blir plassert slik at du ser den hver dag fra stua/terrassen så er det greit at den i alle fall er LITT fin. Anonymkode: 735a9...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå