AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Del Skrevet 11. oktober 2023 Har alle slik hvit firkanta kjøkkenvask eller er det bare meg som har sett for mye på Instgram? Hva har du :vanligstålkum eller firkanta hvit eller noe annet? Anonymkode: 4829b...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg har firkantet kum i stål. Pusset opp og byttet kum for tre år siden. Anonymkode: 70ce7...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Del Skrevet 11. oktober 2023 Svart firkanta kum. Nytt kjøkken Anonymkode: 9cbbf...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Del Skrevet 11. oktober 2023 Det selges mye av Blanco delago-vaskene, pene. I kompositt Anonymkode: 338f9...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg kjenner ingen som har hvit kjøkkenvask. Vanlig stålkum. Men altså, folk flest legger jo ikke ut bilde av vasken sin på instagram.... Anonymkode: ce334...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 11. oktober 2023 #6 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) Jeg har hatt hvit kjøkkenvask, både billig og svindyr, - anbefaler ikke hvitt. Har stål nå og kommer til å fortsette å ha det. Endret 11. oktober 2023 av Duff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #7 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg kjenner ingen som har hvit kjøkkenvask. Vanlig stålkum. Men altså, folk flest legger jo ikke ut bilde av vasken sin på instagram.... Anonymkode: ce334...1f0 Ehh, jo, det ser jeg overalt. Anonymkode: 4829b...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #8 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ehh, jo, det ser jeg overalt. Anonymkode: 4829b...e5d De du ser er ikke folk flest... Anonymkode: 46db4...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #9 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De du ser er ikke folk flest... Anonymkode: 46db4...fc3 Var jo liksom derfor jeg spurte da. Anonymkode: 4829b...e5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #10 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg har hvit firkantet, og er veldig fornøyd. Har hatt den i over 10 år. Anonymkode: 85c34...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Del Skrevet 12. oktober 2023 Har svart firkantet, nytt kjøkken. Ville valgt stål med mer avrundede hjørner selv, mer praktisk, selv om vasken er pen. Anonymkode: d9226...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 12. oktober 2023 #12 Del Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Jeg skal kjøpe denne: https://www.billigvvs.no/blanco-naya-8s-ux-kjoekkenvask-116x50-cm-beige-1015100 Jeg vil ha to vasker fordi jeg vil ha avfallskvern. Det har jeg hatt de siste 20 årene, og vil ikke være uten. Med to vasker, så kan man skille på hva man skyller og putter nedi vasken, så faller ikke bestikk og annet ned i kvernen. Jeg har en uvane med å legge diverse i vasken uten kvern, når oppvaskmaskin er full. Jeg vil også ha avrenningsbrett, for da kan jeg legge våte oppvaskkoster og annet jeg har vasket der. Jeg velger ikke hvit fordi jeg har lest at den lett blir misfarget av kaffe og annet som tømmes ut. Men også fordi benkeplaten min blir i mørk eik, og da blir det et stort hvitt punkt i kjøkkenet. Det vil jeg unngå. Du må tenke på hva som blir mest praktisk for deg, og hvordan din bruk av vasken er. Så velger du utfra det. Pr nå har jeg en lik vask som det jeg la ut link til, men i stål. Nå skal vi flytte, og også ha helt nytt kjøkken. Men velger noenlunde lik, for den er så praktisk. Dog ikke i stål denne gangen. Endret 12. oktober 2023 av Majott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå