Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk 7.50  mer i timen når det var forhandlinger så det gjelder fra april . 
men jeg har ikke fått noe enda. Hver mnd så sier de at det kommer snart . 
jeg jobber på en bedrift som er underleverandør i et større selskap. Og de ansatte i det største selskap har fått . 
har de lov å ikke betale ? 

Anonymkode: 5a600...000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal få det du har krav på. Du skal også få etterbetalt økningen siden avtalen ble inngått. 

Skrevet

Man skal som regel få etterbetalt. Fikk lønnsøkning jeg også i min bransje. Fikk etterbetalt fra -mai i sept. 

Anonymkode: 0a33c...7f3

Skrevet

Hvor lenge kan bedriften drøye før de betaler. Skjønner at man får etterbetalt men nå er neste lønn i november. Begynner å bli mange mnd 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor lenge kan bedriften drøye før de betaler. Skjønner at man får etterbetalt men nå er neste lønn i november. Begynner å bli mange mnd 

Det handler ikke nødvendigvis om bedriften, men at det tar tid før lønnsoppgjøret er helt ferdig, selv om man vet hva man får.

Anonymkode: 0bd4c...840

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om det fins regler på det, men samme år bør de i hvert fall klare? Hvis ikke blir det jo krøll i forhold til opptjening av feriepenger for neste år osv. I staten var de veldig sent ute med tilleggene i fjor, tror vi fikk i november eller desember det som gjaldt fra mai. Noe som jo er kjipt når alle priser øker hele tiden.

Anonymkode: 14eda...821

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...