AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg fikk 7.50 mer i timen når det var forhandlinger så det gjelder fra april . men jeg har ikke fått noe enda. Hver mnd så sier de at det kommer snart . jeg jobber på en bedrift som er underleverandør i et større selskap. Og de ansatte i det største selskap har fått . har de lov å ikke betale ? Anonymkode: 5a600...000
Example Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Du skal få det du har krav på. Du skal også få etterbetalt økningen siden avtalen ble inngått.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Man skal som regel få etterbetalt. Fikk lønnsøkning jeg også i min bransje. Fikk etterbetalt fra -mai i sept. Anonymkode: 0a33c...7f3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Hvor lenge kan bedriften drøye før de betaler. Skjønner at man får etterbetalt men nå er neste lønn i november. Begynner å bli mange mnd Anonymkode: 5a600...000
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Skrevet 11. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lenge kan bedriften drøye før de betaler. Skjønner at man får etterbetalt men nå er neste lønn i november. Begynner å bli mange mnd Anonymkode: 5a600...000 Det handler ikke nødvendigvis om bedriften, men at det tar tid før lønnsoppgjøret er helt ferdig, selv om man vet hva man får. Anonymkode: 0bd4c...840
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #6 Skrevet 11. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lenge kan bedriften drøye før de betaler. Skjønner at man får etterbetalt men nå er neste lønn i november. Begynner å bli mange mnd Anonymkode: 5a600...000 Vet ikke om det fins regler på det, men samme år bør de i hvert fall klare? Hvis ikke blir det jo krøll i forhold til opptjening av feriepenger for neste år osv. I staten var de veldig sent ute med tilleggene i fjor, tror vi fikk i november eller desember det som gjaldt fra mai. Noe som jo er kjipt når alle priser øker hele tiden. Anonymkode: 14eda...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå