AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Kanskje merkelig spm🌿 Men lurer på om han fikk en halvveis hard en da han satt i sofaen med meg. Han måtte plutselig på do. Kanskje fordi han kjente han ble kåt ? Hørte han tisset, stoppet og tisset igjen. (Veldig lytt)😂 så dere menn, om man er litt kåt er det vanskelig å å få ut alt da ? Som det hørtes ut som i dette tilfellet. Anonymkode: dbdf4...9e7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kanskje merkelig spm Ja, du har helt rett. Det er tidlig på dagen, men du leder når det gjelder merkelige spørsmål. Jeg holder deg oppdatert på stillingen. Anonymkode: 25eba...c8d 19 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Altså.. hvis han tisset høyt målt i db så ser jeg ikke sammenhengen. Hvis han tisset høyt målt i meter så var det antaglig fordi han hadde ståpikk og tisset oppover. Så får du konkludere selv egentlig. Anonymkode: 01ec8...4b4 15 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Han var pissatrengt, hadde en 70%'er. Hvis det ikke er noe underliggende sykdom, så er det ikke problemer med å få ut alt. Kan være litt utfordringer med å rette strålen ned i vannflata hvis man er steinhard. Da blir det litt akrobatikk som må til. Anonymkode: 843d8...3e1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, du har helt rett. Det er tidlig på dagen, men du leder når det gjelder merkelige spørsmål. Jeg holder deg oppdatert på stillingen. Anonymkode: 25eba... Misforstå meg rett, han stoppet å tisse, så tisset han igjen. At lyden var høy er nok fordi han stod oppe. Syntes jeg nettopp leste om man hadde stiv penis var det ikke lett å urinere? Anonymkode: dbdf4...9e7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #6 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han var pissatrengt, hadde en 70%'er. Hvis det ikke er noe underliggende sykdom, så er det ikke problemer med å få ut alt. Kan være litt utfordringer med å rette strålen ned i vannflata hvis man er steinhard. Da blir det litt akrobatikk som må til. Anonymkode: 843d8...3e1 Bare siden hsn stoppet opp ... jeg klarer ikke å stoppe å tisse når jeg allerede er i gang🥴😂 Anonymkode: dbdf4...9e7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #7 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Misforstå meg rett, han stoppet å tisse, så tisset han igjen. At lyden var høy er nok fordi han stod oppe. Syntes jeg nettopp leste om man hadde stiv penis var det ikke lett å urinere? Anonymkode: dbdf4...9e7 For å være seriøs et lite øyeblikk; ja, selvfølgelig kan han være kåt. Men ereksjon lever ofte sitt eget liv, og kan oppstå på sekunder. Kåtskap er en tilstand og følelse, som gjerne bygger seg opp over tid. De trenger ikke følges ad hele tiden. Hvis du likte tanken på at han ble kåt, så er det ikke vanskelig å utforske det. Anonymkode: 25eba...c8d 2
Sphere Skrevet 11. oktober 2023 #8 Skrevet 11. oktober 2023 Har jeg ereksjon er det umulig å få ut noe som helst. Våkner jeg opp tissetrengt og med ereksjon, må jeg bare vente til ereksjonen forsvinner. Jeg var også på et utested og gjorde mitt fornødne på et pissoar, da ei brisen dame kom inn og skulle absolutt se på og ta på. Jeg hadde ikke kommet mer enn halvveis, men med en gang jeg hadde full ereksjon var det umulig å få ut noe som helst. Så jeg måtte vente til ereksjonen gikk ned igjen før jeg kunne fullføre. Det at han stoppet og startet igjen, kan også bare være en rask knipeøvelse. Jeg gjør det innimellom selv når jeg tisser. 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #9 Skrevet 11. oktober 2023 Sphere skrev (37 minutter siden): Har jeg ereksjon er det umulig å få ut noe som helst. Våkner jeg opp tissetrengt og med ereksjon, må jeg bare vente til ereksjonen forsvinner. Jeg var også på et utested og gjorde mitt fornødne på et pissoar, da ei brisen dame kom inn og skulle absolutt se på og ta på. Jeg hadde ikke kommet mer enn halvveis, men med en gang jeg hadde full ereksjon var det umulig å få ut noe som helst. Så jeg måtte vente til ereksjonen gikk ned igjen før jeg kunne fullføre. Det at han stoppet og startet igjen, kan også bare være en rask knipeøvelse. Jeg gjør det innimellom selv når jeg tisser. Så menn tar også knipeøvelser? For gøy eller? Anonymkode: dbdf4...9e7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #10 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så menn tar også knipeøvelser? For gøy eller? Anonymkode: dbdf4...9e7 Øh...? Tar kvinner dem for gøy? Anonymkode: 25eba...c8d 6
Sphere Skrevet 11. oktober 2023 #11 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så menn tar også knipeøvelser? For gøy eller? Anonymkode: dbdf4...9e7 For bedre kontroll og hardere ereksjon. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #12 Skrevet 11. oktober 2023 Sphere skrev (7 minutter siden): For bedre kontroll og hardere ereksjon. Aha, takk. Da lærte jeg noe nytt. Man merker jo når en mann stopper å tisse i 10 sek, så tisse igjen. Var derfor jeg lurte. Anonymkode: dbdf4...9e7
Hensatt Skrevet 11. oktober 2023 #13 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aha, takk. Da lærte jeg noe nytt. Man merker jo når en mann stopper å tisse i 10 sek, så tisse igjen. Var derfor jeg lurte. Anonymkode: dbdf4...9e7 Si til han at han bør sitte neste gang. Når man står er det vanskeligere å få tømt blæra skikkelig og det er ikke helt bra med tanke på at han må stoppe opp for å klare å presse ut alt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #14 Skrevet 11. oktober 2023 Blizz1 skrev (2 minutter siden): Si til han at han bør sitte neste gang. Når man står er det vanskeligere å få tømt blæra skikkelig og det er ikke helt bra med tanke på at han må stoppe opp for å klare å presse ut alt. 😂😂 Lurer på hva han syntes om det at jeg kommenterer do stillingen hans, men ja kan nok være sunnere for menn å sitte. Har faktisk hørt dette før. Anonymkode: dbdf4...9e7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #15 Skrevet 11. oktober 2023 Hvor gammel er han? Problemer med å få ut all urin kan være tegn på prostataproblemer. Anonymkode: f9ca7...527 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #16 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare siden hsn stoppet opp ... jeg klarer ikke å stoppe å tisse når jeg allerede er i gang🥴😂 Anonymkode: dbdf4...9e7 Er du en langpisser? Anonymkode: ac436...179
Sphere Skrevet 11. oktober 2023 #17 Skrevet 11. oktober 2023 Blizz1 skrev (21 minutter siden): Si til han at han bør sitte neste gang. Når man står er det vanskeligere å få tømt blæra skikkelig og det er ikke helt bra med tanke på at han må stoppe opp for å klare å presse ut alt. Det er veldig individuelt det der. Merkelig at det har blitt stående som en sannhet. 1
Hensatt Skrevet 11. oktober 2023 #18 Skrevet 11. oktober 2023 Sphere skrev (2 timer siden): Det er veldig individuelt det der. Merkelig at det har blitt stående som en sannhet. Det er den beste og mest naturlige måten å få tømt seg på. Samme når du skal bæsje, så bør man sitte på huk, ikke sitte i 90 grader slik som er vanlig her i vesten. Bare prøv neste gang du er litt treig i magen eller sliter med å få tømt blæra. 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #19 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er du en langpisser? Anonymkode: ac436...179 Ja😊 Anonymkode: dbdf4...9e7
Kipling Skrevet 11. oktober 2023 #20 Skrevet 11. oktober 2023 Høres ut som en "half chub". Full ereksjon så er det jævlig vanskelig å pisse, men er du sånn halvveis så kan det være litt sånn rykk og napp, at du får det ut når du presser, men det stopper når du ikke presser lenger. Du er vel bare så deilig da 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå