AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Del Skrevet 11. oktober 2023 Hei Jeg vil gjerne kjøpe fuglehus/mater, men er usikker hvilket jeg skal gå for. Synes denne er utrolig fin men fuglene kommer til å stå på disse små tynne pinner, det er litt stusselig. Synes denne er fin men redd den er lite praktisk. Hva tenker dere? Har dere kanskje tips til andre som er fine og praktiske? Det må kunne festes til ett tre da. https://www.multitrend.no/wildlife-garden-fuglehus-og-fuglemater-sort/cat-p/c/p1500020615?gclid=EAIaIQobChMIvYrZsrPtgQMVdIpoCR3cPwNjEAQYESABEgIdfvD_BwE Anonymkode: e97ba...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Del Skrevet 11. oktober 2023 Den ser ok ut Anonymkode: 43cf3...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg har hus som henger fra trær. De er enkle å få fylt opp. Det er å få opphengskjeder og kroker til å henge i trær, som jeg synes er enkelt. Om det var til mating på vinteren du tenkte på da. Anonymkode: 64b4b...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den ser ok ut Anonymkode: 43cf3...2b8 Men er den praktisk? Anonymkode: e97ba...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Del Skrevet 11. oktober 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Men er den praktisk? Anonymkode: e97ba...397 Jeg tror i hvert fall fuglene vil syns det går helt fint å sitte på de små pinnene Anonymkode: 43cf3...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #6 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg tenker det er greit at de sitter på pinner slik at det de søler/skiter går på bakken og ikke i matfatet. Den ser også grei ut i forhold til at regn ikke vil komme inn i fuglefrøene på innsiden. Jeg har opplevd at det med vind og regn kommer vann inn, noe som har ført til spiring inne i plastkolben med frø. Anonymkode: 23fdd...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå