AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #1 Skrevet 11. oktober 2023 Hvordan er det å få / finne dates for dere store, tykke damer? Gjør størrelsen dating vanskelig? Anonymkode: a3e36...a02
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Du burde prøve deg på appene. Som kvinne har du gode muligheter så lenge du har fin personlighet. Er du glad i deg selv og har det bra med deg selv? Dette har masse å si ❤️. Du er kjempe verdifull som kvinne, tenk fint om deg selv. Du får deg mann, det er ikke et spørsmål en gang ❤️. Masse lykke til med datingen ☺️. Anonymkode: 171fb...07b 2 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg er bare hakket over normalvekt på BMI-skalaen, og jeg finner ingen i hvert fall. Mulig det er bedre å være overvektig, da finner man i hvert fall de som liker det? Anonymkode: 0e841...35a 1
Sykkelkopp Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg vil påstå høy BMI er mindre hindring enn alder. Gå på en datingapp og ta en av de mange mennene som ikke får noen andre. Tinder har sånn 80% menn. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Skrevet 11. oktober 2023 Sykkelkopp skrev (12 minutter siden): Jeg vil påstå høy BMI er mindre hindring enn alder. Gå på en datingapp og ta en av de mange mennene som ikke får noen andre. Tinder har sånn 80% menn. Jeg er slank med bmi 22 og 161 høy. Møtte mannen min da jeg var 35 år og hadde da vært singel 3,5 år. Er jeg er ekstremt sjeldent tilfelle fordi jeg ble gift etter fylte 35 år som dame? 😅 Aner ikke om dette er sjeldent i vår tid. Anonymkode: 171fb...07b 1
Gjest Inverto Skrevet 11. oktober 2023 #6 Skrevet 11. oktober 2023 Synes det er politisk-korrekt sugarcoating å si at fedme og overvekt ikke betyr noe eller at "alder er til mer hindring enn BMI". Klart dette har noe å si, spesielt hvis det når det nivået det endrer utseendet ditt. Med det sagt så finnes der selvsagt slanke menn som godtar overvektige eller store damer : )
LadeJarl Skrevet 11. oktober 2023 #7 Skrevet 11. oktober 2023 Inverto skrev (3 minutter siden): Synes det er politisk-korrekt sugarcoating å si at fedme og overvekt ikke betyr noe eller at "alder er til mer hindring enn BMI". Klart dette har noe å si, spesielt hvis det når det nivået det endrer utseendet ditt. Med det sagt så finnes der selvsagt slanke menn som godtar overvektige eller store damer : ) Kan jo slå begge veier det da. Jeg liker lubne damer med masse kurver, blir ikke mer sexy enn bmi 25-30ish. 1 1
Sykkelkopp Skrevet 11. oktober 2023 #8 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er slank med bmi 22 og 161 høy. Møtte mannen min da jeg var 35 år og hadde da vært singel 3,5 år. Er jeg er ekstremt sjeldent tilfelle fordi jeg ble gift etter fylte 35 år som dame? 😅 Aner ikke om dette er sjeldent i vår tid. Anonymkode: 171fb...07b Det vet ikke jeg heller. Men hvis du er heldig med utseendet kan du fortsatt se ok ut i den alderen. Greia er at de fleste jenter har noe attraktivt ved seg mens de er tidlig i tjueårene. Enten de er heldig utseendemessig eller ikke. Jo eldre man blir jo viktigere blir hollywoodgener, de objektive skjønnhetsfaktorene som symmetri og ansiktsform. De fleste er ikke så heldig her. Hvis du ser ut som Carmen Ejogo gjorde i en alder av 43 skal du se alder ikke er til noen hindring
Sykkelkopp Skrevet 11. oktober 2023 #9 Skrevet 11. oktober 2023 Inverto skrev (5 minutter siden): Synes det er politisk-korrekt sugarcoating å si at fedme og overvekt ikke betyr noe eller at "alder er til mer hindring enn BMI". Klart dette har noe å si, spesielt hvis det når det nivået det endrer utseendet ditt. Med det sagt så finnes der selvsagt slanke menn som godtar overvektige eller store damer : ) Spenstig å kalle meg politisk korrekt med tanke på tingene jeg skriver her inne. Selvfølgelig spiller BMI inn, jeg sier bare at jeg tror de fleste heller ville tatt en overvektig jente tidlig i tjueårene, enn en slank dame på 40(bortsett fra carmen ejogo). 1
Gjest Inverto Skrevet 11. oktober 2023 #10 Skrevet 11. oktober 2023 Sykkelkopp skrev (1 minutt siden): Spenstig å kalle meg politisk korrekt med tanke på tingene jeg skriver her inne There's a first time for everything LadeJarl skrev (3 minutter siden): Kan jo slå begge veier det da. Jeg liker lubne damer med masse kurver, blir ikke mer sexy enn bmi 25-30ish. Haha, deg om det
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #11 Skrevet 11. oktober 2023 Inverto skrev (27 minutter siden): Synes det er politisk-korrekt sugarcoating å si at fedme og overvekt ikke betyr noe eller at "alder er til mer hindring enn BMI". Klart dette har noe å si, spesielt hvis det når det nivået det endrer utseendet ditt. Med det sagt så finnes der selvsagt slanke menn som godtar overvektige eller store damer : ) Godtar? Mener du at det ikke finnes menn som synes overvektige damer er attraktive? Anonymkode: 84ae1...87d 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #12 Skrevet 11. oktober 2023 Kvinner klarer alltid å få noe dates. Alltids noe menn der ute som vil ha sex med deg uansett hvor ille det står til. Men du kan ikke forvente å få noe kvalitetsmenn om du ikke er av kvalitet selv. En overvektig mann derimot får null dates. Anonymkode: 778e3...443
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #13 Skrevet 11. oktober 2023 Vært overvektig hele mitt voksne liv, og aldri noensinne slitt med dates. Tidligere var jeg nok bare lett overvektig, ( eller det såg sånn ut) bmi 26-28 den gang. Senere ble det helt opp i bmi 35, og da ble jeg gift! Så selv om det spiller en stor rolle for mange, forståelig nok, så er det nok også endel som ser på personlighet først virker det som. Fint for meg da! Skal sies at min mann ikke ønsket jeg skulle drastisk ned i vekt, men han er med meg fremdeles nå som jeg får kraftig hjelp med vekten. Anonymkode: b1227...1b3 1 1
Gjest Inverto Skrevet 11. oktober 2023 #14 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Godtar? Mener du at det ikke finnes menn som synes overvektige damer er attraktive? Anonymkode: 84ae1...87d Godtar betyr å godta. Så ja, der finnes de menn som ikke bryr seg
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #15 Skrevet 11. oktober 2023 Sykkelkopp skrev (45 minutter siden): Det vet ikke jeg heller. Men hvis du er heldig med utseendet kan du fortsatt se ok ut i den alderen. Greia er at de fleste jenter har noe attraktivt ved seg mens de er tidlig i tjueårene. Enten de er heldig utseendemessig eller ikke. Jo eldre man blir jo viktigere blir hollywoodgener, de objektive skjønnhetsfaktorene som symmetri og ansiktsform. De fleste er ikke så heldig her. Hvis du ser ut som Carmen Ejogo gjorde i en alder av 43 skal du se alder ikke er til noen hindring Jeg er lav og tror jeg har en fordel der. Har også alltid vært vakker i følge mannen og personer jeg kjenner godt. Fikk mine 2 barn etter fylte 37. Anonymkode: 171fb...07b 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #16 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan er det å få / finne dates for dere store, tykke damer? Gjør størrelsen dating vanskelig? Anonymkode: a3e36...a02 En venninne er veldig overvektig, går på slankemedisiner, hun er på dater jevnlig, en mann på den størrelsen hadde aldri fått dates ihvertfall 😅 Anonymkode: ac472...75e 1
EvigSingel Skrevet 11. oktober 2023 #17 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg trodde i mange år at det var pga vekten min jeg ikke traff noen. Spesielt fordi de gangene jeg var smalere så fikk jeg så mye mer oppmerksomhet. Men så når jeg ble glad i meg selv med den kroppen jeg har så innså jeg at kroppen ikke var problemet. Det var energien min og selvfølelsen min. Nå blir jeg sjekket opp hele tiden av alle typer menn selv om jeg er på mitt største. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #18 Skrevet 11. oktober 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: En overvektig mann derimot får null dates. Anonymkode: 778e3...443 Tja for menn er det vel motsatt, det er de tynne mennene som er minst populære? Ellers er jeg enig i det som sies her, en kvinne får lett dates nesten uansett. Fedme, høy alder etc. går bra. Lettere å få sex enn forhold naturligvis, og lettere å få de mindre populære mennene. De høyeste og største mennene kan muligens være vanskelig å få for forhold? Anonymkode: d8dac...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #19 Skrevet 11. oktober 2023 Inverto skrev (37 minutter siden): Godtar betyr å godta. Så ja, der finnes de menn som ikke bryr seg Men du nekter å tro at noen menn finner overvektige kvinner attraktive? Anonymkode: 84ae1...87d 3
Gjest Inverto Skrevet 11. oktober 2023 #20 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men du nekter å tro at noen menn finner overvektige kvinner attraktive? Anonymkode: 84ae1...87d Nei det nekter jeg ikke for og jeg har aldri gjort det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå