AnonymBruker Skrevet 18. november #41 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tusen takk for at du lager dette🥰 Anonymkode: 017b8...d0d Bare hyggelig å være til hjelp; når jeg først lager iisten til eget bruk, kan jeg jo like gjerne dele dette med andre - ser at siste oppdatering av oversikten var for ti dager siden, så jeg kan lage en ny en idag eller imorgen. Det som forresten er litt tankevekkende med disse oversiktene, er at man blir minnet på på hvor fort tiden egentlig går - når man i sommer så at programmer gikk ut i november, virket dette som laaaaangt frem i tid, men før man vet ordet av det, er man kommet dit, og snart er det jammen Jul igjen. - Brian Anonymkode: 72666...cbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember #42 Del Skrevet 2. desember Da har jeg fått lagt ut en ny oppdatering med en annen type skrift samt et lite forord; den forrige siden var et resultat av HTML automatisk generert av LibreOffice, så håper at dette designet er litt rensligere: https://www.brian.no/fp-content/attachs/nrk.htm Kom gjerne med tilbakemeldinger på skriftstørrelse etc.; slikt kan ordnes ved neste oppdatering. - Brian Anonymkode: 72666...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå