AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Vi har nå vært kjærester i 10 år med noen pauser innimellom. Vi er godt voksne begge to. Problemet mitt at han i perioder kan være verdens snilleste kjæreste. Kommer gjerne med mange komplimenter osv. Men så i neste er han kald og nesten litt avvistende. Svarer helt kort på meldinger, og kan komme med sure kommentarer. Dette uten at jeg skjønner hva som har skjedd. Jeg begynner da å analysere alt som er blitt sagt og gjort siste tiden og som kan være årsaken til at han plutselig blir så kald. Det ender gjerne med at jeg gjør samme som han, altså svarer kort, venter med å åpne meldinger fra han osv. Vi jobber sammen, har samme venner. I tillegg er jeg svært glad i denne fyren. Noen gode råd hvordna jeg skal håndtere dette? Hilsen litt rådvill Anonymkode: b39cf...c5c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Så lenge han ikke har noen grunn til å oppføre seg slik, synes jeg det bare virker som at han ikke er så investert i forholdet. Kanskje du er grei å ha enkelte perioder, og så er dere "av" igjen, og han ser seg kanskje om etter andre. Jeg ville ha konfrontert ham når han er slik. Ta det ved roten, og spør hva i alle dager som skjer (eller kanskje litt mer diplomatisk...). Han virker lite voksen når han oppfører seg så uforutsigbart, og muligens humørsyk? Hvis det er ting i livet hans som er vanskelig, og han lar det gå ut over deg, bør han i stedet være mann nok til å ta opp hva som plager ham. Men, jeg lurer på hva som er grunnen til at dere som er voksne er såpass av og på? Dere tar pauser osv., hvem er det som initierer disse pausene? Og hva ligger bak? Anonymkode: 93d66...a08
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Det var min eks også. Narsissist og psykisk mishandlende. Ikke analyser, det har ingenting med hva du har gjort og gjør. Anonymkode: bb1ba...0d5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Når han er kort med deg, opplever du at han er det med andre også? Eller er han kjempeblid med de andre, og snur humøret når du kommer? Tenkte om han var manisk depressiv eller lignende. De har jo oppe- og nedehumør Anonymkode: f25e8...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå