Gå til innhold

Sex i en vanskelig periode av forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårt forhold er satt på prøve de siste 2 månedene, men når vi legger oss så har vi alltid sex som regel. Flere som har det sånn? 

Anonymkode: 666a0...103

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hadde det sånn i flere år med eksen.

Anonymkode: b9540...3fa

Skrevet

Huff, ja dette kan fort bli slutten om dere ikke gjør en innsats for å endre. Sex skal være noe som gir dere noe, det skal være digg, litt på katen sånn at du føler deg elsket, begjært, kjenne kåtheten river litt i kroppen og er spent på neste runde. Tror kanskje dere burde sette dere ned og snakke litt sammen, gi hverandre noen utfordringer og ta gleden tilbake.

Slik du forteller at dere har det er nettopp grunnen til at mange forhold havarerer, utroskap dessverre blir aktuelt osv. Så lenge du ønsker å bygge dette opp så utfordrer jeg deg til å snakke, si ifra at dette er litt «kjedelig».

Lykke til og håper dere finner ut av det, livet er for kort til kjip og kjedelig sex.

Anonymkode: 7bc8c...bff

Skrevet

Trøstesex er kanskje ikke like vanlig som å ta gjesterommet når det går dårlig, men alene i den båten er dere ikke.

Anonymkode: e8626...28f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vårt forhold er satt på prøve de siste 2 månedene, men når vi legger oss så har vi alltid sex som regel. Flere som har det sånn? 

Anonymkode: 666a0...103

Nope.

Mister fullstendig lyst på sex om ting er kjipt. Sex er faktisk helt uaktuelt når ting er kjipt. 
For meg er sexlyst et resultat av at jeg har det bra+overskudd.

Anonymkode: 2c764...6ed

Skrevet

Dette synes jeg faktisk høres ut som en styrke. Dere sliter kanskje på noen områder i hverdagens mange utfordringer, men finner tilbake til limet i forholdet - sexen. 

Dere er flinke og sterke - alle burde lære av dere. 

Anonymkode: 244c3...033

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

men finner tilbake til limet i forholdet - sexen. 

Anonymkode: 244c3...033

Så utrolig sårbart om sex er «limet» i forholdet 😲

Om sex er «limet» i forholdet, så er det dømt til ikke å vare.

Anonymkode: 2c764...6ed

• Nyttig 1
Skrevet

For meg henger sex og følelser veldig tett sammen. Om det er problemer i forholdet har jeg null lyst på sex, ville bare syntes det var ubehagelig. Interessant hvor ulike man kan være!

Anonymkode: 8f43f...204

Skrevet

Hei, TS.

Føler du at dere kommer nærmere hverandre når dere har sex? At dere kjenner at dere er glade i hverandre når dere er intime?

Eller føler du at dere bare tømmer dere og får dekket et sexbehov og ingenting mer?

Anonymkode: 9ff98...4b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...