Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det peanøttsmør uten sukker til en overkommelig pris å få kjøpt? De uten sukker som jeg finner koster 3-4 ganger den vanlige fra Mills, men skulle gjerne hatt en sukkerfri...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke Mills uten sukker? 😂

Skrevet

Africas finest, det er noe sukker men det er 93% peanøtter så det er ikke store mengdene sukker.

Fåes i smooth og cruchy versjon, 1 kg koster rundt 90kr på de fleste grønnsaksjappene nær meg ihvertfall.

Anonymkode: ce03a...ab3

Skrevet
Blizz1 skrev (5 minutter siden):

Fins det peanøttsmør uten sukker til en overkommelig pris å få kjøpt? De uten sukker som jeg finner koster 3-4 ganger den vanlige fra Mills, men skulle gjerne hatt en sukkerfri...

Lag selv. Super enkelt. Du trenger kun peanøtter og foodprosessor (stavmikser med lien boks funger også )

Anonymkode: f4efe...173

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Crunchy er forresten uten sukker mener jeg. Den med mørkeblått lokk. Jeg kjøper smooth selv, det er det beste på markedet imo.

Skrevet (endret)
Amistad skrev (6 timer siden):

Er ikke Mills uten sukker? 😂

Nei, den er tilsatt rundt 5% tilsatt sukker.

Endret av Blizz1
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Crunchy er forresten uten sukker mener jeg. Den med mørkeblått lokk. Jeg kjøper smooth selv, det er det beste på markedet imo.

Er crunchy et merke? Link?

Skrevet (endret)

Jeg slår også et slag for å lage peanøttsmør selv. Skal man ha peanøttsmør uten noen tilsetning er det ofte de dyre typene (men hvis du googler er det et par typer som er på salg nå til samme pris som vanlig peanøttsmør fra butikk). Det er jo så lett og så kan du lage det akkurat slik du vil. Selv liker jeg at den er litt søt så pleier å ha litt honning i, men det bestemmer man selv. Bare kjør peanøtter uten salt sammen i en food processor eller god blender. Det kan ta litt tid, men er tross alt ikke vanskelig på noe vis for alt du trenger å gjøre er bare å vente til rett konsistens. Tilsett evt salt eller søtning etter smak.

Endret av Arkana
Skrevet
Arkana skrev (30 minutter siden):

Jeg slår også et slag for å lage peanøttsmør selv. Skal man ha peanøttsmør uten noen tilsetning er det ofte de dyre typene (men hvis du googler er det et par typer som er på salg nå til samme pris som vanlig peanøttsmør fra butikk). Det er jo så lett og så kan du lage det akkurat slik du vil. Selv liker jeg at den er litt søt så pleier å ha litt honning i, men det bestemmer man selv. Bare kjør peanøtter uten salt sammen i en food processor eller god blender. Det kan ta litt tid, men er tross alt ikke vanskelig på noe vis for alt du trenger å gjøre er bare å vente til rett konsistens. Tilsett evt salt eller søtning etter smak.

Kan du linke til de som er på tilbud?

Skrevet

Normal har et peanøttsmør som kun er peanøtter og ørlite granne salt. Og ikke noe sukker. Det er mye billigere enn Ænglamark og green choice sine. 

Anonymkode: f8967...c6a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Normal har et peanøttsmør som kun er peanøtter og ørlite granne salt. Og ikke noe sukker. Det er mye billigere enn Ænglamark og green choice sine. 

Hvilket merke er det?

Skrevet
Blizz1 skrev (Akkurat nå):

Hvilket merke er det?

Vet ikke, har bare sett det på Normal. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke, har bare sett det på Normal. 

Pris da?

Skrevet
Blizz1 skrev (17 minutter siden):

Pris da?

Du kan jo ta en tur på normal og se selv...? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan jo ta en tur på normal og se selv...? 

Du skriver at det er "mye billigere", så tenkte jeg at du visste prisen.

Har ikke Normal i umiddelbar nærhet, men skal sjekke neste gang jeg er på en.

Skrevet
Blizz1 skrev (1 minutt siden):

Du skriver at det er "mye billigere", så tenkte jeg at du visste prisen.

Har ikke Normal i umiddelbar nærhet, men skal sjekke neste gang jeg er på en.

Coop Anglamark! Tar nok litt tid å bli vant til om man har spist mye Mills. Inneholder kun peanøtter og havsalt. 

Anonymkode: 93bf3...f6b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Coop Anglamark! Tar nok litt tid å bli vant til om man har spist mye Mills. Inneholder kun peanøtter og havsalt. 

Anonymkode: 93bf3...f6b

+1

Husker ikke prisen i hodet, men hadde nok reagert om det hadde vært skrekkdyrt, så tror ikke det kan være så fryktelig mye dyrere enn Mills o.l.

Anonymkode: 93fab...df0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...