AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Så blir det tett å forplanter seg oppover. Jeg tok tak i det sist. Å de kom å prøvde å spyle ut det som var tett. Utrolig uprofesjonelt opplegg.de gikk inn i slukket hos meg å oversvømte badet med kloakk. Sengesett for flere tusen måte kastes fordi jeg prøvde å unngå at det rant ut i leiligheten. Jeg fikk skader på badet mitt. Det fløt. av dritt å møkk . Skader for mange tusener. Varme kablene ble ødlagt fordi det lå vann i rommet i to timer. De som sitter i styret virker merkelige. og har en negativ å fiendtlig holdning. Og ingen interesse av å hjelpe meg. Men de er opptatt av å finne ut hvem som har skylden. Derfor mente de at det var tett i mitt slukk å de spylte inn der . Men det var tett i hovedstammen . Noe jeg var sikker på at det var der feilen lå. Nå er jeg redd det samme skjer igjen. Det bråker i rørene når jeg slår ned i toalettet. Å det slår kloakk lukt opp fra sluket ved nedtrekk i do.Det er vel i leiligheten under problemet ligger igjen. Men vedkommende under bare later som ingen ting selv om avløpet er fult av vann å møkk opp over i røret. Og kloakk renner utover fra sluket. Bare sender problemet videre. Hva burde jeg gjøre nå? Jeg vil ikke ha en ny spyling på mitt bad med kloakk oversvømmelse. Så hva burde jeg gjøre. Avløpsrørene er fra 1966 . De er fra 1966 å det virker som om styret ikke forstår at det er veldig modent for en renovering av alle bad på nye rør i blokkene. De har faktisk levd til folk i borretslaget å fortalt at rørene er nye. Men det kunne fagmann fortelle at nei dette er avløpsrør fra bygg år. Ingen ting holder evig å det er merkelig at de ikke forstår det. Anonymkode: e858e...278 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg mente rørene i bygningen er fra 1966 . De renoverte bad på 90 tallet men da bare la de nytt bad oppå det gamle. Problemet er at de ikke skiftet rørene., i bygningen noe de absolutt burde gjort. Anonymkode: e858e...278
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 Hæ? Hvordan vet du at nabo kaster bind i do? Anonymkode: d2dbb...841 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Setningen ble litt feil rettelse : De er fra 1966,og det virker som om styret ikke forstår at det er veldig modent for en renovering av alle bad med gamle rør i i blokkene. Anonymkode: e858e...278
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Hvordan vet du at nabo kaster bind i do? Anonymkode: d2dbb...841 Jeg kaster ikke bind i doen . Og over meg kan jeg aldri forestille meg at de kaster sånn i do. Det skal i søpla. Ikke i do . Det trodde jeg alle voksne folk forsto . Anonymkode: e858e...278
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 Vil ikke hjelpe med nye rør om naboen under fortsetter å kaste bind i do. Ville vurdert å koble inn advokat. Anonymkode: 541cd...217 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Skrevet 10. oktober 2023 Men hvordan vet du at det er bind som er problemet? Kommer de opp av doen? Anonymkode: 3ad77...c4d 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #8 Skrevet 10. oktober 2023 Nei det ble avdekket når det var tett sist. Anonymkode: e858e...278
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #9 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvordan vet du at det er bind som er problemet? Kommer de opp av doen? Anonymkode: 3ad77...c4d Nei det ble avdekket det når det var tett sist. Anonymkode: e858e...278
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #10 Skrevet 10. oktober 2023 Problemet kan ligge i rørene utenfor bygget, det kan være skader på gamle rør. Hvis styret skal finne feilen kan de bestille filming av rørene. Anonymkode: aaad9...c7a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #11 Skrevet 10. oktober 2023 Det var tett rett under naboens sin leilighet.naboen under meg, Det var der proppen lå . Det sa han mannen som gjorde jobben. Anonymkode: e858e...278
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #12 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var tett rett under naboens sin leilighet.naboen under meg, Det var der proppen lå . Det sa han mannen som gjorde jobben. Anonymkode: e858e...278 Hva om du ber om å få det skriftelig fra firmaet som tok jobben og sender det til styret? Anonymkode: d2dbb...841 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #13 Skrevet 10. oktober 2023 Få det skriftlig å si fra til naboen. Anonymkode: 65aaa...942
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #14 Skrevet 11. oktober 2023 En eldre nabo jeg hadde, kastet bleiene sine i doen hele tiden. Er rart at godt voksne mennesker ikke har lært seg at slikt ikke skal i toalettet. Anonymkode: 6b981...7f0
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #15 Skrevet 11. oktober 2023 Hvorfor er ikke dette en forsikringssak? Anonymkode: e4083...d85 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #16 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg kaster ikke bind i doen . Og over meg kan jeg aldri forestille meg at de kaster sånn i do. Det skal i søpla. Ikke i do . Det trodde jeg alle voksne folk forsto . Anonymkode: e858e...278 Du kan jo ikke bare anta at naboen under kaster bind i doen, på bakgrunn av at du ikke gjør det, og at du ikke tror naboen over gjør det? Det er mange årsaker til tette rør. Men veldig kjip situasjon å stå i❤️ Snakk med naboen under (og de over) om dette på en fin måte, si at du lurer på om noen kaster noe i do som ikke skal i do, fordi du ikke kan skjønne hvorfor det blir tett, gang på gang. Snakk litt rundt det uten å anklage, så kanskje du får vite noe. Anonymkode: 62dba...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #17 Skrevet 11. oktober 2023 Om naboen under deg tetter rørene, er det veldig rart at du, en etasje over, får skader. Vanligvis ville leiligheten under fått alle skader, vannet burde jo rent utover der lenge før det nådde din etasje. Anonymkode: 83d28...831 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå