Finmia Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Hei. Jeg skal ha mensen på søndag og vi prøver å få barn. De siste dagene her har jeg hatt mye stikninger. Skulle reise meg opp fra en stol på jobben og det høgga skikkelig til. Hva slags symptomer hadde dere så tidlig før forventet mens?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Finmia skrev (7 timer siden): Hei. Jeg skal ha mensen på søndag og vi prøver å få barn. De siste dagene her har jeg hatt mye stikninger. Skulle reise meg opp fra en stol på jobben og det høgga skikkelig til. Hva slags symptomer hadde dere så tidlig før forventet mens? Ingenting her. Anonymkode: b68cb...63f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Første gang hadde jeg veldig ømme pupper før ikm og nå andre gang følte jeg meg syk, slapp og var veldig ømfintlig for lukter og var kvalm. Trodde ikke det var sjans for at jeg var blitt gravid denne gangen, men fikk en brå mistanke da jeg plutselig ble kvalm av en helt vanlig lukt på matbutikken 😅 Anonymkode: e9d9b...5b4
Sofakona Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Fikk ikke symptomer før uke 6. Prøvde i over 1år...hadde alltid "symptomer" men gravid symptomene er like mens hormoner så ofte måtte bare ta en test 1
IkkeStudentLenger Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg hadde ingen symptomer, heller ikke noe særlig senere i graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå