AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Iherb har jo det meste, men fytti grisen hvor dyr frakten har blitt😱 Jeg skulle kjøpe en vitaminboks til 190,- og frakten kom på 320 kr! Hvilke andre nettbutikker har samme type sortiment som Iherb? Er det skandinaviske helsekost butikker som er rimeligere? Anonymkode: 12a8e...cc0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Iherb har jo det meste, men fytti grisen hvor dyr frakten har blitt😱 Jeg skulle kjøpe en vitaminboks til 190,- og frakten kom på 320 kr! Hvilke andre nettbutikker har samme type sortiment som Iherb? Er det skandinaviske helsekost butikker som er rimeligere? Anonymkode: 12a8e...cc0 Det er lettere å gi svar om du kan si hvilke type vitaminer du er ute etter Anonymkode: 7d5b9...971 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er lettere å gi svar om du kan si hvilke type vitaminer du er ute etter Anonymkode: 7d5b9...971 Akkurat nå leter jeg etter Nattokinase som ikke er vitamin men et produkt av soyabønner som gir lettere blodgjennomstrømming. Har utmattelse/kognitive vansker etter covid og dette er en ting som skal hjelpe visstnok. Bestilte en boks på Iherb i går og betalte nesten 500,-derav frakten kom på 360 kroner Ts Anonymkode: 12a8e...cc0 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #5 Skrevet 11. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat nå leter jeg etter Nattokinase som ikke er vitamin men et produkt av soyabønner som gir lettere blodgjennomstrømming. Spør for en venn: Hvordan måler du blodgjennomstrømming og at pillen har effekt på deg? 👀 Anonymkode: 000e2...8b8 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #6 Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Spør for en venn: Hvordan måler du blodgjennomstrømming og at pillen har effekt på deg? 👀 Anonymkode: 000e2...8b8 Leser forskning fra Japan og anmeldelser fra folk som har brukt de Ts Anonymkode: 12a8e...cc0 1
Millimani Skrevet 11. oktober 2023 #7 Skrevet 11. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkurat nå leter jeg etter Nattokinase som ikke er vitamin men et produkt av soyabønner som gir lettere blodgjennomstrømming. Har utmattelse/kognitive vansker etter covid og dette er en ting som skal hjelpe visstnok. Bestilte en boks på Iherb i går og betalte nesten 500,-derav frakten kom på 360 kroner Ts Anonymkode: 12a8e...cc0 Når jeg søker Nattokinase der jeg pleier å handle får jeg ikke opp noe, men lurer på om du kan bruke den som kalles Natto K2. Den har de på sunkost, Life, Vita og Kinsarvik naturkost. Du kan bestille på nett, men legg merke til at Kinsarvik krever porto. Sunkost og life sender portofritt over 199, Vita over 249. Kinsarvik skal ha 999 kr for å sende portofritt. Så du ser at det lønner seg med de tre førstnevnte, og kanskje har du en slik butikk i nærheten av der du bor også. Henvend deg et sted, og forhør deg om dette er det samme om du er usikker. Natto K2 - For benbygningen - bestill hos Sunkost | Sunkost Kjøp Natto k2 på Life.no - Life NATTO K2-VITAMIN 30 KAPSLER | Vita.no Du søkte etter natto | Kinsarvik Naturkost EDIT: Ser nå at du mener det ikke er et vitamin du skal ha tak i, men det er disse butikkene jeg handler i. De kan sikkert hjelpe deg. Endret 11. oktober 2023 av Millimani 1
Ulven Skrevet 11. oktober 2023 #8 Skrevet 11. oktober 2023 Har du sjekket Bigvits? De har Nattokinase, men hvor mye frakten blir på har jeg ikke sjekket. Amazon shipper også til Norge, så det er vel verdt å sjekke der også. 1
Rhodiola Skrevet 11. oktober 2023 #9 Skrevet 11. oktober 2023 Tråden er ryddet for avsporing. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #10 Skrevet 11. oktober 2023 Hvorfor ikke bare spise natto istedenfor? Eller miso eller tofu? Anonymkode: 0d3a0...3f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå