Gå til innhold

Bestille reise via reisebyrå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi ser på å bestille oss en litt finere reise via reisebyrå. Noen her som har brukt reisebyrå før? Eventuelt hvilket og hvordan var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 hours ago, Ida95 said:

Hei! Vi ser på å bestille oss en litt finere reise via reisebyrå. Noen her som har brukt reisebyrå før? Eventuelt hvilket og hvordan var det?

Hva menes men en litt finere reise? Fly kan du bestille selv og 5-stjernes hoteller finner du selv....alt til en billigere penge, enn gjennom reisebyrå.

Før i tiden (90-tallet) brukte vi alltid reisebyrå, nå gjør vi ikke det. Å da tenker ikke jeg at Ving og Apollo er reisebyrå i den forstand, hvis det er det du tenker på. 

Anonymkode: b46fb...949

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva menes men en litt finere reise? Fly kan du bestille selv og 5-stjernes hoteller finner du selv....alt til en billigere penge, enn gjennom reisebyrå.

Før i tiden (90-tallet) brukte vi alltid reisebyrå, nå gjør vi ikke det. Å da tenker ikke jeg at Ving og Apollo er reisebyrå i den forstand, hvis det er det du tenker på. 

Anonymkode: b46fb...949

Noen ganger er det greit at andre setter sammen for en. Sørger for at en blir henta på flyplass, finner bra utflukter med flinke guider. De kan ha innpass steder en ikke finner som privatperson.

Jeg kan klare å lage meg 5* ferie selv, men det vil kreve langt flere timer googling enn å gå på reisebyrå og si «jeg vil dit, fiks det» 😊

Anonymkode: d8c4d...385

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det kommer anpå hvor man vil reise. Jeg brukte f.eks Australiareiser for å lage meg en 4ukers tur i Australia inkluder utflukter, hotell etc. Sa hva jeg ønsket og de kom med forslag og reiserute. Skal man til f.eks Afrika så ville jeg valgt noen som hadde spesialisert seg på det området. Ticket og Kilroy har jeg også brukt tidligere men det er lenge siden.

Det beste med å bruke reisebyrå til å sette sammen en slik reise er at man kommer under pakketur og kan få en del ekstra hjelp etter regelverk om pakketurer om det skjer noe  enn om man syr sammen reisen selv

Endret av Poledra
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...