Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 9 (8+3). Den siste tiden , spesielt de siste 3 ukene har jeg hatt en intens smerte som sitter i skjeden. Helt øverst i skjeden med blødninger. Jeg var på sjekk på sykehuset, ultralyd og de sjekket grundig inni det å. De så ingenting unormalt og baby haddd det fint. Men han som gjennomførte innvendig UL dyttet den mot skjedeveggen fir å finne ut hvor smertene satt. De satt akkurat rett under livmoren og de fant ingenting galt. Smertene kan til tider være veldig intense. Og det var nesten jeg sparka til legen fordi det gjorde så vondt.. 

akkurat som noen står å stiller en pinne langt oppi dåsa.. 

noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: fefbe...456

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppstår det i noen spesielle situasjoner? når du går? Når du ligger? 

Anonymkode: 84bb3...dfa

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oppstår det i noen spesielle situasjoner? når du går? Når du ligger? 

Nei. Jeg har prøvd å finne ut og tenke igjennom når smertene kommer. Men ingen sammenheng. Kan våkne med smertene eller så kan de komme akutt på dagtid/kveld. Jeg har liksom følelse sv å være øm der nede store deler av dagen, men bare noen ganget disse smertene øker og de blir mer intense. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Jeg har prøvd å finne ut og tenke igjennom når smertene kommer. Men ingen sammenheng. Kan våkne med smertene eller så kan de komme akutt på dagtid/kveld. Jeg har liksom følelse sv å være øm der nede store deler av dagen, men bare noen ganget disse smertene øker og de blir mer intense. 

Jeg tenkte bare om det kan være bekkenet. Det kan ofte spille deg en puss hvor de smertene kommer fra. Men også bare at livmoren vokser kan være grusomt til tider!

Skrevet

Jeg tenkte bare om det kan være bekkenet. Det kan ofte spille deg en puss hvor de smertene kommer fra. Men også bare at livmoren vokser kan være grusomt til tider!

Jeg holder en knapp på bekkenet, da dette et mitt 3 barn og hatt mye vondt pga livmoren vokser/strekker seg. Men dette er noe helt annen smerte. 🥺

Skrevet

Jeg holder en knapp på bekkenet, da dette et mitt 3 barn og hatt mye vondt pga livmoren vokser/strekker seg. Men dette er noe helt annen smerte. 🥺

Jeg hadde helt ulike smerter i mine svangerskap, både av bekken og livmor. De strålte og smertet på helt forskjellige steder og helt forskjellige måter. I det første satt det inni urinveiene.. føltes ut som en lang UVI. I det andre var det mer mot korsryggen og magen. Jeg ville gått til fysio og sett om det hjelper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...