Gå til innhold

brettspill - oppevaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppevarer du brettspill? store spill som er vanskelig å få plass i hylle

Anonymkode: 56f2a...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en skuff under tv-benken.

Anonymkode: 0907b...0aa

Skrevet

Inni et skap på stua. Hva som er stort varierer jo etter hva en har av skap og skuffer😊

Anonymkode: 3ec99...3f4

Skrevet

Vi har jo skap og skuffer men dem er ikke dype nok til det. Vi har en god del spill i mange forskjellige str som er umulig å få plass noen steder

Jeg har sett ganske lenge etter hylle eller noe som jeg får plass til di spillene men finner det ingen steder, jeg så det har vært en gammel tråd her hvor en spurte om det samme og fikk en del linker til ikea men det så ut som dem ikke hadde noe av det lenger siden det er så lenge siden

Skrevet

Jeg har en gammel kiste etter bestemor som fungerer som pynt, spilloppbevaring og til nød en ekstra sitteplass 😊

Anonymkode: 44c62...a69

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har vegghengt hylle

Skrevet

Klipper ut bildet på lokket. Legger brett, alle brikker og instruksheftet i en plastpose, så "flatt" som mulig. Fester posen på papp-lokket og får plass til mange mamge spill i en pen stor boks. Gjør det samme med puslespill. 

Anonymkode: 96140...5d5

Skrevet

er det noen flere som har gode forslag til oppevaring? helst link til en butikk

jeg har dessverre ikke plass til store bokser til spill

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 22.27):

I en skuff under tv-benken.

Anonymkode: 0907b...0aa

har en del spill det men er ikke plass til halv parten en gang på grunn av str på spillene, dem er så store

Skrevet

Vi har et vegghengt ikeaskap (metod?) som er 60 dypt, kledd med pene plater rundt og dører. 

Anonymkode: ef4e5...8d1

Skrevet (endret)

Har laget et innebygget skap i gangen med kjøkkenmoduler og gipset rundt hvor vi har masse oppbevaring. Spill, støvsugerposer, telys, kubbelys, lyspærer, pakketeip osv. 

Endret av Rosa Dartle
Skrevet

Har de inni et skap "bokhylle-skap" der det er glass øverst, men oppbevarer de bak dørene nederst. typ billy bokhylle 1/2 glass dører

Anonymkode: e6391...ae1

Skrevet

Nå ligger de i dype hyller på et utflyttet barns rom. Man får jo kjøpt dype hyller. Før lå de på hylle under salongbordet i kjellerstua. Har masse spill.

Anonymkode: 59c3f...c31

Skrevet

Vi har Bestå fra ikea, kjøpte med dører for å lukke bort «rotet».

Anonymkode: abe2b...f2d

Skrevet

Oppevaring??? 😂

Anonymkode: e8be8...c54

Skrevet

Har brettspill i disse fra Ikea. De passer i Ivar-hyller, og sikker mange andre fra Ikea. 

image.thumb.png.a664ffb94e24fb054370a41a69bafb19.png

Skrevet

Kallax-hylle fra IKEA. Men så har vi veldig forseggjorte "voksenspill" med veldig pene esker, så jeg har dem gjerne på utstilling på stua.

Ungenes spill har hjemmesnekrede hyller helt oppunder taket så de ikke er så lette å få tak i og ødelegge. De får selvfølgelig bruke dem akkurat når de vil, men må rydde opp før de får ta ned et nytt spill. 

Skrevet

Vi har Kallax fra Ikea, den er perfekt for brettspill. Men trenger snart en til vi også 🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 23.17):

Oppevaring??? 😂

Anonymkode: e8be8...c54

Krise - TS glemte en bokstav!!

Anonymkode: 762b2...b1b

Skrevet
On 10/11/2023 at 8:28 PM, AnonymBruker said:

Klipper ut bildet på lokket. Legger brett, alle brikker og instruksheftet i en plastpose, så "flatt" som mulig. Fester posen på papp-lokket og får plass til mange mamge spill i en pen stor boks. Gjør det samme med puslespill. 

Anonymkode: 96140...5d5

Blasfemi! 😮

Anonymkode: f1de8...50a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...