AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 En jeg føler kjemi med, en jeg finner tiltrekkende og en jeg har dype følelser for Vondt å ha det på denne måten. Noen flere? Anonymkode: f0c20...066
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2 Skrevet 11. oktober 2023 Du bør vel heller frykte å finne en som forlater deg som eksen? Anonymkode: fe122...789
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg hadde heller aldri trodd jeg skulle få følelser for noen andre enn eksmannen min. Var forberedt på at nå skulle jeg leve resten av livet alene. Det høre sikkert noe dramatisk ut, men sånn tenkte jeg de første årene. Orket ikke tanken på noen andre i livet mitt. Men, nå har jeg altså sterke følelser for en annen. Er ofte redd for at det skal gå ad undas, du får arr etter å ha opplevd mye tøft. Likevel velger jeg å se hva dette kan føre til, og håper det beste. Den som intet våger, intet vinner. Anonymkode: cf6e2...230 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 22.23): En jeg føler kjemi med, en jeg finner tiltrekkende og en jeg har dype følelser for Vondt å ha det på denne måten. Noen flere? Anonymkode: f0c20...066 Eg har det slik. Det var ei som eg hadde veldig fint med og som eg såg for meg livet ut med. Det er veldig vondt å ha det slik Anonymkode: 9e1e9...54e
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 Når du treffer den rette så vil ting falle på plass og du vil innse hvorfor du ikke funket med eksen.
Sander33 Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 Følelsen er kjent. 10år etter bare ler du av det.. Slapp av, ta vare på deg selv og lev livet ditt. Den rette dukker opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå