iss Skrevet 28. februar 2006 #21 Del Skrevet 28. februar 2006 Første gangen jeg er innom her! Er enig med det liv sier, at du må ta følelsene dine på alvor.. Det finnes hjelp å få! Du beskriver selv at det du føler er forferdelig, sånn skal det ikke være.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 5. april 2006 #22 Del Skrevet 5. april 2006 Hei på deg.. Fikk bare sterkt følelesen av at jeg ville fortelle deg om ei venninne av meg som fødte for litt over et halvt år siden, hun hadde det på akkurat samme måte som deg. Ikke for å skremme deg, men svangerskapet hennes var helt forferdelig sier hun. Men, dette snudde da hun åpnet seg om det, for da ble det mye lettere å takle. Jeg blir litt "bekymret" jeg, ser jo at du ikke har vært her inne siden 28.2, huff... Håper det går bedre med deg og at du vil dele opplevelsene med oss! Stor ønsker- deg- alt -godt fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 26. april 2006 #23 Del Skrevet 26. april 2006 Grattis med tvillinger i magen Brum!! :babygutt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. april 2006 #24 Del Skrevet 26. april 2006 Gratulerer med tvillinggutter i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. april 2006 #25 Del Skrevet 26. april 2006 Gratulerer med dobbel lykke i magen! + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. april 2006 #26 Del Skrevet 27. april 2006 Gratulerer med dobbel lykke i magen! + ← :grine2: Signerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 3. mai 2006 takk,takk...skal si det var litt av en nyhet å takle Har brukt litt tid på å tenke gjennom tingenes tlstand i det siste og må innrømme at innemellom er tanken på to ganske overveldene...mannen er ihvertfall i fyr og flammer.. to gutter...han er veldig fornøyd med innsatsen sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå