Gå til innhold

Christina piercing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Christina piercing? Hvordan er det da med barbering? Jeg ville tatt en i hetten over klitoris, men er for pysete. 

Anonymkode: 6068e...de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som intet våger intet vinner. Go for it, please! Den er supersexy! Håper noen med positiv erfaring svarer😄

Anonymkode: 17bc3...53d

Skrevet

Jeg har Nefertiti. Den sitter rett nedenfor Christina og er ring istedenfor barbell. Går helt fint å barbere 😊

Anonymkode: 08e50...c1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har Nefertiti. Den sitter rett nedenfor Christina og er ring istedenfor barbell. Går helt fint å barbere 😊

Er den ikke i veien? 

Anonymkode: 6068e...de8

Skrevet

Har ikke hår der nei...

Skrevet

Christina burde være den tryggeste da den er i utkanten av det aller mest intime. Utrolig fint og feminint ❤️

v2gg0un41k5wozutb.jpg

Anonymkode: 9b34d...48f

Skrevet

Jeg liker litt røff sex og ville vært nervøs for å ta en dame med slike piercinger. Det er tross alt et fremmedlegeme som kan bli "røsket med " i kampens hete.

Anonymkode: 30251...2ba

Skrevet

Jeg tok Christina piercing for noen år siden og det er den verste piercingen jeg har tatt til nå, det var vondt 😋 men søt piercing, fikk infeksjon så endte opp med å ta den ut og tok istedenfor en vch piercing som jeg ikke angrer på. Vch var bare som et lite stikk i et halvt sekund og den ser sexy ut synes jeg og gir litt deilig stimuli når jeg beveger meg 😄

Anonymkode: 26c42...473

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg tok Christina piercing for noen år siden og det er den verste piercingen jeg har tatt til nå, det var vondt 😋 men søt piercing, fikk infeksjon så endte opp med å ta den ut og tok istedenfor en vch piercing som jeg ikke angrer på. Vch var bare som et lite stikk i et halvt sekund og den ser sexy ut synes jeg og gir litt deilig stimuli når jeg beveger meg 😄

Det sies at det gror best der det ser mest vondt ut 😜

Anonymkode: d51ec...6ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det sies at det gror best der det ser mest vondt ut 😜

Anonymkode: d51ec...6ed

Det var iallefall ikke ille når jeg tok den. Det var bare et halvt sekund og så var det over 😄

Det verste var å ligge naken og eksponert 😄

Somsagt så synes jeg cristina piercing er søtt, men den var vond å ta og gir ikke stimuli på noe vis. Jeg ble fortalt etter at jeg fikk infeksjon at siden piercingen går gjennom såpass dypt vev så kan det lettere bli infisert. 

Skulle gjerne hatt både cristina og vch, men skulle jeg valgt en hadde det vært vch. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...