AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg og mannen er i midten av 30-årene. Vi har er barn som er 12 år og vi har alltid vært enige om å kun ha ett barn. Vært så enige at han har sterilisert seg. De siste månedene har mitt ønske om et barn til begynt å bli ganske stort. Mannen min har nevnt ofte i det siste "hvis vi hadde fått en unge til" osv. Er det for dumt å begynne på nytt nå? En skikkelig attpåklatt ville det jo blitt. Vil man angre? Vi har alltid vært glad for at vi er ferdige med foreldremøter osv. når vi er i 40-årene og kan begynne å reise igjen osv. Uff, det er mye vanskeligere nå enn da første barnet skulle bli produsert 😅 Anonymkode: 4c9f3...07f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Dere vil nok ikke angre, hvis dere ønsker en til. Av de jeg kjenner som har så stor aldersforskjell og fått en attpåklatt så har de vært sjokkert over hvor tungt det var å starte med småbarnsfasen igjen 12+ år senere. Personlig ønsker jeg å få alle barna nå mens vi er i småbarnsfasen, planlegger nr.3, men skal aldri si aldri om man plutselig får lyst på en attpåklatt om 10 år ❤️ Håper dere finner ut av det, og jeg tror man aldri angrer på et barn, og det er en fint å ha søsken. Anonymkode: 40958...34c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #3 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg og mannen er i midten av 30-årene. Vi har er barn som er 12 år og vi har alltid vært enige om å kun ha ett barn. Vært så enige at han har sterilisert seg. De siste månedene har mitt ønske om et barn til begynt å bli ganske stort. Mannen min har nevnt ofte i det siste "hvis vi hadde fått en unge til" osv. Er det for dumt å begynne på nytt nå? En skikkelig attpåklatt ville det jo blitt. Vil man angre? Vi har alltid vært glad for at vi er ferdige med foreldremøter osv. når vi er i 40-årene og kan begynne å reise igjen osv. Uff, det er mye vanskeligere nå enn da første barnet skulle bli produsert 😅 Anonymkode: 4c9f3...07f Vi fikk en etter 4 år og vi er sånn "å gud, er vi her igjen". Merker at vi er mye eldre og kjedeligere. ikke like gøyale foreldre. Anonymkode: e884e...7f5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Hva er fordelene og ulempene? Det virker som om frihet og reise var viktig for dere. Har dere fått gjort det? Føler dere at dere går imot egne verdier og tanker med et nytt barn? Anonymkode: 596df...3c3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Skrevet 10. oktober 2023 Hvorfor kan man ikke reise med barn? Og de må ikke legges kl 18.00. De overlever å legge seg sent. Bare reis til Spania. Ungene er ute med foreldre til 23-24 på natta. Foreldre slutter ikke å leve bare fordi man har barn. Og man kan kose seg uten alkohol. Anonymkode: b8bf3...068 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor kan man ikke reise med barn? Og de må ikke legges kl 18.00. De overlever å legge seg sent. Bare reis til Spania. Ungene er ute med foreldre til 23-24 på natta. Foreldre slutter ikke å leve bare fordi man har barn. Og man kan kose seg uten alkohol. Anonymkode: b8bf3...068 Man kan også drikke alkohol selv om man har blitt forelder. Anonymkode: 596df...3c3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg fikk siste nå, som 40 åring. Har ikke angret 1 sekund! Du vil ikke angre på et barn til. Anonymkode: 6d571...bdb
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #8 Skrevet 10. oktober 2023 Når mannen har sterilisert seg, blir ikke det litt vanskelig? Anonymkode: 97ef5...2fd
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #9 Skrevet 10. oktober 2023 Det er jo gjerne noe som skjer når man kommer opp i alderen. Snart vil det liksom ikke være mulig lenger og da tenker man litt eksta på det. Anonymkode: 56554...03f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #10 Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi fikk en etter 4 år og vi er sånn "å gud, er vi her igjen". Merker at vi er mye eldre og kjedeligere. ikke like gøyale foreldre. Anonymkode: e884e...7f5 Ok Anonymkode: 29571...186
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #11 Skrevet 10. oktober 2023 Fikk ei etter 7 og 9 år. Familien er komplett np. Verdens fineste jente Anonymkode: 29571...186
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #12 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg ville ikke ha gjort det. Dere var relativt unge når dere fikk barn. Nå er hun 12 år, det er en enorm frihet. Nyt den! Aldri om jeg hadde startet på nytt da.. Anonymkode: cf32e...738
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #13 Skrevet 11. oktober 2023 Vi hadde en 15 åring og en 11 åring og vipps,der var attpåskatten❤️ nå er han 8 og sørger for å holde oss unge;) vi var 38 da han kom til verden. Har ikke angret en dag selv om han ikke var planlagt. (En spiral som falt ut uten at det ble oppdaget) Få ulemper, dog, han var verdens roligste baby som sov og fikk pupp, gråt sjeldent, og var fornøyd hele tiden. Han kom til en komplett familie så få justeringer ble gjort, han måtte pent bare finne sin plass:) Anonymkode: e72ec...4c7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #14 Skrevet 11. oktober 2023 Dere vil nok ikke angre. Selv om det kan være tungt å starte på nytt så er småbarnstiden bare noen få år mot et helt liv med det nye barnet og søskenforholdet de får sammen. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi fikk en etter 4 år og vi er sånn "å gud, er vi her igjen". Merker at vi er mye eldre og kjedeligere. ikke like gøyale foreldre. Anonymkode: e884e...7f5 Det må være noe alvorlig galt med dere hvis dere har forfalt så mye etter bare fire år. Dette er ikke normalt. Anonymkode: e3910...ef9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #15 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg har «to kull». Ene er 16 år og de to siste er 3 og 0. Ville aldri ha vært foruten de to siste. Det er det beste som kunne skjedd oss! 😍 Helt fantastisk å bli mamma igjen som voksen. Jeg fikk jo da 16-åringen veldig ungt (19) så det er nå med de to siste jeg har «timet» det riktig med vennepar og barn. Mulig jeg hadde hatt en annen opplevelse om alle andre rundt meg var ferdig med barn 😊 Anonymkode: 15ff0...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå