AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #1 Skrevet 10. oktober 2023 Hva gjør dere som jobber for eksempel turnus, og har hund alene. Jeg jobber kun dag og kveld, men det blir noen timer for hunden alene. Jeg har foreldre som ser til hunden når jeg er på jobb, men hender at de reiser bort og da er den alene alle timene. Får god tur, og aktivisering før jobb, og når jeg kommer hjem igjen. Går ikke fra hunden flere ganger etter jeg har vært på jobb eller skal på jobb. Hvordan løser dere andre som har hund alene og jobber til forskjellige tider? Anonymkode: 8a9b2...771
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg jobber turnus som deg- litt varierende på antall timer ut i fra dag, hunden er da stort sett alene. Den er løs inne, og sover nok mesteparten av tiden:) Det går helt fint, og tror ikke den lider noen nød, da den blir aktivisert enten før eller etter jobb. Innimellom ordner jeg at familiemedlemmer lufter og er litt sosial med den på dagtid, spesielt når jeg jobber lengre enn 8timer. Så lenge hunden får aktivitet etc, og ikke er så mye alene ellers, så klarer den fint å være alene i den tiden. Verre for meg som helst kunne tenkt meg mer fri, og mer tid med hunden. Anonymkode: d2a9d...9df 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #3 Skrevet 11. oktober 2023 Er man alene med hund og jobber fulltid er man faktisk ikke i en livssituasjon der det passer med hund. Anonymkode: 8b1a9...90d 1
Myrmica Skrevet 11. oktober 2023 #4 Skrevet 11. oktober 2023 Jeg har jobbet turnus med hund, det var ikke noe problem det. Om hunden min er alene fra 8-15.30 eller 14-21.30 spiller ingen rolle for den, så lenge den får godt med mosjon og behovene sine møtt ellers i døgnet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå